2010-01-07, 11:30
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danni33
Många killar nämner att tjejen ska röra på sig och inte ligga som en död fisk. Okej, man behöver inte se ut som en död fisk, men hur ska man röra på sig om man kör missionären?

Helt klart har tjejen lite begränsad rörelsefrihet här men visst går det att göra lite motjuck och/eller att använda händerna för att smeka killen på valfri kroppsdel osv. Sen behöver man ju inte vara tyst heller...

Ligger som en död fisk är väl mer ett ord för totalt passiv, både kroppsligt och verbalt.
Citera
2010-01-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danni33
Många killar nämner att tjejen ska röra på sig och inte ligga som en död fisk. Okej, man behöver inte se ut som en död fisk, men hur ska man röra på sig om man kör missionären?

Jag förstår hur du menar och det kan vara mer eller mindre svårt att röra sig i olika ställningar. Jag tycker det handlar om närvaro och att man på något sätt är aktiv, kan vara blickar, smekningar, kyssar också.
Citera
2010-01-07, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DashX
Det var alltså privat samt de kunder som uttryckt att de vill att även jag ska få orgasm.

Uje.

Det är inte så att du privat raggar på bara snygga killar? Min tjej säger att ju snyggare ju sämre ligg. Dvs "fula" killar måste lära sig teknik för att få ligga, snygga får ligga ändå.
Citera
2010-01-07, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Helt klart har tjejen lite begränsad rörelsefrihet här men visst går det att göra lite motjuck och/eller att använda händerna för att smeka killen på valfri kroppsdel osv. Sen behöver man ju inte vara tyst heller...

+1
Och en tjej kan vara VÄLDIGT aktiv även i tex missionären. Tex lägg benen runt ryggen eller ändan på killen och styra hastighet eller tvinga honom djup in i sig. Testa det med din kille Dani33, han blir nog glatt överaskad ska du se.
Citera
2010-01-07, 12:16
Medlem
Lafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger

Amatör?
Det är ju då det är som bäst, när hon är helt jäkla superhet och börjar jucka i sin egen takt. Följ med HENNES rytm, eller om hon är helt oregelbunden, gör det bästa av situationen. Hon lär i vart fall komma väldigt snart.

Som sagt, det är bra men inte bra när det sabbar tempot. Och visst, det är bara att låta henne köra på när hon är "helt jäkla superhet" men en del tjejer verkar vilja köra i ett eget tempo även när de inte är superheta, något jag tycker är avtändande då det förstör tempot.

Hon får gärna göra annat, typ bitas/slickas, använda händerna osv, men motjuck är inte soft tycker jag (kursiverade den viktiga delen för dig).

Och ja, jag är nog amatör jämfört med dig. Du är ju en sexikon!
Citera
2010-01-07, 12:46
Medlem
En kvinna ska vara en slav under sexakten annars kan man skita i det.
Dom ska tillfogas smårta.
Piskor, handklovor osv

//V&S
Citera
2010-01-07, 13:17
Medlem
organiss avatar
t ex på porrfilm så kan jag avgöra på första sekunden hon tar kuken i munnen om det är en bra tjej eller inte. Och lite samma är det ju i verkligheten också.

Alltså älskar hon kuken från hela hjärtat, slickar mer än gärna av den efter man kommit och sånt, MMm mumma. Det är så jävla avtändande med en tjej som man märker inte tycker det är speciellt eller tycker det igentligen är äckligt
Citera
2010-01-07, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av organis
t ex på porrfilm så kan jag avgöra på första sekunden hon tar kuken i munnen om det är en bra tjej eller inte. Och lite samma är det ju i verkligheten också.

Alltså älskar hon kuken från hela hjärtat, slickar mer än gärna av den efter man kommit och sånt, MMm mumma. Det är så jävla avtändande med en tjej som man märker inte tycker det är speciellt eller tycker det igentligen är äckligt
precis hon ska älska det!
Citera
2010-01-07, 16:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Uje.

Det är inte så att du privat raggar på bara snygga killar? Min tjej säger att ju snyggare ju sämre ligg. Dvs "fula" killar måste lära sig teknik för att få ligga, snygga får ligga ändå.

Stämmer ofta även med tjejer kan jag meddela.
Citera
2010-01-07, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av organis

Jag och min killkompis brukar sitta och titta på porrfilm tillsammans bara för att se hur bra tjejerna är på att suga
Han brukar alltid fråga mig som tjej om hon har den rätta tekniken vilket han egentligen borde veta bättre.

Jag förstår dig också för en avsugning blir ju inte bra om tjejen inte älskar att suga kuk.
Citera
2010-01-07, 19:19
Medlem
Xerxzess avatar
Det som gör en tjej bra i sängen för mig är en säkerhet på sig själv och sin nakenhet, ett bra självförtroende helt enkelt, ingenting under sexet får bli pinsamt utan alla tänkbara missöden skall tas med ett leende!
Citera
2010-01-07, 19:30
Medlem
spazzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Jag och min killkompis brukar sitta och titta på porrfilm tillsammans bara för att se hur bra tjejerna är på att suga
Han brukar alltid fråga mig som tjej om hon har den rätta tekniken vilket han egentligen borde veta bättre.

Jag förstår dig också för en avsugning blir ju inte bra om tjejen inte älskar att suga kuk.

Du later iaf. som en bra tjejkompis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in