2010-01-06, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Jonte
Jag tror det är vanligt att ni tjejer oroar er för er kropp. Om du har kommit så långt som till sängen har du passerat den sorteringen om din kropp duger eller inte. Spela på din sexighet istället, se honom i ögonen när han tittar på dig!

Haha perfekt svar:P Skulle aldrig få för mig att gå i säng med en tjej jag ej gillar kroppen på:P
Citera
2010-01-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
Men det får du ju tala om då (vi är inte tankeläsare), för de flesta går att få igång ganska fort igen.

mmm, är tjejen bra så kan de flesta killar komma igen även om det kan behövas lite vila mellan! Dessutom är det grymt skönt att få fortsätta efter att det gott en första gång. Riktigt bra sex så har båda kommit flera gånger!

Låter som du är tjej och har erfarenhet av fler killar än mig som bara har mig själv att rellatera till!
Citera
2010-01-06, 14:59
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:

Då har du inte träffat någon riktigt bra tej!
Jodå, men jag är inte 18 år längre då man kunde köra 5 ggr på raken.
Tej är bra båtar annars

Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad

Men det får du ju tala om då (vi är inte tankeläsare), för de flesta går att få igång ganska fort igen.

Det är ju det jag gör. Tankeläsare är ingen men reaktioner och kroppsspråk borde även tjejer kunna tyda.
Citera
2010-01-06, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Åh tack för utförligt svar . Men tyvärr är det nog så att det är det som vi tjejer oroar oss mest över är hur mycket ni gillar våran kropp.

En av anledningarna till varför jag undviker yngre tjejer. Äldre tjejer utstrålar pondus och är inte lika fixerade i hur killen uppfattar dom.
Jag tror också det är en av anledningarna till varför tjejer ofta får sin första orgasm senare under livet.
Citera
2010-01-06, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Jodå, men jag är inte 18 år längre då man kunde köra 5 ggr på raken.
Tej är bra båtar annars
...

Var länge sedan jag var 18 men det är inget hinder om TJEJEN är bra! Behövs inga piller heller då.

Tack för båt kunskapen du bjöd på!
Citera
2010-01-06, 15:04
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Tankeläsare är ingen men reaktioner och kroppsspråk borde även tjejer kunna tyda.

och det är precis vad vi tjejer brukar tycka att män ska klara av också men det gör de då rakt inte .
Citera
2010-01-06, 15:05
Bannlyst
Citat:
Jag tror det är vanligt att ni tjejer oroar er för er kropp. Om du har kommit så långt som till sängen har du passerat den sorteringen om din kropp duger eller inte. Spela på din sexighet istället, se honom i ögonen när han tittar på dig!

Jag är inte en av dom tjejerna vilket fall som helst och nej för vissa tjejer så spelar det ingen roll om man har kommit så långt till sängen.
Själv skiter jag i det och njuter istället
Citera
2010-01-06, 15:06
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyReynolds
En av anledningarna till varför jag undviker yngre tjejer. Äldre tjejer utstrålar pondus och är inte lika fixerade i hur killen uppfattar dom.
Är det kanske därför yngre killar ofta är som klister efter äldre tjejer?
Citera
2010-01-06, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyReynolds
Jag tror också det är en av anledningarna till varför tjejer ofta får sin första orgasm senare under livet.

Har hört den där förut. Män har en tendens att bli väldigt förvånade över hur säker jag är på mig själv, trots att jag bara är 21. Att jag vet vad jag vill ha osv. Kul att man kan chocka folk. ^^

Orgasmer har jag fått sedan jag var typ 8 år (på egen hand förstås). Med någon annan var jag väl 17, med den andra jag hade sex med. Dock vill jag påpeka att det är inte många män som ens försöker få en att få orgasm. De verkar tro at sådana kommer på 30 sekunder...
Citera
2010-01-06, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Jag är inte en av dom tjejerna vilket fall som helst och nej för vissa tjejer så spelar det ingen roll om man har kommit så långt till sängen.
Själv skiter jag i det och njuter istället

Om du skiter i det och passar på att njuta så är det något som är bra. Blir bäst om båda gillar det som händer i sängen. Om båda sen både klarar att ge ocg få så blir det oftast toppen. Gärna lite lyhördhet också även om inte tankeläsning funkar!
Citera
2010-01-06, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sockervadd
Haha perfekt svar:P Skulle aldrig få för mig att gå i säng med en tjej jag ej gillar kroppen på:P

Nu var det dock inte det jag skrev eller hur?
Spelar ingen roll att ni killar inte går till sängs med en tjej med en oattraktiv kropp.
Det sitter fortfarande som en oro i vissa tjejer att ni inte ska tycka det.
Citera
2010-01-06, 15:09
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Var länge sedan jag var 18 men det är inget hinder om TJEJEN är bra! Behövs inga piller heller då.

Tack för båt kunskapen du bjöd på!

Efter jag kommit försvinner min kåthet helt så det spelar ingen roll hur bra hon var, kåt jag var innan. Kan vänta en kvart så funkar det.
Piller blir man inte kåt utav, dom gör så kuken står men jag har provat såna med ja.

Så lite så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in