2010-01-07, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Svenska brudar ar oftast for lata eller for tjocka for att klara av att rida pa det sattet Asiatiska tjejer ar helt overlagnsa pa just den positionen!

Kan det helt enkelt bero på att vi i Sverige sitter på en WC medan de i tex Asien gör på det sätt naturen skapt oss (sitter på huk...)?
Citera
2010-01-07, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DashX
Dock vill jag påpeka att det är inte många män som ens försöker få en att få orgasm. De verkar tro at sådana kommer på 30 sekunder...

Jo, det är nog många som inte är så bra som de inbillar sig.

Men att de inte försöker, är det mest erfarenheter från jobbet eller från privat? Jag tex brukar lägga ner minst 20-30min för att få min tjej att komma (hon är väldigt "svår"), men jag skulle nog INTE lägga ner den tiden om det kostade mig X-hundra kronor/h. Då är det min utlösning som skulle spela roll. Eller får man rabatt om man både ger och tar?
Citera
2010-01-07, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spazzie
Manga tjejer at ju undergivna, suger och svaljer och tar den i 2an, men det ar anda bara 9 av 10. Den extra poangen uppnas genom att vara dominant nar det kommer till att tillfredstalla mannen, dvs nar hon har lingonvecka tex och ser till att man ar helt tillfredstalld utan knull.

Håller med om allt, förutom att hon ska få vara utan knull en hel lingonvecka. Finns ju tvål och vatten efteråt och en handduk i sängen så är det bara att pumpa.
Citera
2010-01-07, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naiobe
Altså? XD Suga kuk hårt? Jag fattar inte hur man gör det. ...

Suga kuk är ju egentligen väldigt lätt... Hur många tjejer har sugit av er killar för hårt egentligen?

Har aldrig hänt mig i varje fall, snarare tvärt om. Men alla kukar är ju säkerligen inte lika dana.
Citera
2010-01-07, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafe
Appropå motjuck så är det ju soft i lagom mängd, men det blir knöligt när tjejens motjuck så att säga sabbar tempot... Lite avtändande.

Amatör?
Det är ju då det är som bäst, när hon är helt jäkla superhet och börjar jucka i sin egen takt. Följ med HENNES rytm, eller om hon är helt oregelbunden, gör det bästa av situationen. Hon lär i vart fall komma väldigt snart.
Citera
2010-01-07, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plitfan
Jag skulle våga påstå att det är det absolut viktigaste.

Och med "kåt" så menar jag inte de yttre attributen som gör att killen "ser" att du är kåt. Ifall du är kåt så kommer du att vara bra i sängen. Punkt.

Jävla skitsnack. Mitt absolut sämsta någonsin var med en tjej som var sjukt jäkla kåt. 10-12 gånger på en helg, men hon var värdelös i sängen, ville inte ha någon form av analt eller ens låta mig slicka mus. Och skämdes dessutom mycket över sin kropp.

Enbart kåt räcker INTE.
Citera
2010-01-07, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Jo, det är nog många som inte är så bra som de inbillar sig.

Men att de inte försöker, är det mest erfarenheter från jobbet eller från privat? Jag tex brukar lägga ner minst 20-30min för att få min tjej att komma (hon är väldigt "svår"), men jag skulle nog INTE lägga ner den tiden om det kostade mig X-hundra kronor/h. Då är det min utlösning som skulle spela roll. Eller får man rabatt om man både ger och tar?

Det var alltså privat samt de kunder som uttryckt att de vill att även jag ska få orgasm.
Citera
2010-01-07, 10:02
Medlem
coremanneJns avatar
För mig handlar det om närvaro.

Man märker om hon tänker på ifall hennes mage ser fet ut för tillfället eller ifall hon känner massa press eller ifall hon inte är bekväm med sig själv eller ifall hon helt enkelt tänker på annat.

Då spelar det ingen roll vilken jävla sexguru man än är.

Är hon fullt 100 % närvarande och känner sig snygg i sitt skinn så kommer jag och tjejen ha magiskt sex. Punkt.
Citera
2010-01-07, 10:08
Bannlyst
samlag

Per definition så står samla för en slags gemensam lek....där båa är aktiva, så aktivitet från båda håll,

ju slynigare ju bättre, alla killar går ju igång på verbal aktivitet,

ska dock en kvinna komma långt i mina ranks ska det gärna vara aktiv undergivenhet, den är bäst, ....
Citera
2010-01-07, 10:44
Bannlyst
Hon skall gilla att slicka min röv...
Citera
2010-01-07, 11:03
Medlem
Danni33s avatar
Många killar nämner att tjejen ska röra på sig och inte ligga som en död fisk. Okej, man behöver inte se ut som en död fisk, men hur ska man röra på sig om man kör missionären?
Citera
2010-01-07, 11:19
Medlem
Glad...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Kan det helt enkelt bero på att vi i Sverige sitter på en WC medan de i tex Asien gör på det sätt naturen skapt oss (sitter på huk...)?

Citat:
Ursprungligen postat av coremanneJn
För mig handlar det om närvaro.

Man märker om hon tänker på ifall hennes mage ser fet ut för tillfället eller ifall hon känner massa press eller ifall hon inte är bekväm med sig själv eller ifall hon helt enkelt tänker på annat.

Då spelar det ingen roll vilken jävla sexguru man än är.

Är hon fullt 100 % närvarande och känner sig snygg i sitt skinn så kommer jag och tjejen ha magiskt sex. Punkt.

Helt klart!
Och en sak som är ganska fantastisk är att med vissa män känner man sig väldigt vacker. Svårt att sätta fingret på varför. Det är inte att de överöser en med komplimanger eller så, men man känner bara någon slags fullständig acceptans som får en att helt slappna av och bara just ge sig hän. Allt annat blir oviktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in