Citat:
Om du vill fortsätta att hävda att GM hade handskar på sig så när han fipplade med pappkartongen så måste du nog försöka hänvisa till någon källa. Har du läst brottsoffret Sune Lindbergs egna uppgifter förresten? Sune uppgav ju att mannen som attackerade honom var utan handskar (hovrätten 2015, s.10).
Och vad menar du att en ambulansförare skulle ha haft för anledning att gå in i värdeskåpen?
Och vad menar du att en ambulansförare skulle ha haft för anledning att gå in i värdeskåpen?
Jo då ! Jag har läst S*n*s egna lämnade uppgifter och det är inget att över huvud taget förlita sig på , eftersom hans vänner och bekanta har tydligt och bestämt klargjort att S*n* var dels "Dement" och även mycket opålitlig och svamlade väldigt mycket. Den ena gången hade S*n* sagt att GM hade tunna handskar , och nästa gång hade han sagt att GM inte hade några handskar på händerna. Ena gången är han säker på att det var H*k** Abr*h*m***n som hade bankat till honom i bollen med påken , och nästa gång var han säker på att det var K*j L*nn* som hade bankat till honom i bollen. Det är ju bara att konstatera faktum att S*n* vet inte vad fan han pratade om. Ambulans Chaffisen kan knappast ha "gått in i värdeskåpen" efter som skåpens utrymmen inte var tillräckligt stora för att Ambulans Chaffisen skulle haft kunnat "gå in i dom" , jag tror för min del att i sådant fall måste nog Ambulans Chaffisen ha stått utanför värdeskåpen , dessutom är jag personligen ganska övertygad om att Ambulans "Snubben" inte hade någon anledning över huvud taget att "gå in i värdeskåpen" , däremot vet vi ju att Ambulans "Snubben" hade varit ute i Ladan och "fipplat" på R*g*r , efter det , att han då hade lyft bort skottkärran från R*g*rs skalle för att kolla om R*g*r var d*d , och det kunde han ju då konstatera , efter det att han "fipplat" med sitt ena finger på R*g*rs hals. Det var ju okså Ambulans Chaffisen som spottade ut snusloskan på gården ovanpå snön stax bortanför Ladan. Nä ! som sagt vad / vi vet ju alla att det var en av LångaR*ds P*lack*rn* tillsammans med en Norrländsk BrandSläckar-försäljare som begick brottet på H*mm*nsÄg*rn* i Kál*M*rk i P*t*å Onsd*g*n den 14 Apr*l År 2**4 och sedan var det den "korrupte" och komprimerade kackerlackan vid namn M*k**l L*ndqv*st som tillsammans med S*n* och den nedknarkade M*g*** W*k**n* som försökte sätta dit en stackars oskyldig och fridfull K*j L*nn* för ett brott han inte hade begått.
Senast redigerad av JokerMannen 2017-10-24 kl. 02:42.
Senast redigerad av JokerMannen 2017-10-24 kl. 02:42.