Citat:
Och vad har detta med Kalamarksmordet att göra?? Linna har ju själv i intervjuer talat om att han sysslat med sådant som skulle kunna liknas vid pyramidspel.
Och jag betackar mig från skitsnack om att du kommer att komma till det....
Vad har det här med mordet att göra?
Hur vet du att han hade ont om pengar?
Det JokerMannen skriver är ju tvärtom ett "bevis" för att Linna inte hade dåligt med pengar.
"Gör att folk antingen..." - har du några bevis för att Linna höll på med knark??
Den här tråden har spårat ur totalt!
Och jag betackar mig från skitsnack om att du kommer att komma till det....
Vad har det här med mordet att göra?
Hur vet du att han hade ont om pengar?
Det JokerMannen skriver är ju tvärtom ett "bevis" för att Linna inte hade dåligt med pengar.
"Gör att folk antingen..." - har du några bevis för att Linna höll på med knark??
Den här tråden har spårat ur totalt!
Det har absolut ingenting med själva KálaMarksMordet att göra. Obs ! Kaj Johannes Linna/Engström har aldrig enligt SKRÄDDAREN berättat om några slags PYRAMID-liknande Nätverks-sammanhang i några så kallade TV-intervjuer eller andra sorters intervjuer , tänk på det att den som är mest insatt och dessutom har mest kännedom om KálaMarksMordet , det är just SKRÄDDAREN och alla andra vet knappt någonting överhuvud taget beträffande KálaMarksMordet , och jag själv tillhör ju absolut en av dom. Dessutom skall du lära dig att åtminstone försöka förstå utifrån det som jag har skrivit, innan du drar förhastade slutsatser av det du har läst. Obs ! jag kan persónligen inte sé i mitt tidigare inlägg att jag hade skrivit att , den obeskattade brutto-inkomsten på 700.000 kronor via en VGI-Nätverksamhet skulle av mig ha relaterats till KálaMarksMordet i direkt-anslutning , men däremot hade det med kriminell verksamhet att göra , så ! i fortsättningen skall du läsa och förstå utifrån det jag (då kommer att skriva) innan du drar förhastade slutsatser , och dessutom måste du lära dig att inse faktumet som sådant är , att jag har aldrig pekat ut någon som den egentlige KálaMarksMördaren.
Slutligen sagt , så är det faktiskt mitt jobb att försöka finna klarhet i vem som bragde livet om Ólov Róger Lindberg i KálaMark 30 i Roknäs Kommun och det jobbet skall du vara glad för , över att du slipper ifrån att befatta dig med , med anledning av att det är otroligt tidskrävande att arbeta med en mordutrédning som just i detta fallet beträffande KálaMarksMordet och samtidigt ytterligare två andra comparations-mord vid sidan av KálaMarksMordet , man tvingas som mordutrédara att åtsidosätta så mycket annat som man hellre skulle vilja göra än att ständigt och jämt behöva arbeta med investigationer av mordutrédningar.
JokerMannen.