2011-04-15, 02:45
Bannlyst
Inte för att jag fattar hälften av vad ni datornördar yttrar men det jag kunde förstå är med andra ord att det är nästintill omöjligt att ta sig in på folks konton till höger och vänster?
Citera
2011-04-15, 03:39
Medlem
stenboms avatar
Det finns en marknad, dock får du betala betydligt mer än 5000SEK. Mer än så säger jag inte.
Citera
2011-04-23, 01:03
Medlem
Aniki-kuns avatar
Jag tror någon har hackat ett av mina hotmail-konton. Jag skrev aldrig in någon sekundär emailadress utan endast en säkerhetsfråga. När jag ska försöka återställa lösenordet är det omöjligt att hitta säkerhetsfrågan. Det enda hotmail frågar om är en sekundär emailadress. Och har jag ingen sådan är telefonen den enda lösningen... Var f*n hittar jag säkerhetsfrågan?
Citera
2011-04-24, 18:16
Medlem
Aniki-kuns avatar
Ingen som vet hur man återställer sitt lösenord med säkerhetsfrågan?
Citera
2011-05-14, 04:51
Medlem
hackad facebook?

Hej ursäkta om jag har lagt frågan på fel ställe, visste inte riktigt vad den skulle gå under

har lite problem med mitt facebook konto. Brukar inte använda fb särskillt mycket, men på senaste tiden har jag upptäckt att flera "gilla" markeringar har lagts till. först trodde jag att det var någon som hackat mitt lösenord o lagt till dom för skoj skull (eller att jag någon gång glömt logga ut på en dator) så jag bytte lösenord. men dom fortsatte att komma. det som läggs till är att jag gillar massa olika företag, universitet, dejtingsidor osv. så det verkar vara någon typ av reklam-grej. jag förstår bara inte vem det är som lägger till det, har svårt att tro det är facebook själv som lägger till markeringarna åt mig, och den enda andra sidan som har åtkomst till min fb är spotify men ingen annan jag känner som har spotify har dessa problem.

är det någon som har någon ide om varför gilla-markeringarna har lagts till? tack på förhand för svar!
Citera
2011-05-14, 05:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av honestly
Hej ursäkta om jag har lagt frågan på fel ställe, visste inte riktigt vad den skulle gå under

har lite problem med mitt facebook konto. Brukar inte använda fb särskillt mycket, men på senaste tiden har jag upptäckt att flera "gilla" markeringar har lagts till. först trodde jag att det var någon som hackat mitt lösenord o lagt till dom för skoj skull (eller att jag någon gång glömt logga ut på en dator) så jag bytte lösenord. men dom fortsatte att komma. det som läggs till är att jag gillar massa olika företag, universitet, dejtingsidor osv. så det verkar vara någon typ av reklam-grej. jag förstår bara inte vem det är som lägger till det, har svårt att tro det är facebook själv som lägger till markeringarna åt mig, och den enda andra sidan som har åtkomst till min fb är spotify men ingen annan jag känner som har spotify har dessa problem.

är det någon som har någon ide om varför gilla-markeringarna har lagts till? tack på förhand för svar!
nej, ingen har hackat ditt konto, ålder på TS
Citera
2011-05-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles
nej, ingen har hackat ditt konto, ålder på TS

vet inte varför ålder spelar någon roll men jag är 19, fyller 20 om någon månad
Citera
2011-05-14, 20:31
Medlem
Kan vara någon applikation som jävlas med dig. När du loggat in så kolla i spalten till vänster och gå in på applikationer. Se om du har några där som du kan ta bort.
Citera
2011-05-27, 00:08
Medlem
fiskenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surreal.this
För jävligt egentligen. Precis som att jag skulle kunna ha samma nam som någon annan..

hahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahhahahahaha. ..

wat?

Tror du det bara är du i hela världen som heter som du gör eller? hahahhahah
Citera
2011-05-27, 13:50
Medlem
Ny ip? [HJÄLP FORT]

ber redan nu om ursäkt för stavfel och allt sånt,

Jag gjorde ett fejk konto på facebook och skrev lite saker om en ''älskad person''
men nu är de så att det lilla mongot har ip adressen
kan man få ut ip adresser från facebook?
kan man förnya ip adressen på något sätt så dom inte kan hitta

Tacksam för snabba svar

Edit ; Är inget data proffs så en bra förklaring hade vart bra, och om denna ligger i fel ämnen så ber jag om ursäkt och mod kan gärna flytta den
Citera
2011-05-27, 13:51
Medlem
Sutures avatar
Och hur fan fick han ditt IP fran facebook om du inte gav det till honom?
Citera
2011-05-27, 13:52
Medlem
idioten skrev precis att Facebook skulle skicka det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här