Citat:
Ursprungligen postat av
DunderFarmor
Hej!
Sitter just nu och funderar på om det ska bli en Xbox One eller PS4. Jag har lite funderingar angående spelen. Det verkar som att det går att finna ganska billiga Xbox One spel online och bara köpa själva cdkeyn, hur är det egentligen med PS4, går det att göra samma sak? Går det fortfarande att regga sig i USA med de svensk köpta konsolerna och få tillgång till den något billigare dollarn?
Mvh Dunder
Jag kör XB1, är jäkligt nöjd.
Men precis som AntzPantz skrev, köp den konsol som dina polare har så att ni kan lira tillsammans. Jag gjorde inte det och ångrar mig till och från, när jag inte har någon att lira med.
Men å andra sidan så har jag alltid gillat xbox och Titanfall finns inte till PS4:n än, så jag är hyfsat nöjd ändå.
Billiga spel vet jag inte så mycket om, tycker att de jag hittat på tradera drar iväg så att det nästan inte är lönt att köpa dem. Finns dock ett hyfsat utbud med spel på ebay.eu, till bra priser.
Jag körde min reggad i USA till att börja med, men det fungerar inte längre. Var dock skitnöjd med att pröjsa 60-70$ per spel istället för 600-700sek.
Undrar när de ska lära sig att ha en basvaluta och låta priserna flyta mellan länderna, baserad på denna. De hade ju blivit av med allt sånt här då. (gäller alla tjänster Netflix, HBO t.o.m. Spotify)