2009-12-30, 10:50
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Jag vet att jag har sett en lista över vad som har föreslagits där det ingick information om vad som förkastats, tagits i bruk och vad som fortfarande var under beaktande i Outlaw.

Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum
Info om forum som har avslagits.

Sammanställning av alla föreslagna funktioner - nya som gamla
Innehåller ett par poster ned funktioner som beng sågat
Citera
2009-12-30, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Var har du sett svar på detta?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=914681&page=3

Det går lika bra att använda sökfunktionen. Medlemslistan är till största del endast till för att sortera poster för användare.

Kika i den tråden så finner du mycket mer.
Citera
2009-12-30, 11:14
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graniit
https://www.flashback.org/showthread.php?t=914681&page=3

Det går lika bra att använda sökfunktionen. Medlemslistan är till största del endast till för att sortera poster för användare.

Kika i den tråden så finner du mycket mer.

Man tackar.
Citera
2010-01-06, 20:39
Medlem
AbrahamLincolns avatar
För att inte denna tråd skall dö ut. Så tänkte jag ta upp detta igen.

Skulle vara trevligt att veta, vilka förslag som det faktiskt arbetas med.
Citera
2010-01-06, 23:40
Medlem
epost72s avatar
Om det nu är så att teknikerna jobbar för högtryck med att hålla forumet rullande så kan man undra varför man inte utser någon som emellanåt meddelar lägesrapporter, berättar vad man arbetar med, och eventuellt en tidsplan/agenda.
Citera
2010-01-07, 00:19
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Om det nu är så att teknikerna jobbar för högtryck med att hålla forumet rullande så kan man undra varför man inte utser någon som emellanåt meddelar lägesrapporter, berättar vad man arbetar med, och eventuellt en tidsplan/agenda.

Jo jag menar det. Jag tror att folk faktiskt sitter och jobbar med diverse saker. Men det ger alltid lite mer förståelse om någon hör av sig då och då om vad som händer, och varför inte något händer.
Citera
2010-01-07, 00:41
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Jo jag menar det. Jag tror att folk faktiskt sitter och jobbar med diverse saker. Men det ger alltid lite mer förståelse om någon hör av sig då och då om vad som händer, och varför inte något händer.
För längesen fanns folk som Jimi Hendrix, Eugen Fotogen och liknande kämpar. Nu är de försvunna tyvärr. Har du sett dem?
Citera
2010-01-07, 00:53
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
För längesen fanns folk som Jimi Hendrix, Eugen Fotogen och liknande kämpar. Nu är de försvunna tyvärr. Har du sett dem?

Enligt varningsforumet så var Eugen Fotogen och Jimi Hendrix samma person och de är bannade:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=678176
Senast redigerad av Pratbubblan 2010-01-07 kl. 00:55.
Citera
2010-01-07, 00:56
Medlem
_abous avatar
Jag har sen länge förstått att förslag i den här delen inte automatiskt kommer verkställas, oavsett hur många som tycker det är en bra idé.
Men om det är så att inget förslag tagits i bruk kan man ju fråga sig vad som egentligen är syftet med den här delen, utöver en falsk fasad att vi kan förändra.
Citera
2010-01-07, 01:10
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Jag har sen länge förstått att förslag i den här delen inte automatiskt kommer verkställas, oavsett hur många som tycker det är en bra idé.
Men om det är så att inget förslag tagits i bruk kan man ju fråga sig vad som egentligen är syftet med den här delen, utöver en falsk fasad att vi kan förändra.

Hmmmmm, vill inte riktigt tro på att de skulle skita i alla våra förslag. Och det är rätt så många förslag som poppar upp titt som tätt. Men det vore trevligt med ett officiellt utlåtande.

Kanske det kommer i samma veva som flashback.info slutar att upphöra... när nu det sker.
Citera
2010-01-12, 09:53
Medlem
epost72s avatar
Jag förslog för en tid sedan att man skulle slå i hop 1 o 4

Till ett inlägg och skippa pollen i den nuvarande sammanställningen, och istället ha en separat poll i respektive förslagstråd, detta främst för att så många förslag har tillkommit,

Men även för att folk förhoppningsvis läser tråden uttrycker en åsikt och lägger en röst.
Pollar har ingen som helst effekt det vet jag men ändå.

Vidare är tråden Medlemslistan låst med hänvisning till Vart är flashback på väg v2.0 (nu gäller det tekniken)

EDIT hittade inlägget
20

EDIT2
Jag måste ändå säga att jag blev positivt överraskad när jag i går kl 19:26 föreslog en liten förändring i sökfunktionen, kl 02:45 svarar zzpac att förändringen är gjord.
Senast redigerad av epost72 2010-01-12 kl. 10:14.
Citera
2010-01-13, 15:45
Medlem
Håller med om att vi borde kunna få någon typ av offentlig lägesrapport varannan månad eller något. Där kan det berättas om eventuella förändringar av forumet och om nya förslag som kan komma att realiseras.

För övrigt tycker jag att det var ett bra förslag med en egen slags detektivbyrå för fb.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in