Citat:
Ursprungligen postat av Graniit
Men jag tycker som så att admin kan skicka PM ett sina tekniker och föra en konversation kring hur dom ska göra och inte låta allting stanna upp. Läste att en var upptagen med travelforum men att någon var ledig. Varför inte då se över vad som kan göras? Medlemslistan kommer inte tillbaka, det har jag sätt svar på men då undrar jag varför inte teknikerna kan koda in att man får ett PM när man har citerats?
Varför det inte görs (antar jag) är för att det anses att teknikerna har annat viktigare för sig. Dels andra projekt men även det arbete som krävs bakom kulisserna för att hålla igång ett forum av denna storlek, men jag tänker inte försöka mig på att skriva i admins ställe nu - det är bara han själv som faktiskt kan svara på dessa frågor.
Dessutom är en omröstning bland användarna inget som egentligen spelar in när det gäller vad som ska göras och inte, även om det självklart kan vara en fördel ifall förslaget skulle ta sig så långt som till admins/teknikernas bord. Flashback skulle utan tvekan må bättre av fler tekniker eller helt enkelt tekniker som har tid med att förbättra forumet enligt många av de förslag som tas upp här, och även av oss moderatorer i Outlaw.
Tyvärr är det här inte en perfekt värld och mycket skulle kunna ändras till det bättre.