2009-08-25, 16:14
Medlem
Mr.Ouijas avatar
Så sjukt störande när man framstår som en idiot när man dubbelpostar och så kan man inte göra nåt åt det.

Snälla?
Citera
2009-08-25, 16:16
Medlem
Custoss avatar
Att kunna ta bort sina inlägg vore helt åt helvete...

Men det vore något är att om man postar 2 inlägg så får servern se om det övernesstämmer med det tidigare inlägget och om det gör det så inte posta det.
Citera
2009-08-25, 16:17
Medlem
Heinzes avatar
Inte en chans om du frågar mig. En dubbelpost står man ut med men skulle folk börja radera sina inlägg till höger och vänster skulle trådarna inte se kloka ut efter ett tag.
Citera
2009-08-25, 16:17
Medlem
zozolas avatar
Näe, då blir det knas
Citera
2009-08-25, 16:21
Medlem
micaeles avatar
Aldrig. Lagt kort ligger. Tänk vad roligt det skulle vara ifall man fick radera sina egna inlägg hejvilt överallt.
Vill du bara bli av med en dubbelpost kan du skicka en RP på dig själv och ditt inlägg så tar säkert en mod hand om det.
Citera
2009-08-25, 16:24
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Aldrig. Lagt kort ligger. Tänk vad roligt det skulle vara ifall man fick radera sina egna inlägg hejvilt överallt.
Vill du bara bli av med en dubbelpost kan du skicka en RP på dig själv och ditt inlägg så tar säkert en mod hand om det.
Precis... eller bara lära sej att bara klicka en gång.
Citera
2009-08-25, 16:48
Medlem
Krappfiskarns avatar
Nej.

Att dubbelposta är inget ovanligt och de flesta av oss har gjort det någon gång. En simpel editering av ena inlägget med "oj dubbel" och sedan RP:a ditt inlägg duger.
Citera
2009-08-25, 16:52
Medlem
FrasseFloyds avatar
Inte en chans i helvetet att jag skulle ställa mig bakom en sådan förändring. Har man skrivit något ska man fan stå för det också. Dessutom skulle trådar se helt åt helvete ut om en aktiv debattör helt plötsligt får för sig att radera sina inlägg.

Nä, för att slippa dubbelposter skickar man ett rp och gör därmed en moderator uppmärksam på det. Själv har jag aldrig låtit en dubbelpost ligga kvar om jag sett den och jag tror de flesta andra moderatorer gör likadant, så jag ser det inte ens som ett problem.
Citera
2009-08-25, 17:40
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ouija
Så sjukt störande när man framstår som en idiot när man dubbelpostar och så kan man inte göra nåt åt det.

Snälla?

Sänd ett RP på din dubbelpost så brukar de snälla modsen ta bort det.
Eller det är för jobbigt för dig??

Men att komplett radera en post, NEJ, stå för vad du skriver eller dra åt helvete. Typ.

(Sistnämnda gäller generellt för alla på forumet.)
Senast redigerad av Rostmannen 2009-08-25 kl. 17:53.
Citera
2009-08-25, 18:34
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Själv har jag aldrig låtit en dubbelpost ligga kvar om jag sett den och jag tror de flesta andra moderatorer gör likadant, så jag ser det inte ens som ett problem.

Håller med här. Så fort jag ser en dubbelpost raderar jag, eller om det inte är i någon av mina forum så RP:ar jag.

Man får också in många RP's där folk råkad dubbelposta. Bara att gå in och radera snabbt och smärtfritt.
Citera
2009-08-25, 18:47
Medlem
Mad monks avatar
Har för mig att denna funktion finns på passagen och det fungerar rätt bra. Dem flesta är alldeles för ego för att inse att de skrivit något dumt.
Citera
2009-08-25, 19:19
Medlem
tclaessons avatar
Ja, man är ju verkligen en sådan jubelidiot om man råkar dubbelposta. Räcker som sagt med att editera och skriva att man råkade göra en dubbel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in