Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-20, 15:54
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena

Men vad får killar att tro att man tycker att sådant är sexigt, brukar be killen hålla tyst om han försöker med sitt dirty talk speciellt när han frågar om han är ens lydiga slyna eller liknande.
Eller ligger och frågar om det känns bra, tycker att mitt stönande säger rätt mycket om den saken

Jag har som tur var aldrig varit med om att någon kallat mig så, då hade det blivit örfil på momangen Har inga problem med att säga eller att höra t.ex. "fan vad skönt" eller liknande, men drar man in ord som kuk och fitta och speciellt i meningar som "gillar du när min hårda kuk knullar din våta fitta?" så skulle det vara direkt avtändande.
Citera
2009-12-20, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Jag har som tur var aldrig varit med om att någon kallat mig så, då hade det blivit örfil på momangen Har inga problem med att säga eller att höra t.ex. "fan vad skönt" eller liknande, men drar man in ord som kuk och fitta och speciellt i meningar som "gillar du när min hårda kuk knullar din våta fitta?" så skulle det vara direkt avtändande.

Eller den här har jag fått höra, åh älskar när min kuk åker in i din knullvåta fitta
Nej big turn off ha ha.
Men finns ju tjejer som tänder på sånt också
Citera
2009-12-20, 15:56
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wardime
Äh.. DU har ju inte varit otrogen
Nej, men det kändes inte så bra...vem vet, snubben kanske vägde 143kg och var starkast i Märsta..eller nått.
Citera
2009-12-20, 16:04
Medlem
swaydizzles avatar
Helt klart när vi håller på som pendeltåget, hon skriker och har sig, och hennes hundjävel lyckas efter mycket skällande få upp toalettdörren och springer mot mig med en galen blick. Jag kastar ner tjejen på marken, hunden lyckas tafsa mig på låret och jag får ett litet skrapsår samtidigt som jag skyddar mitt könsorgan. Jag flyr snabbt som fan in i toaletten medan tjejen förtvivlat försöker brotta ner hunden men misslyckas. Den springer mot mig igen, men jag lyckas drämma dörren i huvudet på hunden. Fick övertyga henne om att hon skulle ut med hunden en sväng innan jag vågade komma ut, trots att hon "lovade" att hon hade läget "under kontroll". Jag hörde hur hon fick kämpa för att få ut hunden, den hoppade in i toalettdörren X antal gånger där jag satt, på andra sidan, naken och förtvivlad.

Det var en jävla rottweiler som inte ens var hennes, utan hennes brorsas.
Citera
2009-12-20, 16:07
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swaydizzle

Hur tuff kände du dig efter detta??
Citera
2009-12-20, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swaydizzle
Helt klart när vi håller på som pendeltåget, hon skriker och har sig, och hennes hundjävel lyckas efter mycket skällande få upp toalettdörren och springer mot mig med en galen blick. Jag kastar ner tjejen på marken, hunden lyckas tafsa mig på låret och jag får ett litet skrapsår samtidigt som jag skyddar mitt könsorgan. Jag flyr snabbt som fan in i toaletten medan tjejen förtvivlat försöker brotta ner hunden men misslyckas. Den springer mot mig igen, men jag lyckas drämma dörren i huvudet på hunden. Fick övertyga henne om att hon skulle ut med hunden en sväng innan jag vågade komma ut, trots att hon "lovade" att hon hade läget "under kontroll". Jag hörde hur hon fick kämpa för att få ut hunden, den hoppade in i toalettdörren X antal gånger där jag satt, på andra sidan, naken och förtvivlad.

Stackars jävel .
Fick ni till det senare.
Citera
2009-12-20, 16:12
Medlem
Asystoles avatar
Fan, när man sitter här och funderar kommer man på en del galna jävla grejjer..

Träffade en äldre brud på Sture Compagniet för ett par år sedan, hade det skit kul, festade på och levde om.
Väl på hotellet så åker kläderna av, KNULLA mig vrålar hon...
Helt omöjligt tänker jag, utan överdrift så ser det ut som det växer en enbuske mellan benen på henne. Den ser helt ogenomtränglig ut....vad fan skall man göra??!!!

Jag blev så avtänd att jag struntade i att ha sex med henne, skyllde på att jag hade svamp. fick ju mig att framstå som en mysig och ren kille..
Jag gick 5 min senare..
Citera
2009-12-20, 16:13
"jag hade velat skullfucka en liten flicka medans jag sjunger svenska nationalsången"

och mer fraser i samma kaliber

sagt efter akten dock, men jag kände att eftersom hon inte va specielt ironisk när hon sa det så valde jag att inte sova över-_-
Senast redigerad av Robin:D 2009-12-20 kl. 16:20.
Citera
2009-12-20, 16:16
Medlem
swaydizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Stackars jävel .
Fick ni till det senare.

Nej, jag ringde taxi och åkte hem. Vi träffades flera år senare och hade roligt åt situationen, men det blev inget då... Det finns ett minne som etsat sig fast, när hunden kommer ut framför oss, hon försöker stoppa den men missar och den tar ett skutt upp i luften. Kodak moment! Jag har ju råbånge där och blir än idag nästan lite yr i huvudet när jag tänker på hur jag kände mig där. Jag trodde den skulle kastrera mig. Den missade men började nafsa på låret istället. Tur att jag tränat kampsport, jag har faktiskt funderat på det, för jag parerade hundjäveln ganska snyggt ett par gånger innan jag flydde in i toan.

Avtändande var ordet!
Citera
2009-12-20, 16:17
Medlem
Wardimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
"jag hade velat skullfucka en liten flick medans jag sjunger svenska nationalsången"

och mer fraser i samma kaliber

sagt efter akten dock, men jag kände att eftersom hon inte va specielt ironisk när hon sa det så valde jag att inte sova över-_-

En polare har vart med om samma sak när hon hade sex med en kille..

Han undrade hur det skulle kännas att våldta ett spädbarn som precis har skitit
Citera
2009-12-20, 16:22
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wardime
En polare har vart med om samma sak när hon hade sex med en kille..

Han undrade hur det skulle kännas att våldta ett spädbarn som precis har skitit

Gulligt...de träffades inge mer va?
Citera
2009-12-20, 16:22
Medlem
Wardimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Gulligt...de träffades inge mer va?

Haha, de är förlovade vad jag vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera