Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-12-20, 12:45
Bannlyst
Fick precis ett sms från en kille som jag hade på besök hemma för några år sedan.

Vi låg och myste och smekte varandra och jag var väldigt het och var beredd på sex.

Tills han öppnar käften och säger "vi knullar i fem minuter och sen går vi och tar en cigg tillsammans"

Där dog allting för mig, jag tittade på honom och undrade om han sa det han sa och han upprepade samma mening igen.
Kan ju säga att det blev inget fem minuters ligg för den snubben.

Eller den killen som hade paketet men inte hade tekniken så jag låg där och hoppades att han skulle komma snabbt.

Så vad har ni varit med om?
Citera
2009-12-20, 13:13
Medlem
Wardimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Fick precis ett sms från en kille som jag hade på besök hemma för några år sedan.

Vi låg och myste och smekte varandra och jag var väldigt het och var beredd på sex.

Tills han öppnar käften och säger "vi knullar i fem minuter och sen går vi och tar en cigg tillsammans"

Där dog allting för mig, jag tittade på honom och undrade om han sa det han sa och han upprepade samma mening igen.
Kan ju säga att det blev inget fem minuters ligg för den snubben.

Eller den killen som hade paketet men inte hade tekniken så jag låg där och hoppades att han skulle komma snabbt.

Så vad har ni varit med om?

Well.. Det mest avtändane JAG har varit med om är nog när jag och min första flickvän hade köttsligt umgänge och hon nästan skriker ut att hon måste skita
Citera
2009-12-20, 13:14
Medlem
Asgarvads avatar
Såna där förslag kan man ju kanske komma med om man levt ihop i en herrans massa år. Trodde SMS'aren att du glömt?
Citera
2009-12-20, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvad
Såna där förslag kan man ju kanske komma med om man levt ihop i en herrans massa år. Trodde SMS'aren att du glömt?

Jag vet inte riktigt vad han tror men han ville träffas nu när han kom upp till Stockholm på juldagen.
Jag sa dock nej, dels för jag inte vill träffa honom igen och dels för att jag inte är hemma.
Citera
2009-12-20, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wardime
Well.. Det mest avtändane JAG har varit med om är nog när jag och min första flickvän hade köttsligt umgänge och hon nästan skriker ut att hon måste skita

Oj det var som fan.
Vad hände sen?
Citera
2009-12-20, 13:20
Medlem
Wardimes avatar
Citat:
Oj det var som fan.
Vad hände sen?

Jag hade inte sex med henne på två veckor som straff, och eftersom hon var nymfoman så antar jag att det var tillräckligt jobbigt
Citera
2009-12-20, 13:25
Bannlyst
Citat:
Jag hade inte sex med henne på två veckor som straff, och eftersom hon var nymfoman så antar jag att det var tillräckligt jobbigt

Bra gjort men vad då ville hon skita på dig?
Eller var hon bara allmänt skitnödig.
Förlåt att jag är så blåst
Citera
2009-12-20, 13:26
Medlem
Wardimes avatar
Citat:
Bra gjort men vad då ville hon skita på dig?
Eller var hon bara allmänt skitnödig.
Förlåt att jag är så blåst

Hon behövde tömma tarmen på toan hoppas jag
Fast hon hade ju kunnat säga det lite mer diskret
Citera
2009-12-20, 13:32
Bannlyst
Citat:
Hon behövde tömma tarmen på toan hoppas jag
Fast hon hade ju kunnat säga det lite mer diskret

Men ha ha vad hemskt och ja vad avtändande.
Citera
2009-12-20, 13:33
Medlem
DiviCs avatar
Jag vet inte riktigt vad det värsta har varit.. Men det är iaf en sak som kommer på tanken direkt

Vi ligger i hennes säng tillsammans och leker med mina magiska fingrar i guds ingång. Sen helt plötsligt från att ligga och stöna och jag trodde att jag skulle få någonting så tvärvänder hon huvudet och säger med en sarkastisk röst "Är du kåt nu?" som om det kom från något avsnitt av ronny & ragge.. Det förstörde verkligen hela stämningen totalt..

Sen så har jag ju också bara varit med en som är värdelös i sängen.. Som bara låg där, visa inte ett tecken på intresse... Då jucka jag bara i någon minut sen klädde jag på mig och gick där ifrån..
Citera
2009-12-20, 13:42
Medlem
Dr_Dollars avatar
En full tjej som luktade svett skulle promt rida mig en sen kväll efter x-antal öl...det va INTE tändande alls kan jag meddela pöbeln
Citera
2009-12-20, 13:47
Medlem
En tjej med mens är väl lite avtändande men när man fingrar henne ett par dagar efter mensen och får upp typ små bollar med intorkat blod så sjönk blodtillförseln till penis väldigt snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in