Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-20, 19:55
Medlem
Jag minns en gång när jag gick ner på min dåvarande tjej och gjorde mitt bästa för att göra det skönt för henne.
Och plötsligt så säger hon
- Du, jag funderar på om vi kanske ska åka en sväng till Ikea imorn, jag skulle vilja se lite efter nya gardiner och nytt överkast.

Totalt avtändande, och inte fan åkte jag med till Ikea heller.
Citera
2009-12-20, 20:04
Medlem
ButtiBoys avatar
När jag stötte mot "något" under analsex med mitt ex..
Citera
2009-12-20, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ButtiBoy

Hahahahahaha otäckt.
Citera
2009-12-20, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ButtiBoy

Om du är så rädd för "något" var det ju väldigt modigt av dig att stoppa snoppen där "något" finns. Face your fears, va?
Citera
2009-12-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Eller den här har jag fått höra, åh älskar när min kuk åker in i din knullvåta fitta
Nej big turn off ha ha.
Men finns ju tjejer som tänder på sånt också

Jepp, finns tjejer som rent av vrider sig av vällust vid naughty snack. Andra vrider sig av skrattkramp, och det är svårt att veta vilket resultatet är innan man testar.

Men det gör inget, så länge man har lite självdistans så är det ju inget problem att tjejen får sig ett gott skratt. Bara att vrida upp hettan lite så är hon på banan igen.

Och ja, mest avtändande, "Ska du ta den i 2an så ska vi gifta oss först".
Citera
2009-12-21, 22:12
Medlem
Det mest avtändande jag varit med om var när jag höll på att suga av en kille och han plötsligt greppade tag om min nacke och drog fram och tillbaka mitt huvud. Jag blev sjukt irriterad, tyckte att det var riktigt obehagligt och vägrade suga honom igen.

Faktum är att jag älskar att suga, gör det gärna och mycket och länge. För mig är det en av de bästa delarna med sexet är vanligtvis väldigt upphetsande- speciellt om killen visar att han njuter. Men det måste vara på mina villkor, jag vill göra jobbet- vara den dominerande i akten- INTE tvärtom och bli penetrerad i munnen. Tyvär förekommer den här typen av tvångsmässiga penetrerande avsugningarna i var och varannan porrfilm. Väldigt avtändande
Senast redigerad av Camiila 2009-12-21 kl. 22:17.
Citera
2009-12-21, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Camiila
Det mest avtändande jag varit med om var när jag höll på att suga av en kille och han plötsligt greppade tag om min nacke och drog fram och tillbaka mitt huvud. Jag blev sjukt irriterad, tyckte att det var riktigt obehagligt och vägrade suga honom igen.

Faktum är att jag älskar att suga, gör det gärna och mycket och länge. För mig är det en av de bästa delarna med sexet är vanligtvis väldigt upphetsadnde- speciellt om killen visar att han njuter. Men det måste vara på mina villkor, jag vill göra jobbet- vara den dominarande i akten- INTE tvärtom och bli penetrerad i munnen. Tyvär förekommer den här typen av tvångsmässiga penererande avsugningarna i var och varannan porrfilm. Väldigt avtändande

Borde bli förbjudet för killar att titta på porrfilm fram tills dom fattar att man inte ska härma porrfilmskådisar
Citera
2009-12-21, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camiila

Faktum är att jag älskar att suga, gör det gärna och mycket och länge. För mig är det en av de bästa delarna med sexet är vanligtvis väldigt upphetsande- speciellt om killen visar att han njuter. Men det måste vara på mina villkor, jag vill göra jobbet- vara den dominerande i akten- INTE tvärtom och bli penetrerad i munnen. Tyvär förekommer den här typen av tvångsmässiga penetrerande avsugningarna i var och varannan porrfilm. Väldigt avtändande

Visst att killen kanske rycker till, juckar uppåt lite när han närmar sig, men om han börjar rycka och styra så kan ju kräk-reflexerna komma fram och det är inte alls trevligt, för någon.
Citera
2009-12-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Va är det verkligen någon som har sagt så till dig .

Jepp, och det var innan jag ens föreslagit sådana aktiviteter om jag minns rätt

Vad gäller manshänder på huvudet vid avsugning, jag brukar hålla i hennes huvud lite lätt och/eller leka med hennes hår samtidigt, men ta ett fast tag och deepthrota är ju inte så smart. Man får nog leta i S/M kretsar för att lyckas hitta någon tjej som faktiskt gillar sådant.
Citera
2009-12-21, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger

Vad gäller manshänder på huvudet vid avsugning, jag brukar hålla i hennes huvud lite lätt och/eller leka med hennes hår samtidigt, men ta ett fast tag och deepthrota är ju inte så smart. Man får nog leta i S/M kretsar för att lyckas hitta någon tjej som faktiskt gillar sådant.

Hm okej haha rolig människa .

Lite lätt kan man väl hålla bara man inte tvingar ner huvudet, fast jag brukar inte kunna tillåta killen ens hålla försiktigt, blir också väldigt irriterad som en ovanstående skribent nämnde
Citera
2009-12-21, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger

jo men hålla och pyssla i håret är helt okej, mysigt till och med, blir ju närhet då och man märker att man är omtyckt då. Men att trycka in resten utav kuken i munnen och försöka kittla en i naveln inifrån eller att greppa tag i huvudet och jucka med all kraft som om man är en uppblåst docka är inte så uppskattat, inte av mig i alla fall.
Citera
2009-12-21, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kanintuss
jo men hålla och pyssla i håret är helt okej, mysigt till och med, blir ju närhet då och man märker att man är omtyckt då. Men att trycka in resten utav kuken i munnen och försöka kittla en i naveln inifrån eller att greppa tag i huvudet och jucka med all kraft som om man är en uppblåst docka är inte så uppskattat, inte av mig i alla fall.

Nej inte jag heller, kan till och med bita väldigt försiktigt, bara så att dom känner tänderna för att visa att jag menar allvar om dom inte lyssnade på vad jag sa första gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in