Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-20, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiviC
Jag vet inte riktigt vad det värsta har varit.. Men det är iaf en sak som kommer på tanken direkt

Vi ligger i hennes säng tillsammans och leker med mina magiska fingrar i guds ingång. Sen helt plötsligt från att ligga och stöna och jag trodde att jag skulle få någonting så tvärvänder hon huvudet och säger med en sarkastisk röst "Är du kåt nu?" som om det kom från något avsnitt av ronny & ragge.. Det förstörde verkligen hela stämningen totalt..

Sen så har jag ju också bara varit med en som är värdelös i sängen.. Som bara låg där, visa inte ett tecken på intresse... Då jucka jag bara i någon minut sen klädde jag på mig och gick där ifrån..

Ha ha men fy fan vad elakt, man kan inte göra en kille kåt och sen inte ge honom något
Citera
2009-12-20, 14:51
Medlem
En av de mest fysiskt attraktiva kvinnorna jag någonsin sett i verkligheten hade en hund med sig.

Hunden gjorde som hundar gör och slickade sig i arslet och det är väl sin sak.

Det som hände härnäst fick mig att vilja kräkas

Kvinnan, som måste ha sett vad hunden gjorde, böjde sig ner mot hunden och lät hunden slicka hennes läppar max 5 sekunder efter att hunden slickat klart sitt arsle
Citera
2009-12-20, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av viktorsvensson
En av de mest fysiskt attraktiva kvinnorna jag någonsin sett i verkligheten hade en hund med sig.

Hunden gjorde som hundar gör och slickade sig i arslet och det är väl sin sak.

Det som hände härnäst fick mig att vilja kräkas

Kvinnan, som måste ha sett vad hunden gjorde, böjde sig ner mot hunden och lät hunden slicka hennes läppar max 5 sekunder efter att hunden slickat klart sitt arsle

Det där är fan inte okej, jag sitter här och ryser nu.
Citera
2009-12-20, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Det där är fan inte okej, jag sitter här och ryser nu.

Jag ryser och mår illa så fort jag tänker på det även om det gått många år.
Citera
2009-12-20, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av viktorsvensson
Jag ryser och mår illa så fort jag tänker på det även om det gått många år.

Undrar vad hon lät hunden göra när ingen annan var i närheten
Citera
2009-12-20, 15:38
Medlem
Asystoles avatar
Hade träffat en brud under en tid, väl hemma hos henne skall
vi till att ha sex, inga problem med något, allt går precis som det skall.
Efter en stund ber hon mig ta henne bakifrån, väl uppe på alla fyra skall jag precis styra in och känner stanken från arslet, hon har förmodligen klubbat strax innan jag kom och missat att torka rent helt. Fy fan...jag höll på att
spy henne tvärs över arslet....men eftersom jag redan var i full gång kastade jag ner henne på rygg och avslutade så fort jag kunde...

Man kan ju undra varför hon inte tvättade röven innan jag kom över??!! Var ju inte direkt så att vi lirade fia med knuff de andra gångerna jag varit på besök...
Citera
2009-12-20, 15:39
Medlem
Wardimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Hade träffat en brud under en tid, väl hemma hos henne skall
vi till att ha sex, inga problem med något, allt går precis som det skall.
Efter en stund ber hon mig ta henne bakifrån, väl uppe på alla fyra skall jag precis styra in och känner stanken från arslet, hon har förmodligen klubbat strax innan jag kom och missat att torka rent helt. Fy fan...jag höll på att
spy henne tvärs över arslet....men eftersom jag redan var i full gång kastade jag ner henne på rygg och avslutade så fort jag kunde...

Man kan ju undra varför hon inte tvättade röven innan jag kom över??!! Var ju inte direkt så att vi lirade fia med knuff de andra gångerna jag varit på besök...

Lite tigerbalsam i sketan så ska du nog se att det går!
Citera
2009-12-20, 15:41
Medlem
playmates avatar
Klarar inte av massa onödigt snack, har som tur var inte varit med om det särskilt mycket, men hade börjat asgarva om killen viskade med "sexig" röst: "gillar du min hårda kuk eller?"

Har en tjejkompis som hade sex med en kille som sa väldigt många såna saker, det roligaste och mest avtändande han sa var "den är ju inte så stor, men den gör det den ska!". Och det var inte ens sagt med en skämtsam ton utan killen var helt seriös med sin viskande porriga röst. Sjukt roligt, och hon hade svårt att hålla sig för garv.
Citera
2009-12-20, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Klarar inte av massa onödigt snack, har som tur var inte varit med om det särskilt mycket, men hade börjat asgarva om killen viskade med "sexig" röst: "gillar du min hårda kuk eller?"

Har en tjejkompis som hade sex med en kille som sa väldigt många såna saker, det roligaste och mest avtändande han sa var "den är ju inte så stor, men den gör det den ska!". Och det var inte ens sagt med en skämtsam ton utan killen var helt seriös med sin viskande porriga röst. Sjukt roligt, och hon hade svårt att hålla sig för garv.

Men vad får killar att tro att man tycker att sådant är sexigt, brukar be killen hålla tyst om han försöker med sitt dirty talk speciellt när han frågar om han är ens lydiga slyna eller liknande.
Eller ligger och frågar om det känns bra, tycker att mitt stönande säger rätt mycket om den saken
Citera
2009-12-20, 15:48
Medlem
Emerains avatar
ganska irriterande var det, men man hade gått ner på en tjej och höll på, sen så sa hon med den där "ljuva" stämman "är du nöjd nu"...
:O som om jag bara gjorde det för min skull
Citera
2009-12-20, 15:51
Medlem
Asystoles avatar
hahaha...kom på en annan skön liten händelse..
Firade midsommar i ute på Sandhamn, fått ner en brud i ruffen..ligger och kör på som bäst, då hör man hur någon ropar och skriker: Anna, Anna...var är du..
Bruder som ligger under säger då...Du, det är min man som ropar jag måste dra....haha..som jag garvade och i samma veva så tappade jag det ståndet det kan jag ärligt säga..
Citera
2009-12-20, 15:53
Medlem
Wardimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
hahaha...kom på en annan skön liten händelse..
Firade midsommar i ute på Sandhamn, fått ner en brud i ruffen..ligger och kör på som bäst, då hör man hur någon ropar och skriker: Anna, Anna...var är du..
Bruder som ligger under säger då...Du, det är min man som ropar jag måste dra....haha..som jag garvade och i samma veva så tappade jag det ståndet det kan jag ärligt säga..

Äh.. DU har ju inte varit otrogen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in