Det mest avtändade jag har varit med om. Var när jag efter långt trogen förhållande skiljde mig. Nu skulle jag ut leka av mig med andra, efter har pumpat i samma hål i nästan 12 år.
Sagt och gjort, jag förberede mig minutiöst. Nya kläder, ny parfym , ny rakapparat m.m. Ringde upp några gamla polare, stack iväg på stan tog några öl.
Man hade tappat stinget, ingen napp på hela kvällen

. Jag hade ingen lust mer på småtimmarna, så jag adjö och gick vidare till knutpunkten. I inväntan på bussen satte jag mig ner sidan om tjej. Vi kom samspråk, fattade tycke. På väg hem i iskalla natten, erbjöd hon sig att kunde komma upp på en varm kopp kaffe.
Vi började kelas och smått försvann kläderna. Jag var nu duktig upphetsad, så jag hade kunnat kört picken igenom en betongvägg. Hon drog iväg med mig till sängkammaren, vi lade oss ner. Hon började så smått skulle suga av mig, sedan vändes hon sig om till en 69:a. Då kom fick min avtändning, tyckte de luktande "skit" mycket rktigt. Hon var annars fräsch, men baken var inte ren

. Små skit tollar hade nog fastnade i könshåren där bak. Jag höll på spy... jag for upp ,slängde på mig kläderna. Ursäktade mig med att jag klarade ej av det.. Hon hade väldigt förvånad blick, när jag gick.
Tog en tid efter jag kunde gå ut igen. Varje raggning undvek jag "slicka" , för jag kände lukten fortfarande. I dag går det lättare, men nog för jag har fast sällskap sedan några år.
Jag kan säga jag hade ont i pungen, när jag kom hem