Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-05, 00:30
Medlem
ButtiBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Och det tyckte du var väldigt avtändande eller

Jag blev iaf förbannad.. blev inget sex den gången..
Citera
2010-01-05, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ButtiBoy
Jag blev iaf förbannad.. blev inget sex den gången..

Naj men stackarn, hoppas att det gick bättre sen
Citera
2010-01-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Jag tycker det är sjukt avtändande med killar (har hänt mig med två olika!) som förväntar sig att man ska få orgasm på beställning och var tredje minut frågar "Har du kommit nu? Kom du? Kommer du nu? Har du kommit nu då?". Jävla tjat...

Annars är mitt sämsta ligg med en kille som jag hade höga förväntningar på. Han var väldigt snygg och vi hade snackat lite om sex redan och han hade antytt att han hade mycket erfarenhet. Döm av min förvåning när vi till slut har sex efter några dejter och han är totalt värdelös... Vågade inte ta mig mellan benen alls, kom efter ca 5 minuter, missionären, rörde sig knappt, jätteliten kuk och orakad. Jag ville slå till honom efteråt för att han slösat så med min tid. Det gjorde mig rätt avtänd på sex överhuvudtaget ett tag...

Edit: Haha nej, nu kom jag på det mest avtändande... För både mig och killen! Vi hade sett på någon serie på TV där en tjej tryckte in sitt finger i sin partners röv och han blev helt tokig av hur skönt det var. Så när vi skulle lägga oss efteråt ville min kille prova... Jag var lite tveksam, men tänkte att det var väl okej med kondom på fingret.
Så vi har sex och samtidigt försöker jag komma åt hans röv... Tar ett par försök innan jag hittar rätt och trycker på ganska rejält samtidigt som jag inte kan hålla mig för skratt utan ligger där och fnissar hehe. Han säger åt mig att sluta skratta och att det inte känns särskilt bra... Sedan säger han högt "Nej jag tror fan jag måste på toa nu! Dra ut fingret!". Och så gick han på toa och jag blundade medan jag slängde ut kondomen genom fönstret... Blev inget mer sex den kvällen. Och inga mer fingerlekar...

Hahahaha Ne fan fingerlekar i arslet är inget att leka med.
Citera
2010-01-05, 01:17
Medlem
kevin9915s avatar
Det mest avtändande var nog när mitt ex bet mig i axeln under akten.

Hon lyckades bita av en bit skinn och göra så att blodet började rinna, inte skönt må jag säga!
Citera
2010-01-05, 05:14
Medlem
klos_s avatar
Avtändande och avtändande. Jag somnade när jag slickade min tjej. Det var lite konstigt.
För henne var det nog avtändande.
Citera
2010-01-05, 05:39
Medlem
lirre666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten81
Något som är totalt omöjligt att passera obemärkt är ju spotify-reklamerna, speciellt den som börjar "Ursäkta om jag stör". Dom 30 sekunderna känns sjukt långa då.

har varit med om samma sak, hade lungn musik på när jag och min förra flickvän hade sex, kan bara säga att jag köpt premium efter det!
Citera
2010-01-05, 05:40
Medlem
lirre666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P1raten93
Och vem fan lyssnar på spotify när man knullar?!

om man bor hemma och har päronen i rummet brevid så brukar hög musik och en låst dörr vara bra!
Senast redigerad av lirre666 2010-01-05 kl. 06:01.
Citera
2010-01-05, 09:26
Medlem
LordKurrs avatar
Jag och mitt ex höll på som allra bäst, hon red mig och gick verkligen in för det. Själv försökte jag men hindrades av jag hade en massa gaser som ville ut.. Mitt under akten trycker hon med benen mot sidorna samtidigt som hon lägger händerna på magen och gnider. Jag kämpade, men förlorade; en ca 2 sek lång prutt ljöd som en bastuba. Därefter blev det tyst i en evighet...men en stund senare började vi skratta båda två. Något mer sexuellt umgänge blev det dock inte vid just det tillfället...
Citera
2010-01-05, 10:13
Medlem
Herkulesbigs avatar
Det mest avtändade jag har varit med om. Var när jag efter långt trogen förhållande skiljde mig. Nu skulle jag ut leka av mig med andra, efter har pumpat i samma hål i nästan 12 år.

Sagt och gjort, jag förberede mig minutiöst. Nya kläder, ny parfym , ny rakapparat m.m. Ringde upp några gamla polare, stack iväg på stan tog några öl.

Man hade tappat stinget, ingen napp på hela kvällen . Jag hade ingen lust mer på småtimmarna, så jag adjö och gick vidare till knutpunkten. I inväntan på bussen satte jag mig ner sidan om tjej. Vi kom samspråk, fattade tycke. På väg hem i iskalla natten, erbjöd hon sig att kunde komma upp på en varm kopp kaffe.

Vi började kelas och smått försvann kläderna. Jag var nu duktig upphetsad, så jag hade kunnat kört picken igenom en betongvägg. Hon drog iväg med mig till sängkammaren, vi lade oss ner. Hon började så smått skulle suga av mig, sedan vändes hon sig om till en 69:a. Då kom fick min avtändning, tyckte de luktande "skit" mycket rktigt. Hon var annars fräsch, men baken var inte ren . Små skit tollar hade nog fastnade i könshåren där bak. Jag höll på spy... jag for upp ,slängde på mig kläderna. Ursäktade mig med att jag klarade ej av det.. Hon hade väldigt förvånad blick, när jag gick.

Tog en tid efter jag kunde gå ut igen. Varje raggning undvek jag "slicka" , för jag kände lukten fortfarande. I dag går det lättare, men nog för jag har fast sällskap sedan några år.

Jag kan säga jag hade ont i pungen, när jag kom hem
Citera
2010-01-05, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Det mest avtändade jag har varit med om. Var när jag efter långt trogen förhållande skiljde mig. Nu skulle jag ut leka av mig med andra, efter har pumpat i samma hål i nästan 12 år.

Sagt och gjort, jag förberede mig minutiöst. Nya kläder, ny parfym , ny rakapparat m.m. Ringde upp några gamla polare, stack iväg på stan tog några öl.

Man hade tappat stinget, ingen napp på hela kvällen . Jag hade ingen lust mer på småtimmarna, så jag adjö och gick vidare till knutpunkten. I inväntan på bussen satte jag mig ner sidan om tjej. Vi kom samspråk, fattade tycke. På väg hem i iskalla natten, erbjöd hon sig att kunde komma upp på en varm kopp kaffe.

Vi började kelas och smått försvann kläderna. Jag var nu duktig upphetsad, så jag hade kunnat kört picken igenom en betongvägg. Hon drog iväg med mig till sängkammaren, vi lade oss ner. Hon började så smått skulle suga av mig, sedan vändes hon sig om till en 69:a. Då kom fick min avtändning, tyckte de luktande "skit" mycket rktigt. Hon var annars fräsch, men baken var inte ren . Små skit tollar hade nog fastnade i könshåren där bak. Jag höll på spy... jag for upp ,slängde på mig kläderna. Ursäktade mig med att jag klarade ej av det.. Hon hade väldigt förvånad blick, när jag gick.

Tog en tid efter jag kunde gå ut igen. Varje raggning undvek jag "slicka" , för jag kände lukten fortfarande. I dag går det lättare, men nog för jag har fast sällskap sedan några år.

Jag kan säga jag hade ont i pungen, när jag kom hem

Ja men med en runk så släppte det säkert
Citera
2010-01-05, 19:41
Medlem
Mina avtändande gånger

Ett urval:

- Hade sex med exet, mitt i allt så ringer hans lillebror och behöver hjälp med wow, och mitt ex svarar och ger en utförlig beskrivning på hur lillgrabben ska göra för att heala eller vad fan det var. Allt medan exet sätter på mig.

- Har sex med en kille, och han hinner knappt dra ur kuken ur mig innan han säger "Fan vad nice det hade varit att spänna på din kompis istället. Jävlar vad snygg hon var ikväll!". Tack så jättemycket, det är väl min signal för att klä på mig och gå... (till saken hör dock att han hade varit olyckligt kär i henne aslänge, men ändå. självförtroendet fick sig en rejäl törn.)

- Har sex med en kille som mitt i akten frågar "Vet du vart man går om man ska HIV-testa sig? Jag skulle behöva göra det, har utsatt mig själv för risken för ett tag sedan..." Det var bara att kliva av och kasta ut honom.

- Har sex med en kille som säger med kåtröst "Får jag ta dig i skitan?". Ordvalet var bara heeelt fel. Sjukt avtändande.
Citera
2010-01-05, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Linita
Ett urval:

- Hade sex med exet, mitt i allt så ringer hans lillebror och behöver hjälp med wow, och mitt ex svarar och ger en utförlig beskrivning på hur lillgrabben ska göra för att heala eller vad fan det var. Allt medan exet sätter på mig.

- Har sex med en kille, och han hinner knappt dra ur kuken ur mig innan han säger "Fan vad nice det hade varit att spänna på din kompis istället. Jävlar vad snygg hon var ikväll!". Tack så jättemycket, det är väl min signal för att klä på mig och gå... (till saken hör dock att han hade varit olyckligt kär i henne aslänge, men ändå. självförtroendet fick sig en rejäl törn.)

- Har sex med en kille som mitt i akten frågar "Vet du vart man går om man ska HIV-testa sig? Jag skulle behöva göra det, har utsatt mig själv för risken för ett tag sedan..." Det var bara att kliva av och kasta ut honom.

- Har sex med en kille som säger med kåtröst "Får jag ta dig i skitan?". Ordvalet var bara heeelt fel. Sjukt avtändande.

Oj hur lyckas du hitta alla puckon :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in