Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Såklart!...Trodde det framgick ganska tydligt att jag bara raljerade lite?
Efter det har sänts i USA är det bara att köra på i tråden, när vi närmar oss år 2011, nåt annat vore bara konstigt och en "bromskloss" för en vettig diskussion..
Särskilt när det står redan i trådrubriken!
Trailers kan jag hålla med om, där får man använda sitt sunda förnuft, då de både kan vara ganska intetsägande eller avslöja en hel del...
//Crimson
Ville bara förtydliga hur min tanke går med detta med sätta spoilers när, och att det inte är så mkt en tolkningsfråga utan ganska tydligt och jag tror många håller med? Så har jag fått uppfattningen iaf, speciellt i tråden där det S4 diskuteras, där blev det ju ett jävla tjafsande om spoilers hit o dit. Helt i onödan tycker jag.
Har ett avsnitt sänts är det fritt fram att diskutera saker som hänt samt teorier om vad som kan komma att hända.
Spoilerrutor sätter man när man har tänkt diskutera nåt man sett i en trailer om kommande avsnitt eller om man på nåt vis luskat ut någon fakta om vad som kommer ske senare i säsongen. Gärna kanske skriva en liten rubrik ovanför spoilerrutan typ:
om trailern eller nåt...
Ska vi inte ta och bestämma det här och nu

Då vet man att om det är en spoilerruta handlar det om fakta om kommande avsnitt, övrigt är fritt att diskutera. Som sagt vill man ju inte missa en ev. intressant diskussion bara för att spoilerknappen används i onödan. Är man en av de som gillar att se och diskutera trailers så är det väl inte så jobbigt att trycka upp en ruta?