Jävlar vad drygt. Då lär ju inte du läsa mer i den här tråden på ett tag då det kommer spoilas rätt mycket i tråden framöver
Haha. Garanterat. Förhoppningsvis så fixar min fart ut sig under dagen så får jag titta på skiten i kväll. Jag hade nog hunnit få ner den innan plugget om den hade kommit ut 04:15 som sist. Men i dag - icke!
Nu säger jag "hej då", för jag vågar inte kolla in denna tråd förrän jag har kollat på avsnittet.
Självklart ska inte Batista tro att han ska få ta del av hennes pengar. Sen vet jag inte om det var det han var ute efter eller om han bara var gramse för att han inte fick veta någonting.
Nu har jag sett avsnittet igen. Jag hade helt fel, det feta svinet är alltså sur för att de inte delar på pengarna. Vilken jävla tattare.
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Mitt minne är helt blankt just nu och kan inte för mitt liv komma ihåg, man har fått reda på vart dessa pengar kommer ifrån?
Fan jag som brukar komma ihåg sådant
hehe det har man säkert... ska nog ta och göra en liten överblick över de 4 tidigare säsongerna när jag får tid och lust. Förmodligen har kärringen ärvt eller horat till sig pengarna.
Grymmt avsnitt, har en känsla att nästa avsnitt kommer vara ännu bättre. Var spänd under hela avsnittet, man vet ju aldrig vad som kommer hända.
Exakt samma för mig, satt som på nålar hela avsnittet! Sen fick man ju se en teaser inför nästa avsnitt också! För er som inte såg den, men undrar vad som förekommer i teasern:
Tjejen i slutet av kvällens avsnitt blir "tillfångatagen" av dexter, eftersom första regeln är att inte bli tagen, men hon lyckas smita i någon snabb filmsekvens ändå! Dessutom är quinn riktigt nära kyle butler nu! Han smyger upp på Trinity-mördarens son i en affär, visar en bild på Dexter, och frågar "Is this kyle butler?". Sonen kollar på kortet, men säger inget!
Så mycket mer intressant hände inte i teasern iallafall, men FAN vad jag längtar till dexters nästa avsnitt nu