2010-11-15, 15:34
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Batista är Kuban. Så han backar upp sin partner (Debra) som han gjort i 5 säsonger nu.

Men jag gillar Lumen + Dexter som par i brott. Perfect match.
Jag gillar Batista. Han tillför mycket komik och annat till TV-serien. Jag kommer även ihåg den skådespelaren från TV-serien Oz.

När det kommer till dagens avsnitt så blev jag lite besviken. Förra veckans avsnitt var helt sinnessjukt bra (det var väl då Dexter fick stressa som fan för att Lumen hade mördat någon?) men dagens avsnitt var rätt standard.
Citera
2010-11-15, 15:38
Medlem
Centipedes avatar
Borde dom inte misstänka att Dexter har något att göra med försvinnandet när dörren till Dexters hotellrum är inslagen?
Citera
2010-11-15, 15:43
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Borde dom inte misstänka att Dexter har något att göra med försvinnandet när dörren till Dexters hotellrum är inslagen?
Bara om de vet om att han har använt det rummet.
Citera
2010-11-15, 15:44
Medlem
Falcãos avatar
Citat:

Det kan man ju tycka tycka men Dexter är långt ifrån alltid särskilt logiskt.
Citera
2010-11-15, 16:03
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie

Hur långt kan man fota i mörkret med en kamera förresten? Så jävla dumt att dom inte åkte längre ut för att dumpa Chases säk.chef..

Se på den här och den här bilden så förstår du.
Citera
2010-11-15, 16:44
Medlem
Citat:
Se på den här och den här bilden så förstår du.

Vad är det jag ska förstå? Han fotade ju när dom väl dumpade kroppen också, eller hur?
Citera
2010-11-15, 16:47
Bannlyst
- "Take it Dexter"

- "Oh I will !"

Skönaste i avsnittet

Sjukt slut med... Nånting kommer gå käpp rätt åt helvete snart, tror dock inte det kommer ske för Dexter. Nånting säger mig att Deborah skjuter Quinn och Lumen dör på något sätt. Min lilla teori.

Laguerta får gärna flyta med i golfströmmen också, om ni frågar mig.
Senast redigerad av Randyrhoads22 2010-11-15 kl. 16:51.
Citera
2010-11-15, 16:52
Medlem
Taklamakans avatar
Citat:
Vad är det jag ska förstå? Han fotade ju när dom väl dumpade kroppen också, eller hur?

Bilderna kan lika gärna vara tagna vid bryggan.
Citera
2010-11-15, 16:52
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ja, han fotade när Dexter och Lumen slängde svarta sopsäckar i vattnet.

Nada bevis på innehållet!!!
Citera
2010-11-15, 16:57
Medlem
Centipedes avatar
Citat:

Titta på klockslagen på korten det är bara 30 sekunder mellan att dom lastar ombord resväskorna på båten till den sista bilden han tog alltså har dom inte hunnit ut till havs utan det var bara en luring dom gjorde att Dexter satt i samma position på det kortet som när dom dumpat säckarna.
Så att vi skulle tro att han var i värre knipa än han var.
Det enda han har bild på nu är att dom åker iväg med båten sent på kvällen.
Citera
2010-11-15, 17:02
Medlem
Citat:
Titta på klockslagen på korten det är bara 30 sekunder mellan att dom lastar ombord resväskorna på båten till den sista bilden han tog alltså har dom inte hunnit ut till havs utan det var bara en luring dom gjorde att Dexter satt i samma position på det kortet som när dom dumpat säckarna.

Aha, då är jag med.
Citera
2010-11-15, 17:04
Medlem
Dr.Sativas avatar
Citat:

Precis, aldrig att han skulle dumpa de i hamnen. Sen angående hotellrummet tror jag knappast han bokade under sitt riktiga namn.

Debra blir ju lite intressant i och med skjutningen, hon säger att hon inte känner något = det kommer hända igen, hon och dexter har lite gemensamt. Riktigt bra avsnitt tycker jag, med många cliffhangers, Vad händer med Debra, Laguerta, Lumen och Dexter. Quinn och hans spionpolare? Fyfan längtar tills nästa avsnitt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in