2010-09-28, 12:28
  #313
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av datoriprogram
Tycker avsnittet har hyfsat. Dock står jag inte ut med dåliga barnskådespelare. "Oh no! My mother is dead"-känslan är så stämningsfull....

Hahahaha absolut något jag noterade, otroligt tråkigt.
Citera
2010-09-28, 12:32
  #314
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Känns som man tyvärr kommer få dras med Deborah även denna säsong...

Att ha med en karaktär som är så deprimerande i en så bra serie som Dexter fortsätter vara en nagel i ögat. Förstår inte tänket med att hon ska spela den tuffa polisen som egentligen bryter ihop konstant och har fler scener där hon gråter än där hon inte gör det! Slutar med att hon ger en dålig känsla till varje scen hon är med i, "jaha, nu kommer det igen" tänker man. Om hon bara vore snygg hade det funkat, tyvärr ser hon ut som en korsning mellan åsna och gris.

Anledningen varför hon är med kan ju tänkas vara att hon gråter konstant medan hennes bror inte känner ett skit. Därav är de också så nära relaterade. De hade i princip samma uppväxt men blev så olika. Det enda som skiljer dom åt var när Dexter hittades i en container, sittandes i sin mors blod. Tror samtidigt att hon är viktig för serien även om hon kan vara en jobbig satmara. Även en faktor som gör att Dexter inte isolerar sig allt för mycket.
Citera
2010-09-28, 15:35
  #315
Medlem
Tant_Gröns avatar
Dexter har visst fått en handdocka.
http://photoshopdisasters.blogspot.com/2010/09/showtime-not-very-dexterous.html
Citera
2010-09-28, 16:45
  #316
Medlem
Hypnososs avatar
Michael C. Hall som Dexter Morgan. Ja... det är väl allt som behöver sägas. KUNG!
Citera
2010-09-28, 18:16
  #317
Medlem
Joker-Quadss avatar
Måste instämma med de som tidigare nämnt scenen där han förklarar för kidsen och morföräldrarna att Rita är död var hemsk. Fyfan, vreeed mig verkligen i sitsen. Hemskt hemskt. Ett annars helt underbart första avsnitt. Ser fram emot E02..

För övrigt kom jag på mig själv att faktiskt uttrycka mina tankar under avsnittet i ansiktsuttryck. Det gör jag aldrig till film/tv överlag. Ett mycket fint betyg.
Citera
2010-09-28, 18:29
  #318
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joker-Quads
Måste instämma med de som tidigare nämnt scenen där han förklarar för kidsen och morföräldrarna att Rita är död var hemsk. Fyfan, vreeed mig verkligen i sitsen. Hemskt hemskt. Ett annars helt underbart första avsnitt. Ser fram emot E02..

För övrigt kom jag på mig själv att faktiskt uttrycka mina tankar under avsnittet i ansiktsuttryck. Det gör jag aldrig till film/tv överlag. Ett mycket fint betyg.
Hehe, inte ofta jag gör det men om jag verkligen dras in i en serie så kan jag komma på mig själv sitta och le eller göra någon annan ful min, kanske borde filma mig själv under nästa avsnitt. Är ganska hundra att man inte ser för snygg ut

Nu när det har fått sjunka in lite så är man ju allt annat än missnöjd, det enda jag kände var lite b efter det senaste avsnittet var att det kändes som det var över för fort.
Citera
2010-09-28, 19:19
  #319
Medlem
rehyptols avatar
"Sorry for your loss"

Fan vad han är iskall.
Citera
2010-09-28, 20:03
  #320
Medlem
Wittgensteins avatar
Håll fildeningssnacket i Fildelning, tack.

/Mod.
Citera
2010-09-28, 21:25
  #321
Medlem
Zaxxons avatar
Fan, blev besviken då han beslutade att vända tillbaka med båten. Tycker det skulle vara intressant med nån The Fugitive-liknande story. Är så jävla less på hans snutpolare, äckelsyrra och ungar/familj-bitarna.
Citera
2010-09-28, 22:22
  #322
Medlem
pocahontas väns avatar
Det jag saknar i Dexter är större intriger, vi har nu haft 3 säsonger av små intriger och det börjas kännas lite långtråkigt. Hoppas på att dom inte kommer att göra ännu en säsong om små intriger. Förövrigt har jag inget problem med att Quinn blir en ny Doakes. Micheal gjort en stor skådespelar insats när han bröt ihop efter dödat Hillbillyn.
Citera
2010-09-28, 22:25
  #323
Medlem
Tant_Gröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon
Fan, blev besviken då han beslutade att vända tillbaka med båten. Tycker det skulle vara intressant med nån The Fugitive-liknande story. Är så jävla less på hans snutpolare, äckelsyrra och ungar/familj-bitarna.
Det är ju familjen och jobbet som gör serien/karaktären så speciell. Utan dom hade han varit som vilken seriemördare som helst.
__________________
Senast redigerad av Tant_Grön 2010-09-28 kl. 22:34.
Citera
2010-09-28, 22:31
  #324
Medlem
hazard simpsons avatar
Fan vad ni gnäller på Debra. Tjejen är ju klockren för helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in