2010-11-15, 17:31
Medlem
Inte ens Dexter kommer komma undan Robocop

Lär väl vara en betydligt starkare cliffhanger än bevis på vad Dexter sysslar med där ute. Kommer säkerligen förklaras bort på något simpelt sätt.

Börjar dock arta sig till ett spännande slut på säsongen.
Citera
2010-11-15, 17:32
Medlem
Taklamakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Sativa
Precis, aldrig att han skulle dumpa de i hamnen. Sen angående hotellrummet tror jag knappast han bokade under sitt riktiga namn.

Debra blir ju lite intressant i och med skjutningen, hon säger att hon inte känner något = det kommer hända igen, hon och dexter har lite gemensamt. Riktigt bra avsnitt tycker jag, med många cliffhangers, Vad händer med Debra, Laguerta, Lumen och Dexter. Quinn och hans spionpolare? Fyfan längtar tills nästa avsnitt!

Jag tror ändå att vägen är lång för Debra till att bli i närheten av lika skadad som Dexter. Jag menar, hon är snut, skjuter en mördare och känner ingenting av det - jag är ingen psykolog men så fuckat är det inte.

Väntar även jag spänt på avsnitten i den här säsongen, mer så än tidigare säsonger. Även om dialogen har tappat en del så tycker jag handlingen är mer intressant. Känns som att författarna har gjort ett ganska bra jobb med att undvika det vanliga "upplägget" för en säsong.
Citera
2010-11-15, 17:39
Medlem
Schampoflaskans avatar
Mycket bra avsnitt denna vecka!
Citera
2010-11-15, 18:01
Medlem
MrJackssons avatar
Vi får förresten hoppas på att Laguerta hänger sig själv.
Citera
2010-11-15, 18:21
Medlem
Lepiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taklamakan
Jag tror ändå att vägen är lång för Debra till att bli i närheten av lika skadad som Dexter. Jag menar, hon är snut, skjuter en mördare och känner ingenting av det - jag är ingen psykolog men så fuckat är det inte.

Väntar även jag spänt på avsnitten i den här säsongen, mer så än tidigare säsonger. Även om dialogen har tappat en del så tycker jag handlingen är mer intressant. Känns som att författarna har gjort ett ganska bra jobb med att undvika det vanliga "upplägget" för en säsong.

Men Deb säger ju att "världen kanske är bättre utan blahablaha" vilket är Dexters inställning. Så det skulle ju kunna bli så att Deb kommer på dexter efter att ha kommit över PI'ns foto/bevis och eventuellt låter honom gå. Kanske?
Citera
2010-11-15, 18:35
Medlem
En bekant sa att detta skulle vara sista säsongen av Dexter Pga att Michael C Hall hade fått en hjärnblödning eller nått sånt. Någon som har lite mer info om det är sant. Känns som att jag inte har några serier kvar att följa nästan om dom lägger ner denna!!

PS. Lite crazy shiet 4 yo ass!

In November 2009, Andrew Conley, 17, was arrested in Rising Sun, Indiana, US, in connection with the death of his 10-year-old brother, Conner. In an affidavit filed in Ohio County court, police said that Andrew told investigators that he identified with the character. "Andrew stated that he watches a show called 'Dexter' on Showtime, about a serial killer," prosecutors said in an affidavit. "He stated, 'I feel just like him.'"[30] Conley is now serving life imprisonment without the possibility of parole.

On the 3rd of February, 2010, Faiza Ashraf was killed by Havard Nyfløt in the area of Solli near Asker, Norway. Havard Nyfløt commented that the girl was killed after he was inspired by the TV-series. Originally, his intentions were to kidnap her, and then kill the man who wanted her dead in front of her, while she was caged. But during the kidnapping, she accidentally died, according to the kidnapper
Citera
2010-11-15, 18:46
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illmastaflash
En bekant sa att detta skulle vara sista säsongen av Dexter Pga att Michael C Hall hade fått en hjärnblödning eller nått sånt. Någon som har lite mer info om det är sant. Känns som att jag inte har några serier kvar att följa nästan om dom lägger ner denna!!

IMDB skriver att han lider av Hodgkins lymfom, en form av cancer tydligen.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hodgkins_lymfom
http://www.imdb.com/name/nm0355910/bio

http://www.people.com/people/article/0,,20336663,00.html
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.2074902/michael-c.-hall-efter-cancern-lycklig-pa-manga-fronter

Edit, Friskförklarad redan tydligen. Men serien kommer sluta någon gång oavsett.
Senast redigerad av BlackBooks 2010-11-15 kl. 18:49.
Citera
2010-11-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Edit, Friskförklarad redan tydligen. Men serien kommer sluta någon gång oavsett.

Aha, Tack för infon! Självklart kommer den sluta någon gång! Vad jag undrar är om denna säsongen officiellt är den sista.
Citera
2010-11-15, 19:02
Medlem
Vilken jävla produktplacering för Nokia . Men det kan Nokia behöva.
Senast redigerad av Zuiq 2010-11-15 kl. 19:05.
Citera
2010-11-15, 19:12
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illmastaflash
Aha, Tack för infon! Självklart kommer den sluta någon gång! Vad jag undrar är om denna säsongen officiellt är den sista.
Tack för , jävligt onödigt. Sådant drar ner kvalitén på tråden..
Citera
2010-11-15, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Tack för , jävligt onödigt. Sådant drar ner kvalitén på tråden..

Ditt inlägg drog väl ner på tråden om nått

Tyckte det var ett extremt segt avsnitt tills sista kvarten då tände det till! Hoppas Lumen dör snart hon är så jävla jobbig
Citera
2010-11-15, 20:12
Medlem
Riktigt riktigt bra avsnitt idag. Hoppas LaGuerta brinner i helvetet, jävla drägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in