Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Tre avsnitt behövde de på sig att avhandla Ritas mors, ungarnas departure och anställningen av en jävla nanny. Självklart var man tvungen att ta upp allt detta och ge tittarna dessa "svar", men tre avsnitt... Ugh.
Iom fjärde avsnittet kom serien igång dock. Om den kom igång till något bra vet jag inte, men det kan nog bli intressant att följa detta partnerskap som är i antågande. Tyvärr lär vi vara tvungna att dras med Debra och hennes töntiga "Santa Muerte"-trams hon utreder. Vilken enorm gäspning det är.
Nja, eftersom det ändå var en såpass stor händelse tycker jag ändå det behövdes några avsnitt, även fast det har varit ganska långtråkigt. Tror det bara hade blivit skumt om hela utredningen, nannyn, ungarnas flytt, begravningen och Dexters sörjande hade gått på ett avsnitt. Men visst, det är klart synd att det skulle ta så många avsnitt med tanke på att säsongerna bara är 12 avsnitt.
Däremot kan jag verkligen hålla med om Santa Muerte-tjafset som pågår. Så djävulskt tråkigt, förstår mig inte på jänkarnas förkärlek till spanjorer/latinos, tråkiga, flummiga och framför allt jobbiga är dom.
//ktsch