2010-10-10, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Är det nya avsnittet släppt eller? Det ligger några halvskumma torrents uppe men det luktar fake.

Lite väl tidigt, kommer inatt.
Citera
2010-10-10, 17:52
Medlem
MrJackssons avatar
Tonight's the night ... eller, ja, tomorrow morning's the night ... Nej - det fungerar inte, men ni förstår.

Det ska bli intressant att se vad som händer. Fan vad veckorna går fort nowadays.
Citera
2010-10-10, 18:10
Medlem
promon för denna veckas avsnitt var intressant

Citera
2010-10-10, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
promon för denna veckas avsnitt var intressant

Nattens avsnitt kommer nog bli spännande
Citera
2010-10-10, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Nattens avsnitt kommer nog bli spännande

Japp, får hålla mig tills morgonkväll efter jobbet innan man kan kolla in avsnittet
Citera
2010-10-10, 19:34
Medlem
JonathanFreeloaders avatar
längtar tills avsnitt 3

Är mest nyfiken på hur det kommer gå för klantarslet Batista. Hans relation med Laguerta har varit så in i bövelen tråkig och jobbig. I det senaste avsnittet dock tog den en 180 graders sväng och blev plötsligt väldigt intressant när Batista märkte kärringens stålar samt dess anknytning till hennes smutsiga förflutna. Jag är fortfarande väldigt nyfiken att få veta vad kubanen sa på spanska till Batista.
Citera
2010-10-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanFreeloader
längtar tills avsnitt 3

Är mest nyfiken på hur det kommer gå för klantarslet Batista. Hans relation med Laguerta har varit så in i bövelen tråkig och jobbig. I det senaste avsnittet dock tog den en 180 graders sväng och blev plötsligt väldigt intressant när Batista märkte kärringens stålar samt dess anknytning till hennes smutsiga förflutna. Jag är fortfarande väldigt nyfiken att få veta vad kubanen sa på spanska till Batista.

Tycker batista förra avsnitten var en dryg girig jävel, han ska fan hålla nosen borta ifrån hennes pengar bara för att han inte kan hålla i sitt. Sjukt att tro att man ska ha rätt till dem pengarna/nu vet jag inte helt hur lagen ser på detta, men personligen ser jag ingen anledning att hon ska dela dem)
Citera
2010-10-10, 20:40
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Tycker batista förra avsnitten var en dryg girig jävel, han ska fan hålla nosen borta ifrån hennes pengar bara för att han inte kan hålla i sitt. Sjukt att tro att man ska ha rätt till dem pengarna/nu vet jag inte helt hur lagen ser på detta, men personligen ser jag ingen anledning att hon ska dela dem)
Var det verkligen pengarna i sig som han var ute efter? Jag tolkade det mer som att han menade att hon borde ha berättat det för att de ska dela på allt för att visa sin kärlek och sin tillit till varandra. Batista är den romantiska typen.
Citera
2010-10-10, 22:16
Medlem
JonathanFreeloaders avatar
Citat:

Självklart ska inte Batista tro att han ska få ta del av hennes pengar. Sen vet jag inte om det var det han var ute efter eller om han bara var gramse för att han inte fick veta någonting.
Men det ska bli spännande att få se vad hon har att säga till sitt försvar angående "sugermami"... så kul att han får reda på det precis efter han märkt att hon är god för en jävla massa pengar.
Citera
2010-10-11, 00:54
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonathanFreeloader
Självklart ska inte Batista tro att han ska få ta del av hennes pengar. Sen vet jag inte om det var det han var ute efter eller om han bara var gramse för att han inte fick veta någonting.
Men det ska bli spännande att få se vad hon har att säga till sitt försvar angående "sugermami"... så kul att han får reda på det precis efter han märkt att hon är god för en jävla massa pengar.
Mitt minne är helt blankt just nu och kan inte för mitt liv komma ihåg, man har fått reda på vart dessa pengar kommer ifrån?

Fan jag som brukar komma ihåg sådant
Citera
2010-10-11, 01:30
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Mitt minne är helt blankt just nu och kan inte för mitt liv komma ihåg, man har fått reda på vart dessa pengar kommer ifrån?

Fan jag som brukar komma ihåg sådant
Enligt Maria så har hon pengar sparade för att hon inte är en sådan slösmumrik som Angel är, och eftersom man inte vet vad framtiden har i sitt sköte så är det vist att ha en ekonomisk buffert. Vilket då är särskilt viktigt när maken inte bunkrar upp några av stålarna som han drar in.
Citera
2010-10-11, 01:33
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Enligt Maria så har hon pengar sparade för att hon inte är en sådan slösmumrik som Angel är, och eftersom man inte vet vad framtiden har i sitt sköte så är det vist att ha en ekonomisk buffert. Vilket då är särskilt viktigt när maken inte bunkrar upp några av stålarna som han drar in.
Jo så långt var jag med, och håller med henne, men fick för mig nu att det tidigare i serien hade visats/förklarats att dessa pengar kom från något halvt eller helt illegalt. Men så är det alltså inte utan det är bara vad man sett i denna säsong som gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in