2010-11-22, 19:18
Medlem
Foorsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Din dumma fitta lär dig använda spoilertagg.

Fan i helvete vad irriterad man blir på äckeljävlar som spoilar rakt av utan att använda spoilertagg.

Jag gjorde det precis det din tönt, lugna ner dig lite så dina pungkulor inte ramlar av.
Citera
2010-11-22, 19:20
Medlem
nu tog serien rejält med fart. Ska bli intressant att följa enviggen mellan Dexter och chase nu i kommande.

Bra med Quinn och Liddy med, Quinn lär ju garanterat gå vidare, ingen chans att han släppeer detta nu med bilderna och allt.
Citera
2010-11-22, 19:56
Medlem
ICanHass avatar
Nu var det ett tag sedan jag var aktiv i någon Dexter-tråd, men jag måste bara skriva en rad efter det ohyggligt jävla apbra avsnittet som kom inatt. Klart bästa på S05, och ett av mina absoluta favoritavsnitt hittills. Ska jag vara helt ärlig känns det som den här säsongen har gått lite på sparlåga hittills, men nu verkar det blossa upp ordentligt!

Haha, det här är nog första gången jag längtar mer till nästa söndagnatt än till fredag...
Citera
2010-11-22, 20:05
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foorsman
Jag gjorde det precis det din tönt, lugna ner dig lite så dina pungkulor inte ramlar av.
Efter att jag hade läst det, din dumma fitta. Om du inte hade varit så jävla handikappad så hade du kanske klarat dig bättre i vardagen med att t.ex. korrekt sätta ut spoilertaggar.
Citera
2010-11-22, 20:38
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Jag vet inte, tycker faktiskt att Lumen har varit en mycket intressant karaktär den här säsongen fast hon kanske hade kunnat spelats lite annorlunda.

Underbart avsnitt för övrigt idag!

Ja hon är inte en helt ointressant karaktär, det är inte det.
Det är bara ngt med hennes sätt att spela som irriterar mig...eller något drag i hennes karaktärs personlighet som retar mig. Kan inte riktigt sätta fingret på det. Hon är jobbig när hon blir hysterisk...
Citera
2010-11-22, 20:57
Medlem
Somligadars avatar
Jävligt bra avsnitt! Gillar hela säsongen änsålänge faktiskt! Bortsett från Laguerta... 3 avsnitt kvar och det känns som om det är säsongsavslutning nästa vecka! Bra tecken
Citera
2010-11-22, 21:11
Medlem
dilbers avatar
Kändes skönt att Astor och Dexter connecta lite igen.
Man undrar lite om tjejen vars blod Chase har runt halsen, vem kan hon vara?

Hoppas att Quinn planterar dna från Robocop på något olöst mord så han blir av med den jäveln.
Citera
2010-11-22, 21:31
Medlem
Foorsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Efter att jag hade läst det, din dumma fitta. Om du inte hade varit så jävla handikappad så hade du kanske klarat dig bättre i vardagen med att t.ex. korrekt sätta ut spoilertaggar.

Haha att du orkar sitta och klaga på en sådan sak får mig att tänka på vilket trist och ynkligt liv du har
Citera
2010-11-22, 21:32
Medlem
CrimsonIdols avatar
Serien är ju en gigantisk hit, så en 6:e säsong lär det ju bli. Ingen tvekan om det.

Undrar bara vad fan dom ska hitta på?

Som alla säsonger av Dexter(även i 5:an), så byggs spänningen sakta upp tills man knappt orkar titta mer(nästan).

Och dom har gjort ett bra arbete att variera sig jämfört med Trinity och Lithgows suveräna inhopp.

Och givetvis går inte DET att upprepa, men frågan är bara vad i helvete dom ska hitta på till säsong 6?

Jaja...kanske därför vi skriver på ett forum och dom tjänar miljontals $$$...bara en gissning

//Crimson
Citera
2010-11-22, 21:44
Medlem
mteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICanHas

Dexter dumpar ju liksäckarna där Golfströmmen går, så de ligger inte kvar på samma plats likt dumpningsplatsen i S1 och tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Foorsman
Jag diggar Dexter-Lumen romantiken väldigt mycket, jävligt NIIICE.

Förövrigt väldigt bra avsnitt, sitter här helt spänd fortfarande..

Citera
2010-11-22, 21:53
Medlem
Ratsys avatar
Magiskt avsnitt, ett av de bästa alla säsonger.
Scenen med styvpappan är episk. Och Jordan Chase samtal till Lumen gav mig rysningar, pirrade fan till i magen. Hoppas denna säsong binds ihop med nästa, vill gärna se fortsättning med Chase levande.
Citera
2010-11-22, 22:05
Medlem
Deon Limes avatar
Fantastiskt underbart avsnitt som jag rankar som ett av de bästa Dexter avsnitten alla säsonger inräknade.

Gillade hela storyn med och tycker det passade in fint med Chase snack om vad som är viktigt med livet. Kul att se när man får se en annan sida av Dexter. Den vanliga Dexter fanns där också mycket med och känns som att de fick med väldig mycket utan att det kändes stressat.

Gillar att Dexter tvingades exponera sig och kommer säkert få framtida konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in