2010-12-15, 16:58
Medlem
inte så bra slut, och det här med Quinn, hur ofta tittar man ner på skorna när man står och pratar med nån?
Citera
2010-12-15, 16:59
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
inte så bra slut, och det här med Quinn, hur ofta tittar man ner på skorna när man står och pratar med nån?
En gång under ett samtal känns väl inte så otroligt?
Citera
2010-12-15, 20:01
Medlem
Jullsans avatar
Ett svagt avsnitt avslutar en svag säsong. Hände ju typ inget. Väldigt sömnigt för att vara säsongsavslutning. Det ska ju vara högt tempo och rafflande. Nu dog Jordan Chase efter halva avsnittet. Och för fan skippa alla jävla ungar och skit! Förstår ju bara. Är detta en familjeserie eller? Känns som att dom går längre och längre bort från grundkoncpetet. Scenen i källaren var ju så klyschig. Antagonisten har chansen att döda protagonisten men istället ska han stå och hålla någon djup dialog och skit så att protagonisten har chansen att komma tillbaka. Negro please!
Citera
2010-12-15, 20:10
Medlem
Gaius Caligulas avatar
Nvm.
Senast redigerad av Gaius Caligula 2010-12-15 kl. 20:18. Anledning: Edit
Citera
2010-12-15, 21:09
Medlem
Hajars avatar
Förbannat uselt sista avsnitt, och kanske den sämsta säsongen hittills. Möjligen var s. 3 sämre. Avsnittet var inte det minsta spännande utan tvärtom helt förutsägbart. Dessutom gjorde han som spelade Jordan Chase en kass insats. Satt och skrattade varje gång han var med.
Citera
2010-12-15, 21:16
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajar
Förbannat uselt sista avsnitt, och kanske den sämsta säsongen hittills. Möjligen var s. 3 sämre. Avsnittet var inte det minsta spännande utan tvärtom helt förutsägbart. Dessutom gjorde han som spelade Jordan Chase en kass insats. Satt och skrattade varje gång han var med.

Håller med. Var inte alls imponerad av honom. Så typiskt att han i slutet skulle få ur sina inre begär eller nåt när han tidigare bara kollat på Sen så kändes ju säsongsavslutningen som något random mitt-i-säsongen-utfyllnads-avsnitt. Riktigt lame. Nej nu får dom nog ta och runda av detta annars kan det bli pinsamt
Citera
2010-12-15, 22:05
Medlem
Dr.Sativas avatar
Julia Stiles om säsongen:
http://www.youtube.com/watch?v=zOJLjn0EGqA&feature=player_embedded#!

Hon verkar besviken på att man byggde upp värsta relationer och sedan bara avslutades sådär abrupt.
Citera
2010-12-15, 22:35
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Titta på dina skor. Andra gör det.
Citera
2010-12-15, 23:42
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurgaren
Den bästa cliffhangern för sista avsnittet hade varit om Debra dragit bort skynket och sett Dexter. Då jävlar hade jag tyckt att det här hade varit en bra säsong. Nu får den bara 3/5 Toasters

Fast på festen hintade ju Deb inte helt oförsiktigt om att hon visste.
Citera
2010-12-15, 23:54
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
Fast på festen hintade ju Deb inte helt oförsiktigt om att hon visste.
Det där går som sagt att diskuteras. Eftersom författarna själva sagt att de villa ha ett clean slut för att kunna börja hursomhelst så vore ju det mest logiska att de gjorde sådär för att man SKULLE kunna börja säsong 6 med att hon visste, samtidigt som man skulle kunna bortförklara det som något helt annat väldigt lätt.

Själv tror jag verkligen inte att de kommer fortsätta på spåret att hon vet.
Citera
2010-12-16, 00:07
Medlem
VonRofs avatar
Någonting jag störde mig på om Quinn, han påminde i den här säsongen seriöst om en zigenare eller hur? Hans hy blev mörkare, håret, utstyrsel och sättet han gick på. Helt sjukt ju, han snodde ju till och med pengar en gång!
Kolla lite snabbt på hans scener och säg att jag har fel?
http://dexter.hypnoweb.net/photo/87/309/ok/7-BOSSTWO.jpg

Säsongen "omg" moment var ju när Debra dök upp bakom skynket i sista avsnittet, lite oroande var det allt!
Citera
2010-12-16, 00:16
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norce
Det där går som sagt att diskuteras. Eftersom författarna själva sagt att de villa ha ett clean slut för att kunna börja hursomhelst så vore ju det mest logiska att de gjorde sådär för att man SKULLE kunna börja säsong 6 med att hon visste, samtidigt som man skulle kunna bortförklara det som något helt annat väldigt lätt.

Själv tror jag verkligen inte att de kommer fortsätta på spåret att hon vet.

Fast det hon faktiskt sa och sättet hon sa det på visade ju ATT hon visste (författarna behöver ju i.o.f.s inte följa logikens lagar) så nästa säsong borde hon, i vart fall, klart misstänka honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in