2016-07-23, 11:59
  #805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det är ingen som satt likhetstecken utan det är en halmgubbe från dig. Forskaren har gjort en approximation vilket man ofta gör i vetenskapliga sammanhang. Fullt rimlig givet den höga korrelationen. Återigen, slutsatsen kommer från forskaren och inte från Oantastlig eller mig. Halmgubbe nummer två från dig är "alla". Ack en sådan vanlig halmgubbe också från er vänstermänniskor. Det är som ni tvångsmässigt måste förtränga normalfördelningen i något desperat försök att hitta ett sista halmstrå.

Nej, du har inte länkat till något som är baserat på ett representativt urval utan bara bevisat att du en halstarrig vänsteråsna. Bara en sådan sak som att du försöker förneka den uppenbara korrelationen mellan verbal intelligens och övergripande intelligens. Samtidigt har du inte haft några problem med att föra fram en subjektiv flumdefinition av "kognitiv förmåga" som approximation för övergripande intelligens.

men för helvete….JO, Oantastlig har satt likhetstecken mellan konstaterat hög verbal intelligens och total intelligens i samma stund som han hävdar det han hävdar via denna studie…

Och är HAN och ingen annan som hävdar det han hävdar, forskaren gör det inte.

Vad fan har ni i skallen?
Citera
2016-07-23, 12:49
  #806
Medlem
Babianens avatar
1) Problemet är allmän rösträtt överhuvudtaget.

2) Men om vi talar om kvinnor är problemet att män kommer att tävla i att ge mest saker till kvinnor för att öka sina chanser att få ligga.

3) Så att ge kvinnor vad de vill ha kommer att bli det viktigaste i samhället ungefär som det är nu.

4) Lägg till att kvinnor är giriga och själviska och det kommer att förstöra samhället.
Citera
2016-07-23, 13:19
  #807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kristendom är kristendom. Kristendom har haft och har åtskilliga knäppa lagar.
Ska vi verkligen släppa in kristna i vårt land?

Precis, kristendomen är också helt knäpp. Ideer i samma tradition. Och under 1900-talet slog vi oss fria från bördan kristendomen, fantastiskt! Låt oss nu inte ersätta den med något ännu värre!
Citera
2016-07-23, 13:29
  #808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Problemet är allmän rösträtt överhuvudtaget.

2) Men om vi talar om kvinnor är problemet att män kommer att tävla i att ge mest saker till kvinnor för att öka sina chanser att få ligga.

3) Så att ge kvinnor vad de vill ha kommer att bli det viktigaste i samhället ungefär som det är nu.

4) Lägg till att kvinnor är giriga och själviska och det kommer att förstöra samhället.

Om kvinnor inte var giriga och själviska och bara gav bort sin fitta gratis skulle det förstöra samhället. Ungefär som nu.

Svenska kvinnor ger bort allt gratis, sin fitta, sina pengar, sitt land.
Citera
2016-07-23, 13:36
  #809
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Om kvinnor inte var giriga och själviska och bara gav bort sin fitta gratis skulle det förstöra samhället. Ungefär som nu.

Svenska kvinnor ger bort allt gratis, sin fitta, sina pengar, sitt land.

1) Det skulle förstöra samhället om kvinnor ställde upp på sex?

2) Svenska kvinnor betalar babbarna för sex genom att ge bort svenska mäns pengar och land.

3) Det här skulle inte hända om kvinnor (och män) inte hade rösträtt och/eller jude-media.
Citera
2016-07-23, 13:41
  #810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det skulle förstöra samhället om kvinnor ställde upp på sex?

2) Svenska kvinnor betalar babbarna för sex genom att ge bort svenska mäns pengar och land.

3) Det här skulle inte hända om kvinnor (och män) inte hade rösträtt och/eller jude-media.

1. Om de gör det gratis utan att männen får kämpa för det ja. Ger man en man fittan gratis blir han som vilken annan "neger" somhelst.

2. Svenska kvinnor har inga pengar då de inte tar något betalt för sina sexuella tjänster nej. Det är inte heller deras land men det har de aldrig påstått. De är bara fräcka och menar att landet tillhör alla, de små fittorna. Ut med packet.

3. Troligen inte nej.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-07-23 kl. 13:49.
Citera
2016-07-23, 13:48
  #811
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
1. Om de gör det gratis utan att männen får kämpa för det ja.

2. Svenska kvinnor har inga pengar då de inte tar något betalt för sina sexuella tjänster nej. Det är inte heller deras land men det har de aldrig påstått. De är bara fräcka och menar att landet tillhör alla, de små fittorna. Ut med packet.

3. Troligen inte nej.

1) Varför ska män behöva kämpa för att få sex? Det borde vara en rättighet för alla.

2) Men de använder mäns skattepengar för att betala för babbe-importen. Så indirekt är det männen som betalar.

3) Alltså är kvinnors rösträtt en del av problemet. För att lösa problemet måste man ta ifrån kvinnor rösträtten.
Citera
2016-07-23, 13:59
  #812
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför ska män behöva kämpa för att få sex? Det borde vara en rättighet för alla.

2) Men de använder mäns skattepengar för att betala för babbe-importen. Så indirekt är det männen som betalar.

3) Alltså är kvinnors rösträtt en del av problemet. För att lösa problemet måste man ta ifrån kvinnor rösträtten.

1.Som jag redan har förklarat så skulle utvecklingen stanna.

2.Om pengarna inte lades på babbar skulle de läggas på kvinnor. Bara en fråga om pest eller kolera med andra ord.

3.Skulle endast män ha rösträtt skulle det sluta med att de gav kvinnorna rösträtt i alla fall. Detta för att man då kan skylla allt som går fel i landet på kvinnor och för att kvinnor då skulle ta tillbaka sin sexuella frihet som är väldigt uppskattad av män.
Citera
2016-07-23, 14:03
  #813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Precis, kristendomen är också helt knäpp. Ideer i samma tradition. Och under 1900-talet slog vi oss fria från bördan kristendomen, fantastiskt! Låt oss nu inte ersätta den med något ännu värre!

Fast vi har fortsatt massa kristna hos oss, en inte helt liten fundamentalistisk grupp bland dem också för den delen…så? ska vi inte köra ut dem? Vi kan kräva de ska bosätta sig i vatikanstaten.

Så där kan vi ju fortsätta…hinduister/ buddister/ homofober/ alla som tillber asagudar/ nazister/ ultrakonservativa/ extremvänstern/ alla som begått brott någon gång i sina liv/ alla som är fula/
alla som inte är blonda eller blåögda/ alla som har utländsk blod i sina ådrar bak i 4 genrtioner/ alla som är kortare än 1,60 cm / alla som har någon form av handikapp/ alla som……


blir inte många kvar du.
Citera
2016-07-23, 14:08
  #814
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
1.Som jag redan har förklarat så skulle utvecklingen stanna.

2.Om pengarna inte lades på babbar skulle de läggas på kvinnor. Bara en fråga om pest eller kolera med andra ord.

3.Skulle endast män ha rösträtt skulle det sluta med att de gav kvinnorna rösträtt i alla fall. Detta för att man då kan skylla allt som går fel i landet på kvinnor och för att kvinnor då skulle ta tillbaka sin sexuella frihet som är väldigt uppskattad av män.

1) Varför då? Och varför är det mäns jobb att utveckla saker? Varför kan inte kvinnor göra det?

2) Ja det stämmer. Men det gör det inte okay att ta hit babbar.

3) Ja det skulle sluta med att män gav tillbaka rösträtten till kvinnor för att white knighta därför kan inte män ha rösträtt heller. Men vi måste börja någonstans då är avskaffande av kvinnors rösträtt det mest akuta.
Citera
2016-07-23, 14:11
  #815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fast vi har fortsatt massa kristna hos oss, en inte helt liten fundamentalistisk grupp bland dem också för den delen…så? ska vi inte köra ut dem? Vi kan kräva de ska bosätta sig i vatikanstaten.

Så där kan vi ju fortsätta…hinduister/ buddister/ homofober/ alla som tillber asagudar/ nazister/ ultrakonservativa/ extremvänstern/ alla som begått brott någon gång i sina liv/ alla som är fula/
alla som inte är blonda eller blåögda/ alla som har utländsk blod i sina ådrar bak i 4 genrtioner/ alla som är kortare än 1,60 cm / alla som har någon form av handikapp/ alla som……


blir inte många kvar du.

Men ditt stolpskott. Det är skillnad på att ha ett problem från början och att importera det. Problemen existerar dessutom i mycket högre grad inom islam.

Men du är ju en övertygad verklighetsförnekare så det är poänglöst att diskutera med.
Citera
2016-07-23, 14:20
  #816
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför då? Och varför är det mäns jobb att utveckla saker? Varför kan inte kvinnor göra det?

2) Ja det stämmer. Men det gör det inte okay att ta hit babbar.

3) Ja det skulle sluta med att män gav tillbaka rösträtten till kvinnor för att white knighta därför kan inte män ha rösträtt heller. Men vi måste börja någonstans då är avskaffande av kvinnors rösträtt det mest akuta.

1.Det är mer en fråga om vilka som kan snarare än ska. Kvinnor har som bekant bara hål att knulla och inte mycket annat.

2.Någon måste ju baka pizzan som män ska äta till lunch, om inte babbarna gör det vem tror du annars kommer göra det? Precis.

3.När kvinnor har rösträtt så avvecklar de den alldeles själva. När män har rösträtt så ger de kvinnor rösträtt. Så vilka är det då det är mest akut att frånta rösträtten egentligen?
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-07-23 kl. 14:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in