2010-02-23, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.J.S
Njae...finns ju ngra i nämda kgb som jag inte skulle vilja ha ett kvartsamtal med ....

Men som du säger, det är dags att inse att faktiskt fotbollspelarna numera är mindre benägna att hålla sig till en klubb,,,man går till dit man kan få bäst pröjs eller som kan skjuta ens karriär framåt!

Dock tycker jag att de som horar runt bland stockholmsklubbarna (ja inklusive johan andersson och kaj eskilinen) inte visar rätt respekt till de som faktiskt pröjsar deras löner.

+Micke Borgqvist, Jesper Blomkvist, Kim Bergstrand, Lolo Chanko, Alexander Östlund.
Kort sagt så håller jag med dig men tycker att Egurenfallet fått lite väl stora proportioner. Jag hade köpt ilskan mer om vi tog han direkt ifrån Bajen.
Citera
2010-02-23, 22:43
Medlem
Guldpakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tridde
+Micke Borgqvist, Jesper Blomkvist, Kim Bergstrand, Lolo Chanko, Alexander Östlund.
Kort sagt så håller jag med dig men tycker att Egurenfallet fått lite väl stora proportioner. Jag hade köpt ilskan mer om vi tog han direkt ifrån Bajen.

Vad gör Jesper Blomqvist på den listan?, att han tränar Hammarby i superettan tror jag många Djurgårdare inte bryr sig så mycket om.
Citera
2010-02-23, 22:49
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldpaket
Vad gör Jesper Blomqvist på den listan?, att han tränar Hammarby i superettan tror jag många Djurgårdare inte bryr sig så mycket om.

Kanske för att det går dåligt för bajen just nu, hade bajen varit i topp(haha!) hade det nog varit värre.
Citera
2010-02-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Kanske för att det går dåligt för bajen just nu, hade bajen varit i topp(haha!) hade det nog varit värre.
Han spelade nio matcher för Djurgårn.
Citera
2010-02-24, 00:40
Medlem
Cruachans avatar
Igår firade jag tre år på Flashback med detta konto, och idag fyller MFF hundra år. Förhoppningsvis kan det firas med en vinst på plan idag, och sen med öl, glada miner och sång på lördag.

En historisk dag!
Citera
2010-02-24, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Igår firade jag tre år på Flashback med detta konto, och idag fyller MFF hundra år. Förhoppningsvis kan det firas med en vinst på plan idag, och sen med öl, glada miner och sång på lördag.

En historisk dag!
Vilka möter ni?
Citera
2010-02-24, 01:07
Medlem
Petesamprass avatar
Varför kan inte jag äta smågrus när fotbollslaget Åtvidaberg?
Citera
2010-02-24, 01:41
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Vilka möter ni?

Elfsborg!
Citera
2010-02-24, 14:27
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Elfsborg!
Lycka till. Är det borta eller hemma? Hur som helst tror jag att Ellos vinner.
Citat:
Ursprungligen postat av Petesampras
Varför kan inte jag äta smågrus när fotbollslaget Åtvidaberg?
Citera
2010-02-24, 14:30
Medlem
Casabas avatar
Elfsborg hemma idag som sagt, ska bli spännande, det viktigaste är att mittbackarna fungerar bra tillsammans. Johan Dahlin, Wilton, Ofere, Ricardinho, Vinzents borta så det är väl inte ett allt för slagkraftigt lag men samtidigt gör förhoppningsvis Miljan en långt efterlängtad comeback på hemmaplan.

Matchen sänds live kl 15 här, om någon är intresserad:
http://sydsvenskan.se/sport/article632733/MFF-Elfsborg-live.html

Grattis MFF 100 år idag!
Citera
2010-02-24, 14:41
Medlem
Ja, det är väl bara att gratulera lillebror på 100-årsdagen.
Citera
2010-02-24, 14:50
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Ja, det är väl bara att gratulera lillebror på 100-årsdagen.
Champions-league final, enda svenska fotbollslag som fått bragdguld, flest ligavinster etc.. blabla, hur kan man ta något så tramsigt som slutspel i Allsvenskan på allvar.

Senast redigerad av Casaba 2010-02-24 kl. 14:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in