2010-11-05, 13:26
Medlem
AndrewRyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Nisse, RÅP och Goran borde försvinna från AIK. Truppen skriker efter naturliga yttrar, både på mittfältet och i backlinjen. Flavio har inte alls fungerat på yttermitten och det syns verkligen att Lundberg är inner egentligen, inte varit speciellt bra förutom alla (underbara) mål.

Drömmen hade varit Obolo + en högerback som knuffar upp Pavey på mittfältet samt en vänsterytter.
Saleh kommer tillbaka och kan väll spela på båda kanterna.
För mig som följt Superettan och sett honom en hel del är det ett mysterium hur man kan sälja Bojan och Mutumba utan att plocka tillbaka honom från Syrianska, tycker han har varit riktigt bra.
Citera
2010-11-05, 13:28
Medlem
bravehs avatar
HIF har ju ett starkare lag för Europaspel men är Conny Karlsson mannen som ska ta ett lag in i CL? Kanske är det bättre för svensk fotboll om MFF vinner.
Citera
2010-11-05, 13:51
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Nisse, RÅP och Goran borde försvinna från AIK. Truppen skriker efter naturliga yttrar, både på mittfältet och i backlinjen. Flavio har inte alls fungerat på yttermitten och det syns verkligen att Lundberg är inner egentligen, inte varit speciellt bra förutom alla (underbara) mål.

Drömmen hade varit Obolo + en högerback som knuffar upp Pavey på mittfältet samt en vänsterytter.
Nja, jag höll med om RÅP i början men tycker att både Helgí och RÅP sett riktigt bra ut senaste tiden.
Drömmen för mig, signa 5 år med Bangura, ny vänsterback en-två yttermittfältare.
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewRyan
Saleh kommer tillbaka och kan väll spela på båda kanterna.
För mig som följt Superettan och sett honom en hel del är det ett mysterium hur man kan sälja Bojan och Mutumba utan att plocka tillbaka honom från Syrianska, tycker han har varit riktigt bra.
Det var helt rätt att låna ut Saleh enligt mig, verkade ha sjuk prestationsångest och var riktigt dålig när han klev ut på Råsunda.
Kanske skulle han plockats tillbaka när Bojan o Martin såldes, men inte säker på att man kunde/fick göra det.
Citera
2010-11-05, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stoji
Och du började heja på blowitt i septemper detta året

Vem fan är det som är pajasen egentligen?

Bara för att jag skrev första gången i denna tråden i somras betyder det väl fan inte att jag inte har hejat på dom tidigare?

Och ja, det är roligt att komma och vara lite småkaxig så här i slutet, det hade du nog själv tyckt.
Jadu, enligt han som jag citerade så var MFF ÍNTE favorittippade.

Gör om, gör rätt. Pajas
Nej, tycker bara det är töntigt att komma i slutet av en säsong och håna folk hur dom tippade i våras. Nej jag började inte hålla på blåvitt samtidigt som jag reggade mig på Flashback om du nu tror det.

MFF har varit favorittippade av alla "fotbollsexperter" sedan senast de tog guld
Citera
2010-11-05, 15:10
Medlem
Salorms avatar
Kan vi inte ta upp drömmarna om nästa års allsvenska i en ny tråd? Kanske "Allsvenskan 2011"? Känns ovidkommande för denna då det inte riktigt är över ännu.

På söndag är det avslutning, förhoppningsvis kan vi åtminstonde gå ur detta år med fanan i topp. En sisådär 8-1 skulle passa mig med en Dembo straff i slutet!
Citera
2010-11-05, 15:25
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Haha visste att den skulle komma
Men jag har ju i alla fall hängt kvar när det blåst som kallast

Håller helt med, speciellt om Nisse.

Absolut!
Citera
2010-11-05, 15:51
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Men jag har ju i alla fall hängt kvar när det blåst som kallast
Neger snälla. Bitches got nothin' on me.

Kanske Kung-Ingenting då....

Fucker.
Citera
2010-11-05, 16:49
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Absolut!

Ursäkta för OT, men skulle du vilja öppna din PM-box.
Citera
2010-11-05, 17:29
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Neger snälla. Bitches got nothin' on me.

Kanske Kung-Ingenting då....

Fucker.
Hmm.... Nu kanske jag är totalt borta från nån slags populärkultur men... Va? Hur kom jag in här?
Citera
2010-11-05, 17:39
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ursäkta för OT, men skulle du vilja öppna din PM-box.

Vet inte om man ska svara på sådant här, men nu är det i alla fall gjort.
Citera
2010-11-05, 17:56
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Hmm.... Nu kanske jag är totalt borta från nån slags populärkultur men... Va? Hur kom jag in här?
Äh. Vart ett tarvligt försök till muppa sig med kukmäteri i vem som har haft det överdjävligast med sitt lag men ändå stannat kvar här på forumet. Tyckte jag låg rätt bra till, med mitt andra konto, tillsammans med bajarna som nu hänger i SE-tråden, tills man kom att tänka på dig och ditt lag.
Citera
2010-11-05, 18:14
Medlem
TheBunks avatar
Prövar i den här tråden... Nån som vet varför det inte kommit något 08 Fotboll på svenskafans denna vecka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in