2010-10-16, 17:33
Medlem
FotbollsAnalens avatar
JADÅ! Bangura Bangura Bangura
Citera
2010-10-16, 17:34
Bannlyst
Härligt AIK
Citera
2010-10-16, 17:41
Medlem
gunseng2s avatar
Yes vad skönt! Håller vi det här nu så ser det ju så jävla mycket bättre ut. 30-31 poäng lär räcka för att klara sig, det här är verkligen en extrem måstematch.

Bangura är allsvenskans bästa spelare, killen är briljant och jag sade fan att han skulle göra skillnaden i denna match. Med honom borde vi vinna, utan honom finns det ingen gräns för hur hårt vi kan kollapsa.
Citera
2010-10-16, 17:50
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Yes vad skönt! Håller vi det här nu så ser det ju så jävla mycket bättre ut. 30-31 poäng lär räcka för att klara sig, det här är verkligen en extrem måstematch.

Bangura är allsvenskans bästa spelare, killen är briljant och jag sade fan att han skulle göra skillnaden i denna match. Med honom borde vi vinna, utan honom finns det ingen gräns för hur hårt vi kan kollapsa.
Han är duktig men absolut inte Allsvenskans bästa. Knappt top 10 för den delen heller.
Citera
2010-10-16, 18:09
Medlem
DertyHarrys avatar
Jävlar så viktiga 3 poäng! Om nu bara Häcken och Göteborg vinner i morgon så kan man åtminstone känna lite, lite andrum i några dagar.
Citera
2010-10-16, 18:28
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Han är duktig men absolut inte Allsvenskans bästa. Knappt top 10 för den delen heller.

Låt säga att han är topp 5 i alla fall, och definitivt den spelare i allsvenskan som är viktigast för sitt lag. Folk kommer att upptäcka hur bra han faktiskt är den dagen han blir såld till någon större klubb och direkt börjar prestera där.

Sedan är det kanske så att han i mina ögon verkar bättre än han egentligen är eftersom kontrasten mellan honom som en bra spelare och resten av AIK som träiga, kassa spelare är så pass stor.
Jag är dock övertygad om att har en stor karriär framför sig.
Citera
2010-10-16, 19:04
Medlem
Rubarth23s avatar
Otroligt jävla skön seger. Fan vad stolt man är!
Bangura är långt ifrån på topp idag och saknar lite skärpa, men är trots det bäst på plan.
Atta hur stabil som helst.
Goran dålig, men målet förlåter honom.

UNDERBART!
Citera
2010-10-16, 19:05
Medlem
Napoleonsayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Bangura är allsvenskans bästa spelare

Lugna ned dig nu.
Citera
2010-10-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtHansson
Äntligen lite utdelning ifrån den tröttaste kroat som någonsin haft ett par skor på sig!
Det hade han ju inte! När han fick dojan avtrampad sprang han av från plan (!) och sen tog det honom gott och väl två minuter att knyta upp den, peta i ilägget, på med dojan och knyta igen...
Både en och annan på Östra Övre ropade efter Gorans mamma att komma och knyta hans skor...

Men målet förlåter allt!

Nu hoppas vi att Häcken som inte har något att spela för klipper Åtvid i morron, de har ju fällt lag förr.
Citera
2010-10-16, 21:03
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://mygerndt.blogspot.com/

Jag hade inte velat att min tjej skulle slänga upp en massa fyllebilder på mig. Speciellt inte om jag vore allsvensk stjärna
Eller berätta att man gång på gång är otrogen.

Citat:
Jag har alltså haft allt som man kan önska sig, UTOM en trogen livspartner.

http://mygerndt.blogspot.com/2008/08/hjlper-detta.html
Citera
2010-10-16, 21:03
Medlem
Wuunderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Han är definitivt topp 10.
Citera
2010-10-16, 21:19
Medlem
Roedoress avatar
Jösses vad blödig man var i dag på Norra. Efter det att Bangura gjorde sitt mål och blir omfamnad av bla hela AIK-bänken så klumpades det i halsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in