2010-11-01, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Vi har använt av oss det länge och fortfarande, vad är det du inte förstår?

Läs om så hoppas jag du förstår.

Citat:
Ursprungligen postat av forumes
Han är cp skadad. Tittar hur han stavar..

Hur kan du uttala dig om något sådant du har ju inte ens läst svenska på högstadienivå än.
Citera
2010-11-01, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Läs om så hoppas jag du förstår.

Hur kan du uttala dig om något sådant du har ju inte ens läst svenska på högstadienivå än.

Hur gammal är du? Går du i lågstadiet kommer din svenska möjligtvis bli dräglig lagom till din tjugoårsdag. Annars är jag ledsen att säga det, men du skriver horribelt.
Citera
2010-11-01, 14:15
Medlem
50-öring.s avatar
Matchen mot BP idag känns hemsk. Jag har gått och väntat på den där slutgiltiga förlusten sen.. ja, massa, massa omgångar sedan. Vad som än händer idag och mot Mjällby har den här säsongen varit fantastisk kul. Efter år i total mittenmisär hade man nästan glömt hur jävla spännande, kul, frustrerande, plågsamt och fantastiskt det är att kämpa om guld. Speciellt eftersom jag inför säsongen var livrädd för att vi skulle åka ur

Bara för att jag vill lägga mig i, MFF-familjen används väl ganska ofta. Lite finare lite bättre har jag aldrig hört en MFF:are säga och jag ber till alla gudar att jag aldrig gör det heller. Dör lite inombords av skam av att höra det fula uttrycket.
Citera
2010-11-01, 14:53
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Jag har aldrig hört det för så jag hoppas det var något stoiji hitta på själv men jag menar säger man något i denna tråden så kommer alltid nån AIKare eller DIFare och påpekar att minsann det har dom använt sig av länge eller det var dom som kom på det.

En enkel anledning till det kan ju vara att all jävla supporterkultur värd namnet har sin grund i huvudstaden.
Citera
2010-11-01, 15:13
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Roliga självmål vi minns:
http://www.youtube.com/watch?v=t7Zhs-B13T8

Egentligen är det fan sjukt hur dåligt jag mår av att se den där filmen.

Kanske mitt värsta AIK-minne
Citera
2010-11-01, 15:36
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Egentligen är det fan sjukt hur dåligt jag mår av att se den där filmen.

Kanske mitt värsta AIK-minne
Jag förstår det, helt sjukt hur ett självmål kan påverka en säsong så mycket. Var väl 4-5 matcher kvar efter det har jag för mig, eller? Vad gör arnefjord nu förresten?
Citera
2010-11-01, 16:08
Bannlyst
Citat:
Jag förstår det, helt sjukt hur ett självmål kan påverka en säsong så mycket. Var väl 4-5 matcher kvar efter det har jag för mig, eller? Vad gör arnefjord nu förresten?
drog ju till norge. Vet inte om han får speltid ens men lite blandade känslor där..
Citera
2010-11-01, 17:20
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Roliga självmål vi minns:
http://www.youtube.com/watch?v=t7Zhs-B13T8

Haha, så jävla perfekt komponerat med bild och ljud. Det är fan inte ofta man verkligen känner att skadeglädje är den enda sanna glädjen men jag ryser av välbehag när jag ser det där klippet.

Vinst mot ÖSK ikväll och hoppet om en Europaplats lever fortfarande. Helt sjukt.

/feldgrau
Citera
2010-11-01, 17:48
Medlem
Jontalinens avatar
Undrar fortfarande vad Arnefjord tänkte på i det där ögonblicket, att toucha bollen lite lätt utan att styra undan den precis framför målvakt och egen kasse..

Man var inte glad efter den matchen, men sett till den säsongen håller jag Elfsborg hemma som värre, 2-0 till 2-2 på sista 5 minuterna eller vad det var. Var det Sandberg eller Örat som rev ner elfsborgarn i eget straffområde?
Citera
2010-11-01, 18:41
Medlem
Jag hoppas MFF tar guldet av två anledningar.

1 Jag tippade dom som Etta i FB tips
2 Om dom vinner SM och Heif tar cupguldet kommer inte Bajen få spela i Europa
Citera
2010-11-01, 18:48
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Haha, så jävla perfekt komponerat med bild och ljud. Det är fan inte ofta man verkligen känner att skadeglädje är den enda sanna glädjen men jag ryser av välbehag när jag ser det där klippet.

Vinst mot ÖSK ikväll och hoppet om en Europaplats lever fortfarande. Helt sjukt.

/feldgrau

Jag älskar det där klippet och ramsan som följde efter det.
Ja, det är helt sjukt, jag trodde mitt Djurgården skulle ta den där platsen, med tanke på hur dåliga Elfsborg har varit men vårat bortaspel har varit sån jävla katastrof.
Lycka till!
Citera
2010-11-01, 18:51
Bannlyst
Helt obegripligt varför Prince inte pressar Orlov vid första målet.
Han får vända upp (redan där ska Prince vara på honom) rätta till positionen på sig själv och senare bollen två gånger; detta halvmetern från straffområdes-linjen.

Genomgående så fick framför allt Dahlberg hur mycket utrymme som helst att ta ner bollen när han placerade sig mellan backarna och mittfältarna. Visserligen är han lika ofarlig i Gefle som han var i DIF, men det funkar hursomhelst inte att bjuda på såna ytor.

Skönt att se Dembo fly förbannad efter självmålet. Annars brukar han bara bjuda på sitt patenterade leende, spotta i handskarna, gnugga ihop dom lite och gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in