2010-08-30, 22:34
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Sen förstår jag inte hur du kan få martin hansson till en fjolla som vågar blåsa av en match på råsunda med flera hundra spärrmongon på läktaren, tror knappast du hade vågat göra samma sak

Det måste vara så jävla skönt för dig att AIK ändå finns, så du kan fortsätta odla nån jävla utopi om att dessa idioter inte existerar på nån annan plats än i AIK. Så jävla skönt när folk - där många ens inte bevittnat matchen eller händelserna själva - fördömer och dömer efter vad kvällstidningarna skriver.
Har du kommenterat något i den här tråden förutom AIK under hela säsongen?
Sitter och raljerar bakom nån jävla datorskärm som vilken besserwisser som helst. Lyft upp ögonen och tänk lite utanför boxen.
Jag tycker det är piss och skit det som försigår kring min klubb, men jag har det sanna (vet ej om jag vågar säga sunda) förnuftet att inse att detta beror på så jävla mycket mer än vad gemene man vet.
Tröttsamt att läsa hur övriga Sverige sitter och fäller sina jävla domar hela tiden.
Citera
2010-08-30, 22:38
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatepung
EDIT: Här

http://www.youtube.com/user/AIK28#p/u/14/1_QHKZbrGrE

3.43 in i klippet

Vad vill du bevisa med det?
Hur jäkla tråkigt AIK spelade säsongen 2009?
Citera
2010-08-30, 22:38
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swaydizzle
Själv är jag tveksam till MFF-supportrar som stödjer SD, har nämligen förstått att det finns sådana. Det känns lite fel, lite sådär dubbelmoral, typ identitetsproblem - ring Poolia? Säker på att man inte ska heja på Trelleborg då istället? Då kan man säkert få bort invandrarna där genom namnunderskrifter, krävs väl bara en 200st så har man majoritet. Sen kan man också flytta dit!

Ja, lite löjligt att blanda in politik, men jag föredrar att vara ödmjuk.

Fast inför personer som förtjänar det, naturligtvis.

Du kan läsa Mats Olssons strålande krönika här;
http://fotboll.expressen.se/nyheter/1.2115848/olsson-har-lyfter-de-mot-guld

MVH

/Serieledarna med Pep i spetsen följt av Mehmeti, Hamad, Durmaz, Rexhepi, Fernandez, Ricardinho, Mutavdzic, Melicharek, Sudic, Garaca, Figuiredo, Elanga, Pekalski, Aubynn, Asanovski, Molins och en halvgrek som heter Alexander Nilsson.

Både löjligt och okunnigt, ja.

Äh, folk som dig, som sammanlagt skrapat ihop sex inlägg i tråden under säsongen och som nu börjar gorma om serieledning, har jag föga respekt för. Spelar ingen roll om du är MFFare eller ej, lika jobbigt varje gång.

Låter bli att besvara resten av ditt märkliga inlägg här, men välkommen till I&I.
Citera
2010-08-30, 22:45
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Både löjligt och okunnigt, ja.

Äh, folk som dig, som sammanlagt skrapat ihop sex inlägg i tråden under säsongen och som nu börjar gorma om serieledning, har jag föga respekt för. Spelar ingen roll om du är MFFare eller ej, lika jobbigt varje gång.

Låter bli att besvara resten av ditt märkliga inlägg här, men välkommen till I&I.
Fan nu är nog den enda här som gör att jag kan finna mig i att MFF vinner guldet om fallet blir så.
Men inget är över än forfarande 27 poäng att slåss om eller?
Citera
2010-08-30, 22:51
Medlem
Karatepungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Vad vill du bevisa med det?
Hur jäkla tråkigt AIK spelade säsongen 2009?

Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
vet man förresten om det verkligen var ett mynt som träffade Mutumba och inte något annat, lite mer harmlöst föremål?

Citat:
Ursprungligen postat av Karatepung
Japp, det var mynt. Ska leta upp film åt dig...

EDIT: Här

http://www.youtube.com/user/AIK28#p/u/14/1_QHKZbrGrE

3.43 in i klippet

.
Citera
2010-08-30, 22:57
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Fan nu är nog den enda här som gör att jag kan finna mig i att MFF vinner guldet om fallet blir så.
Men inget är över än forfarande 27 poäng att slåss om eller?
Japp, nio omgångar och 27 poäng kvar, så jag förstår inte riktigt what the fuzz is about, även om man självklart hoppas men knappt något man vågar skriva om. Antar att folk blir rätt till sig just i detta läget inför derbyt och när HIF har toppat serien hela säsongen och skyltat dumstridigt med det, man skrattar ju åt det, jag menar vem för får sig att åka land och rike runt med en "serieledarna"-banderoll från omgång fem, någon självdistans har inte HIF så ironi är det knappast.
Citera
2010-08-31, 00:49
Medlem
LikeAGloves avatar
Många nya gröthalsar som hittat hit nu

Snart dags för derby, känns som det ligger mer prestige än på länge i detta (trots att vi gick för SM guld vid mötet förra året) eller är det bara jag?
Citera
2010-08-31, 08:03
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Det måste vara så jävla skönt för dig att AIK ändå finns, så du kan fortsätta odla nån jävla utopi om att dessa idioter inte existerar på nån annan plats än i AIK. Så jävla skönt när folk - där många ens inte bevittnat matchen eller händelserna själva - fördömer och dömer efter vad kvällstidningarna skriver.
Har du kommenterat något i den här tråden förutom AIK under hela säsongen?
Sitter och raljerar bakom nån jävla datorskärm som vilken besserwisser som helst. Lyft upp ögonen och tänk lite utanför boxen.
Jag tycker det är piss och skit det som försigår kring min klubb, men jag har det sanna (vet ej om jag vågar säga sunda) förnuftet att inse att detta beror på så jävla mycket mer än vad gemene man vet.
Tröttsamt att läsa hur övriga Sverige sitter och fäller sina jävla domar hela tiden.
bla, bla, bla, bla.......ja det är förbannat kul att läsa och skriva om en klubb som är regerande mästare gjort precis allt fel både på och utanför planen denna säsong. Och givetvis finns det svin i andra klubbar oxå inget snack om saken, men att aik "fansen" lirar i en helt annan division kan inte en kotte säga emot.
Och hur kaxiga var ni inte innan säsongen började? Det skulle bli nytt sm-guld, cl-gruppspel, eran styrelse litade ni blint på osv.Då får ni fan ta att folk psykar er.
"Alla hatar oss, va fan gör det"........jo tack jävligt mycket verkar det som.
Citera
2010-08-31, 08:37
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Många nya gröthalsar som hittat hit nu

Snart dags för derby, känns som det ligger mer prestige än på länge i detta (trots att vi gick för SM guld vid mötet förra året) eller är det bara jag?

Minns 2004, då dök det också upp en helvetes massa medgångare under hösten. Jag undrar om MFF har flest antal medgångare i ligan?

Jonas Olsson verkar helt ha tappat vettet nu, senast gjorde han ett offensivt byte trots att vi leder, när vi senare skulle stänga till matchen kom varken Jacob eller Faltsetas in på plan. Omöjligt att försöka förstå...
Citera
2010-08-31, 08:42
Medlem
TykoJonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Och givetvis finns det svin i andra klubbar oxå inget snack om saken, men att aik "fansen" lirar i en helt annan division kan inte en kotte säga emot.

Jag säger emot.

AIK spelar inte i en annan division. Att de kanske leder den serien just nu enligt dig är en annan femma. Debatten är tröttsam och meningslös.
Citera
2010-08-31, 08:47
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TykoJonsson
Jag säger emot.

AIK spelar inte i en annan division. Att de kanske leder den serien just nu enligt dig är en annan femma. Debatten är tröttsam och meningslös.

Jag med och jag är så jävla less på att höra skitsnacket och den urholkade diskussionen.

Sen att du, herr funeral, påstår att vi AIK:are gick ut med nån självbild att vi skulle vinna allt i år och även gå till CL-gruppspel är ju också bara skitsnack. Visserligen gick våran inkompetenta styrelse ut med en helt bisarr agenda för säsongen, men det är ganska farligt att generalisera sådär.
Jag var livrädd redan efter premiären mot Mjällby, då man såg att saknaden av hela vår centrallinje skulle bli så stor som befarat.
Jag brukar annars känna mig rätt ödmjuk och garva mest åt allas fokus på Gnaget, men nu börjar det bara bli hets.

Vad sägs om att diskutera t ex Haglund som aldrig lyckas i Elfsborg även fast han haft en sjukt bra elva år efter år?
Eller IFKs "Nästa mästarna"?
Jag menar, AIK är ju inte direkt ensamma heller om att satsa på att vinna. Även fast alla jantelagskramare där ute i landet har så svårt att ta att någon tror på sig själv, så måste man nog ändock göra det inom denna värld.
Citera
2010-08-31, 09:27
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Minns 2004, då dök det också upp en helvetes massa medgångare under hösten. Jag undrar om MFF har flest antal medgångare i ligan?
Den eviga frågan.. Nej men om man ser till snittet så ligger det just nu 2 300 under förra årets totala snitt, då vi väl låg konstant sjua hela säsongen, dock har vi ej haft HIF hemma än men tror inte snittet går mycket högre än förra årets 14 800 ändå.

Om du menar här på forumet känns det som det kommit 10 stycken nya ja, så länge man dock inte påstår sig ha hängt här tidigare känns det inte som det rör en speciellt. Känns som att AIK har fått ett jäkla tapp sedan förra året här också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in