Citat:
Ursprungligen postat av TykoJonsson
Jag säger emot.
AIK spelar inte i en annan division. Att de kanske leder den serien just nu enligt dig är en annan femma. Debatten är tröttsam och meningslös.
Jag med och jag är så jävla less på att höra skitsnacket och den urholkade diskussionen.
Sen att du, herr funeral, påstår att vi AIK:are gick ut med nån självbild att vi skulle vinna allt i år och även gå till CL-gruppspel är ju också bara skitsnack. Visserligen gick våran inkompetenta styrelse ut med en helt bisarr agenda för säsongen, men det är ganska farligt att generalisera sådär.
Jag var livrädd redan efter premiären mot Mjällby, då man såg att saknaden av hela vår centrallinje skulle bli så stor som befarat.
Jag brukar annars känna mig rätt ödmjuk och garva mest åt allas fokus på Gnaget, men nu börjar det bara bli hets.
Vad sägs om att diskutera t ex Haglund som aldrig lyckas i Elfsborg även fast han haft en sjukt bra elva år efter år?
Eller IFKs "Nästa mästarna"?
Jag menar, AIK är ju inte direkt ensamma heller om att satsa på att vinna. Även fast alla jantelagskramare där ute i landet har så svårt att ta att någon tror på sig själv, så måste man nog ändock göra det inom denna värld.