Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Är så kukaktigt förbannad över att man missar den här hösten. Cruachan, du är åtminstone i Sverige, här står man i valet och kvalet att punga ut med 100 spänn för en stream som med 90% sannolikhet inte kommer att gå att se på ändå pga att Kinas internet är så slött. Knegolf.
Är lite orolig inför matchen ikväll. Pajasavstängningar på våra kantspelare kan stå oss dyrt, och Elfsborg är grymt bra när de vill. Får vi ett kryss är jag nog nästan nöjd.
Kan förstå det. Att man tvunget ska behöva flytta mitt under en brinnande guldstrid, efter fem tunga år.
Ödets ironi, minst sagt. Skönt dock att Malmö gästar Stockholm ytterligare två gånger till i år. Lär bli mycket folk mot Djurgården i alla fall.
Ja, Markus Strömbergsson är verkligen en pajas utan dess like, vilket han bevisade flera gånger om igår igen. Tror dock inte att det blir några större problem ikväll. Det känns som att hela laget är inne i ett galet stim, där det inte spelar någon roll om vi under någon match är utan en eller två viktiga spelare, då nästan vilken ersättare som helst är bra i detta lag.
Fan, bara för att man inte kommer närvara så kommer det väl bli världens bästa tryck, världens vackraste
Ingen himmel är så blå som min och total utspelning på plan.
Knappt så att man önskar folk få vara med om det, när man inte är där själv.