Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Tja, jag vet inte. Vi kanske också kan hitta någon galen skotte någonstans som kan storstäda i truppen och skrämma livet ur folk.
Jag är bara så frustrerad. Hela förra hösten gick jag och hade ont i magen av nervositet. Och sedan slutade allt i ett rungande antiklimax. Nu var säsongen då vi skulle ta revansch. Men istället har Blåvitt spelat så dåligt att jag ända sedan april har befunnit mig i någon sorts lågintensiv depression.
Snälla, kan vi inte få ta oss upp ur bottenträsket i alla fall. Jag struntar i om MFF eller Elfsborg vinner SM-guld och Blåvitt kommer typ nia. Bara jag slipper den där fasansfulla känslan som stavas Superettan 2011.

Jag förstår känslan av stress, panik och rädsla. Jag känner den också, men vi får inte låta den känslan ta över och förblinda oss. Visst, precis allt som har kunnat gå åt helvete den här säsongen har gjort det. Vi hade behövt några vinster i början för att få tåget att rulla, som gett Pär Ericsson självförtroende och tid att alla våra skadade spelare i lugn och ro skulle komma tillbaka.
Nu blev det inte så, Pär Ericsson är bänkad, Robin Söder blir misshandlad ute på en kant och vi ligger riktigt pyrt till. Men ändå, att ge en ny tränare chansen tror jag inte på, om vi gjort det under sommaruppehållet så kanske. Men nu? Nä, det tror jag inte. Vi har det vi har och får hoppas att det funkar. Jag är ändå ganska säker på att det kommer göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av McKarlson
Spontant tänker jag direkt Roger. Sen ser jag ju inte han som en permanent lösning. Men sparka Jonas nu och sätt in Roger, gå tillbaka till ett 4-4-2 och kör Robin och Hysen på topp.
Efter säsongen så tar Torbjörn över och Glenn Strömberg går in som sportchef. Ja, ett jävla önsketänkande, ja vet.
Jag blir lite trött på det där tjatet om Roger. Det var ändå åtta år sedan han tränade ett fotbollslag, och mycket har förändrats sedan dess. Och sedan tror jag inte han skulle ändra särskilt mycket, trots allt. Han syn på fotboll genomsyrar redan Kamratgården, ja han kanske skullem ändra till 4-4-2, men några större förändringar tror jag inte det kommer bli. För jag tror inte Blåvitts störta problem sitter i spelsystemet, utan snarare planlösheten.
När det gäller om Jonas Olsson ska sitta kvar nästa säsong är det en diskusion som måste tas efter säsongen. Men jag tror Jonas avgår frivilligt om spelet inte kommer igång, oavsett om vi klarar oss kvar eller inte.