2010-08-23, 22:02
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Kluven dag änna. Samtidigt som GAIS borde vunnit matchen är man ju sjukt nöjd med att man inte släppte in ett mål i 93:e.

2 öppna mål idag. 2 missar.

Underbart att vara gaisare!
Du sa att vi spelade dåligt igår. Er match mot BP kan ha varit det absolut sämsta jag har sett på länge. Spelet var fruktansvärt dåligt med tappade bollar på mittplan och avslut 48m från mål.
Citera
2010-08-23, 22:13
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Du sa att vi spelade dåligt igår. Er match mot BP kan ha varit det absolut sämsta jag har sett på länge. Spelet var fruktansvärt dåligt med tappade bollar på mittplan och avslut 48m från mål.
Ja skotten var det ju ingen kvallité på. Men hade ni ens några?
Vårt spel på mittfältet var ren bollporr i jämförelse mot ert P-13 fumlande.

Godnatt.
Citera
2010-08-23, 22:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ja skotten var det ju ingen kvallité på. Men hade ni ens några?
Vårt spel på mittfältet var ren bollporr i jämförelse mot ert P-13 fumlande.

Godnatt.

Klipp dig nu.
Förövrigt vill jag slå ett slag för Princen igår, satan i helvete vad stark han såg ut som mittback. Han har liksom bara Dembo som alternativ hemåt och helt plötsligt vinner han dueller och törs inte heller passa bakåt, en självklar blivande storhet som mittback!
Citera
2010-08-23, 22:16
Medlem
Har aldrig älskat ett lag så mycket som jag gör med den här upplagan av Malmö FF. Älskar varenda spelare. Ivo Pekalski och Ricardinho i synnerhet. Och Daniel Andersson, eller ska vi säga Beckenbauer. Och Agon. Och Hamad för helvete. Och Yago som kommer och lirar mittback i MFF som han aldrig gjort något annat tidigare. Och Daniel Larsson som sätter varje motståndarbacklinje i skräck. Och Jimmy Durmaz som går från klarhet till klarhet. Och Johan Dahlin som är den bästa målvakten jag sett i MFF. 14 segrar, 3 oavgjorda, 3 förluster. Sådana rader ser man inte varje år i Europas jämnaste liga. Tack Rolle och tack Pep för detta ljuvliga, ljuvliga lag.
Citera
2010-08-23, 22:16
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Klipp dig nu.
Förövrigt vill jag slå ett slag för Princen igår, satan i helvete vad stark han såg ut som mittback. Han har liksom bara Dembo som alternativ hemåt och helt plötsligt vinner han dueller och törs inte heller passa bakåt, en självklar blivande storhet som mittback!
Jag fixar ny frisyr när du fixar ett par rediga brillor grabben.
Citera
2010-08-23, 22:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Jag fixar ny frisyr när du fixar ett par rediga brillor grabben.

Det behövs icke, Memira fixade mina ögon för 2 år sedan.
På fredag får vi se hur mycket ni ska trolla upp oss med er magi.
Citera
2010-08-23, 22:21
Medlem
mishimas avatar
Jag kan erkänna jag att jag var lite rädd för att Mehmeti aldrig skulle bli något mer än en vass inhoppare men nu har han visat att han håller på riktigt. Dagens mål var heller inga slumpmål där han petar in den från nära håll utan två riktigt bra avslut.

HIF mot ett formtoppat TFF imorgon. Det kommer att bli en intressant match.
Citera
2010-08-23, 22:22
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det behövs icke, Memira fixade mina ögon för 2 år sedan.
På fredag får vi se hur mycket ni ska trolla upp oss med er magi.
Knappast påstått att vi spelar bra... tvärtom är vi ordentligt svajiga där bak - där vi annars brukar vara stabila och skotten är milt sagt katastrofala.
Det innebär fortfarande inte att ni gjorde ens en sevärd match i söndags, ja förutom för er då, och kanske mig, eftersom ni slog blåvitt.
Citera
2010-08-23, 22:48
Medlem
Krokofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag kan erkänna jag att jag var lite rädd för att Mehmeti aldrig skulle bli något mer än en vass inhoppare men nu har han visat att han håller på riktigt. Dagens mål var heller inga slumpmål där han petar in den från nära håll utan två riktigt bra avslut.

Det som imponerar mest med Agon efter sommaruppehållet är hans hårda defensiva arbete. Han springer och står mer rätt än innan, samtidigt som han ibland är långt in på egen planhalva och jobbar hem. Vi har fått en helt annan tyngd.

Tyvärr är Agons förstatouch fortfarande usel emellanåt. Han tappar hårdare passningar för lätt.
Citera
2010-08-23, 23:00
Medlem
Otto Flicks avatar
Fy fan vad skönt att AIK:s maskande målvakt misslyckades med att hålla nollan. Dessutom efter en tavla av honom (en lös frispark mitt i mål). AIK har verkligen långa bollar på Bangura-taktik och deffar jävligt mycket. Bleh för det.
Citera
2010-08-23, 23:09
Medlem
csts avatar
Citat:
Knappast påstått att vi spelar bra... tvärtom är vi ordentligt svajiga där bak - där vi annars brukar vara stabila och skotten är milt sagt katastrofala.
Det innebär fortfarande inte att ni gjorde ens en sevärd match i söndags, ja förutom för er då, och kanske mig, eftersom ni slog blåvitt.
Jag trodde faktiskt att du var lite mer objektiv och sansad än såhär. Vi var flera klasser bättre igår än vad ni var idag. Jag förstår inte hur du inte kan se det. Resultaten borde väl vara ett tecken på det.
Citera
2010-08-23, 23:18
Medlem
Ibland undrar man hur Staffan Lindeborg kommer på sina uttal. Efter att en hel sportkommentatorskår kallat Agon för Mehmeti i flera år lanserar nu Staffan "Memmete". Helt sonika. Tycker det är lite charmigt på nåt sätt, men man blir ju halvkonfunderad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in