2010-05-17, 20:56
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Ge fan i att misstolka inlägg då, jag menar ingenting annat än det jag skriver.

Jag tycker bara att det är märkligt att sitta här och käfta istället för att vara på rea-matchen och faktiskt stötta ditt lag som mer än någonsin behöver det.

cst du är en jävla idiot. Har du kommit med något produktivt inlägg? Pajas.

Viktor Lundberg, han måste ju ha sprungit 12-13 kilometer idag, vilken kämpe. Annars tycker jag AIK kämpade på bra, dock inte jättebra spel hela tiden men med publiken i ryggen så funkade det hyfsat. Viktor Lundberg klart bäst på plan och Mutumba och Flavio var inte...jättebra direkt. På slutet tände dock Mutumba till och gjorde det bra vid straffen, men annars tycker jag han gräver ner sig för mycket i hörnflaggan och fintar alldeles för mycket. Flavio har inget öga för spelet och borde spela topp, om han nu nödvändigtvis måste spela. Kul för övrigt att Walker fick göra mål.
Citera
2010-05-17, 20:58
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Lite ödets ironi att Miran Burgic avslutar med ett hattrick, kommer nog säkert göra succe i VM å gå till shysst liga å ösa in mål

Lite för bra för gnaget helt enkelt En ny period av måltorka stundar för aik..
Citera
2010-05-17, 21:13
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
Tycker denna posten speglar hans 'karriär' i fotbollsforumet ganska okej
Att Djurgården och GAIS haft en lång historia utav att hetsa varann med olika former utav totalt orumsrena skämt om bl.a. en viss folkgrupp och religion är väl inget nytt? Inte ens en zionist som jag kan ta illa upp utav det. Däremot har jag börjat rensa upp bland mina egna som fått för sig att skrika 'judegården, judegården orena as...' till dem. Nu är det slut på det roliga
Citera
2010-05-17, 21:16
Medlem
SweTechs avatar
Ta och hitta tillbaka till topic igen.. Personligt trams kan ni hålla på med i PM.
//Moderator
Citera
2010-05-17, 21:17
Bannlyst
Idag skulle AIK "visa hjärta" (=töntigt uttryck)
När ska de börja visa hjärna?

Eller gäller Rolf "vad ska du med huvudet till om du inte nickar" Zetterlunds idéer fortfarande i AIK?
Citera
2010-05-17, 21:34
Medlem
Villons avatar
Fantastiskt skön kväll på Råsunda på alla sätt och vis bortsett från de sjukt nervösa 25 minuter som följde på deras reduceringsmål. Fyra mål, en tremålsskytt och 21 grader varmt. Dags för uppehåll.
Citera
2010-05-17, 21:40
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
cst du är en jävla idiot. Har du kommit med något produktivt inlägg? Pajas.

Viktor Lundberg, han måste ju ha sprungit 12-13 kilometer idag, vilken kämpe. Annars tycker jag AIK kämpade på bra, dock inte jättebra spel hela tiden men med publiken i ryggen så funkade det hyfsat. Viktor Lundberg klart bäst på plan och Mutumba och Flavio var inte...jättebra direkt. På slutet tände dock Mutumba till och gjorde det bra vid straffen, men annars tycker jag han gräver ner sig för mycket i hörnflaggan och fintar alldeles för mycket. Flavio har inget öga för spelet och borde spela topp, om han nu nödvändigtvis måste spela. Kul för övrigt att Walker fick göra mål.
Hur fan lyckades han med det egentligen? Så liten är han väl inte?
Förlåt, men kunde inte låta bli
Citera
2010-05-17, 21:46
Medlem
mattpolancos avatar
Kan någon länka bilder på AIKs TIFO som aldrig gjorts på liknande sätt i Sveriges historia förut?
Citera
2010-05-17, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mattpolanco
Kan någon länka bilder på AIKs TIFO som aldrig gjorts på liknande sätt i Sveriges historia förut?

Kolla i supportertråden.

https://www.flashback.org/t1103708p128
Citera
2010-05-17, 22:04
Medlem
Brullas avatar
Det är en jävligt skönt med en vinst i sista matchen. Mycket positivt idag. Mirans hattrick så klart, även om jag tycker att vi gör rätt som släpper honom. Viktor Lundberg var utan tvekan bäst på plan, vilken jävla talang det är. Bojan var riktigt bra som central mittfältare och för första gången i år hade vi ett bra och snabbt djupledsspel. I försvaret var Backman bra som vanligt. Riktigt kul också att Kevin Walker fick göra mål, det förtjänade han.
Citera
2010-05-17, 22:07
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Summan av det hela är ändå att 6 spelare lämnar inom loppet av ett halvår där aik får in 6 miljoner (+1-2 miljoner ev.) när det gäller Ortiz fanns det väl bud på 10 miljoner inför säsongen? Klart som fan att man inte kan ersätta dessa spelare gratis, även om eran ledning och många supportar naivt nog trodde det och resultatet syns tydligt.
Ledningen har stundtals gjort en riktigt dåligt jobb. AIK la t.ex. fram ett kontraktsförslag till Ortiz som han var beredd att skriva på men som man sedan drog tillbaka då de ansåg att det inte höll ekonomiskt. För mig är det fullständigt ologisk och kortsiktigt.
Citera
2010-05-17, 23:09
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Idag, 30 kr och vinst.
Mot DIF, 300 kr och förlust.

vet inte om man ska skratta eller gråta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto