Jag sällar mig till skaran som tycker det är på tiden att Walker kom in i spel.
Pertan tycker jag har känts lite vilsen senaste 2-3 matcherna, men det kanske inte är så konstigt.
Såg matchen på Canal Plus, och störde mig något enormt på kommentatorerna! Ok att jag är partisk, men de fick det att låta som att IFK Feskekörka gjorde en MASSIV insats som lyckades få till mål mot AIK. För helvete, med den osäkerheten laget verkar genomsyras av kombinerat med noll kommunikation mellan Maanoja och försvaret så är det inte så stort att lyckas göra mål på oss?
Det känns som att det bara krävs att ett mål görs på AIK, och sen är modet nere i skorna. Och med Maanoja i buren ger det dystra framtidsutsikter...
Sen snackas det jävligt mycket om Obolo vs. Flavio, och att Flavio inte kan göra nånting utan nån som Obolo (Clecio är det ju inte direkt Obolo-klass på...). Skulle det stämma kan man ju undra varför Flavio ens får fortsätta spela.
Nä. Det är mycket som inte står rätt till. 3 omgångar kvar tills sommaruppehållet, får se vad som händer efter det. Ska bli riktigt intressant att se vad som händer mot Åtvidaberg. Jag har inga direkta förhoppningar, men ändå.
En sak är i alla fall säker; Tjerna kan man alltid lita på. Han gjorde bra ifrån sig idag, liksom alla dagar.