2010-05-06, 13:07
Medlem
BaNffs avatar
Kvällens drabbning i Göteborg känns kriminellt intressant. Tvärtemot alla andra har jag en känsla av att den här matchen kommer att sluta med ett av lagen som vinnare, oavgjort tror jag inte.

Magkänslan säger att IFK är starkare. Får hoppas på det också.
Citera
2010-05-06, 13:16
Medlem
csts avatar
G, G, G!
A, A, A!
S, S, S!

GAS GAS GAS!

HATA GAIS HATA GAIS HATA GAIS!

Ikväll smäller det, ytterligare 3 pinnar och klättring i tabellen.
Citera
2010-05-06, 13:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaNff
Kvällens drabbning i Göteborg känns kriminellt intressant. Tvärtemot alla andra har jag en känsla av att den här matchen kommer att sluta med ett av lagen som vinnare, oavgjort tror jag inte.

Magkänslan säger att IFK är starkare. Får hoppas på det också.

Tyvärr känner jag som AIKare också så. Jag hoppas innerligt att jag har fel och att AIK kan "skrälla". Jag är sjukt nervös.
Citera
2010-05-06, 13:39
Medlem
Keldons avatar
Tror stenhårt på att Götet kryssar med AIK idag. Detta i sin tur leder givetvis till nya skandalscener och att sportbladet förklarar fotbollen död IGEN.
Citera
2010-05-06, 13:55
Medlem
BaNffs avatar
Vet inte om det platsar här eller i någon sorts skvallertråd, men jag är bara så nyfiken att jag måste få ett svar.

Bajenbloggaren Gustav Gelin skriver följande på hans blogg om Sebastian Eghoren:

"Har hört den väldigt roliga anledningen till att en viss uruguayan varit borta från spel senaste veckan.

Men det är sånt man inte skriver i offentlighetens ljus... Haha."

http://nyheter24.se/bloggar/fotbollsbloggar/hammarby/377297-i-kvall-soderstadion-i-morgon-sodertalje

Någon som vet vad det handlar om?
Citera
2010-05-06, 13:58
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaNff
Vet inte om det platsar här eller i någon sorts skvallertråd, men jag är bara så nyfiken att jag måste få ett svar.

Bajenbloggaren Gustav Gelin skriver följande på hans blogg om Sebastian Eghoren:

"Har hört den väldigt roliga anledningen till att en viss uruguayan varit borta från spel senaste veckan.

Men det är sånt man inte skriver i offentlighetens ljus... Haha."

http://nyheter24.se/bloggar/fotbollsbloggar/hammarby/377297-i-kvall-soderstadion-i-morgon-sodertalje

Någon som vet vad det handlar om?

Det har väl spekulerats om annat även i tidningarna. Jag tror inte Gustav vet vad det handlar om.
Citera
2010-05-06, 14:02
Medlem
BaNffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det har väl spekulerats om annat även i tidningarna. Jag tror inte Gustav vet vad det handlar om.

Nja, det har väl bara diverse bloggare och krönikörer som krasst konstaterat att det ligger en hund begraven i hela "Sebastian är sjuk"-grejen, något som varit rätt uppenbart.

Vet dock sedan tidigare att han gärna har varit ute och krökat, haft kul och experimenterat med Stockholms nattliv samtidigt som hans fru Cecilia har suttit hemma med en unge och en gravid mage. Det verkar vara en riktigt bra och härlig person det där.
Citera
2010-05-06, 14:50
Medlem
Ryktas ju precis som du säger att han börjat bruka kokain igen. Inte helt omöjligt enligt mig.

edit:100 inlägg
Citera
2010-05-06, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Ryktas ju precis som du säger att han börjat bruka kokain igen. Inte helt omöjligt enligt mig.

Skitsnack.
Citera
2010-05-06, 15:29
Medlem
Hoppas på oavgjorda matcher idag.
Citera
2010-05-06, 15:33
Medlem
whus avatar
Nej, nu är det dags för första biran, för att sedan halalslakta wanderson och gnagarfittan axén senare ikväll! Samir Bakou hör hemma på zoo!
Citera
2010-05-06, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Nej, nu är det dags för första biran, för att sedan halalslakta wanderson och gnagarfittan axén senare ikväll! Samir Bakou hör hemma på zoo!

Tufft inlägg.
Du har inga gamla härliga Youtube-dängor du kan länka till när du är igång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in