2010-07-01, 03:41
Medlem
Bornets avatar
Jävligt oortodoxt att gå ut i media och babbla som ledare för ett lag. Att Bojan gillar att spegla sig i kameralinser går ju att acceptera eftersom han är en spelare.

Bäst för herr Miller att resultaten går hans väg snabbt, annars kommer han få det jävligt hett om öronen kan jag tänka mig.
Citera
2010-07-01, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Jävligt oortodoxt att gå ut i media och babbla som ledare för ett lag. Att Bojan gillar att spegla sig i kameralinser går ju att acceptera eftersom han är en spelare.

Bäst för herr Miller att resultaten går hans väg snabbt, annars kommer han få det jävligt hett om öronen kan jag tänka mig.
Tror du? Känns inte direkt som det kan gå sämre Tror faktiskt det kommer ordna upp sig nu, i alla fall till den grad att vi kommer hamna ovanför strecket, ett par placeringar ovanför vågar jag säga

Och annars ja, han kommer få det hett om öronen om det inte blixtrar till fort, men det är Sveriges finaste & vackraste klubb vi pratar om
Citera
2010-07-01, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Nog för att Bojan och Mutumba inte är dom skarpaste knivarna i lådan, men att pissa på och vända ryggen totalt mot aik som den nye mr.Miller påstår har jag vääääldigt svårt att tro. Hur går snacket bland er aikåare? Får han beté sig hur han vill så länge han lyckas med att lyfta aik i tabellen eller börjar man bli redigt trött på honom redan nu genom att kalla 2 stora profiler lögnare?
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2046894/miller-bojan-har-gatt-bakom-ryggen-pa-aik

Själv tycker jag han verkar vara en redig pajas som verkar lida av storhetsvansinne. När man kommer ny till en klubb som dessutom är ett lag i kris så försöker man väl få lugn och ro i truppen istället för att smutskasta folk i media?

Eller så kanske Mr Miller inte tar skit från pajaser som tror dom är större än klubben?
Citera
2010-07-01, 12:21
Medlem
RuterKungs avatar
Dom flesta AIKare tror nog mer på Miller än Bojan, speciellt efter den långa intervjun som ligger på Blackbeat. Bojan talar lite för mycket med media och media spinner det vidare. Många tror säkert att de flesta AIKare är upprörda, eller att det finns två läger (vilket det iof i mindre grad gör), men sanningen är den att de flesta av oss, efter att ha följt AIK i massor av år, vet att man ska ta det som står i tidningen med en rejäl nypa salt. Jag menar, bara under de senaste 3 dagarna har det ju funnits ett 20-tal artiklar bara på aftonbladet och expressen. Och de riktiga journalisterna är ju i Sydafrika, så journalistiken som just nu bedrivs är ju verkligen b-laget som jagar rubriker.
Citera
2010-07-01, 16:47
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
men det är Sveriges finaste & vackraste klubb vi pratar om
Nej.
Citera
2010-07-01, 18:36
Medlem
Nu är det här ju inte bara kopplat till Allsvenskan 2010 utan mer generellt. Senaste inlägget på OH, angående kommunal subventionering av Swedbank Stadion. Det har ju gnällts otroligt på byggnationer i andra kommuner, men Malmö och Stockholm har det inte gnällts över alls, trots de subventioner som arenabyggen fått även där.
Citera
2010-07-01, 19:07
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Eller så kanske Mr Miller inte tar skit från pajaser som tror dom är större än klubben?
I sådana fall undrar man ju varför drulle är kvar
Citera
2010-07-01, 22:18
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
I sådana fall undrar man ju varför drulle är kvar
black is back!
Citera
2010-07-01, 22:25
Medlem
kamikaze_s avatar
Senaste "On the pitch" på Sverigescenen rekommenderas!
Citera
2010-07-01, 22:45
Medlem
NoTruces avatar
Har Sverigescenen alltid varit så här stora Bojanfans? Nu suger de ju hans kuk rejält.
Citera
2010-07-01, 23:29
Medlem
Man undrar ju om det inte blir gallerskak på råsunda i höst .
Citera
2010-07-01, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Har Sverigescenen alltid varit så här stora Bojanfans? Nu suger de ju hans kuk rejält.
Bara intresserade av att svärta ner AIK än mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in