2010-05-04, 10:56
Medlem
Helter Skelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Börja sup.

Vad har DIF för avstängningar/skador till matchen på torsdag?
Daniel Sjölund (?)
Mattias Jonson (?)
Martin Andersson
Yosif Ayuba
Jani Lyyski
Citera
2010-05-04, 10:58
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helter Skelter
Daniel Sjölund (?)
Mattias Jonson (?)
Martin Andersson
Yosif Ayuba
Jani Lyyski
Citera
2010-05-04, 11:22
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helter Skelter
Daniel Sjölund (?)
Mattias Jonson (?)
Martin Andersson
Yosif Ayuba
Jani Lyyski
Sjölund kommer inte vara tillbaka men jag tror vi kan förvänta oss att Jonson finns med i truppen, själv hoppas jag på ett inhopp alt. att han bara finns redo för spel på bänken.
Ang. Ayuba så känns det inte så farligt, han har varit ganska dålig de senaste två matcherna medans Lyyski varit jäkligt bra. Vet någon vem vi kommer köra som ersättare? Haginge eller Petter Gustafsson? Jag hade kanske viljat se Danilo Kuzmanovic spela, intressant spelare tror jag.
Senast redigerad av Amex88 2010-05-04 kl. 12:14.
Citera
2010-05-04, 12:26
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Riktigt bra efter Bojans uttalande i spelargången. Hur orkar man fortfarande vara Sveriges kaxigaste spelare när man ligger som man gör?
Kanske dags för denna supertalang att gå i ödmjukhetsskolan? Värre pajas finns fan inte!

Hur länge kan man va talang? Nu är han en medelmåtta i allsvenskan om den äns duger.
Dags att vakna upp kanske, själv trodde jag att hans fotbolls år var över när han satt i tv4.
Men sen "köppte" ajk han och då blev han bäst igen tydligen
Citera
2010-05-04, 12:28
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Hur länge kan man va talang? Nu är han en medelmåtta i allsvenskan om den äns duger.
Dags att vakna upp kanske, själv trodde jag att hans fotbolls år var över när han satt i tv4.
Men sen "köppte" ajk han och då blev han bäst igen tydligen
För att vara någorlunda snäll mot krigsvåldtäkten så får man nog lov att säga att hade han haft något annat mellan öronen än det han har idag hade han varit en hygglig allsvensk spelare. Och då menar jag vadsomhelst, för sämre skalle kan man nog inte ha.
Citera
2010-05-04, 12:46
Medlem
Insåg just att 30 juni ska det firas med champagne (vilket lär bli AIKs enda firande i år): Eguren försvinner och CH Jagnes lån går ut. Tillbaka med en snabb anfallare och ut med en sydamerikansk sengångare. Sämst denna sida millenniet (efter Tauer såklart, ohotad etta).
Citera
2010-05-04, 14:12
Medlem
"krigsvåldtäkten"? Satt du brevid med en påse chips pom poms och hejade på?

Mycket kan man säga om Bojans stil och jag gillar den inte trots att jag är AIKare men han ska iallafall ha cred för att han inte vänder kappan efter vinden nu och mesar sig när han liksom resten av laget är i en fet svacka. DET hade varit patetiskt om nåt! Är man stor i käften ska man var det i motgång också!
Citera
2010-05-04, 14:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pocca
"krigsvåldtäkten"? Satt du brevid med en påse chips pom poms och hejade på?

Mycket kan man säga om Bojans stil och jag gillar den inte trots att jag är AIKare men han ska iallafall ha cred för att han inte vänder kappan efter vinden nu och mesar sig när han liksom resten av laget är i en fet svacka. DET hade varit patetiskt om nåt! Är man stor i käften ska man var det i motgång också!

Problemet med hans attityd just nu är att han inte har något att backa upp den med längre. Varenda lag kommer ge honom gliringar och det kommer inte dröja länge innan han grinar ut i pressen. Jag tror faktiskt inte han kommer palla all skit han kommer få från motståndssupportrar och motståndare nu när det ser ut som det gör, för jag tror inte han har psyke nog för det. Mycket tror där från min sida, ni kan byta ut det med "hoppas" om ni vill.
Citera
2010-05-04, 14:22
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoji
Optimism

Usch, ta det nu lugnt pågar. Jävligt mycket kan hända och att börja vara stöddig nu kommer straffa sig. Antagligen lär vi tappa någon betydande spelare under sommaren och Dahlins rygg verkar dessutom sämre än någonsin. Nej, säsongen är jävligt lång och jag är åtminstone inte alls säker på att vi ror hem detta, eller ens slutar top3.
Citera
2010-05-04, 14:54
Medlem
HerrGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Vi kan sitta och skratta åt varandras elände ihop istället.
Det ser ut som om ni får lida tillsammans i borås istället.
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.1975861/goteborg-aik-kan-flyttas-till-boras
Citera
2010-05-04, 14:58
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrG
Det ser ut som om ni får lida tillsammans i borås istället.
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.1975861/goteborg-aik-kan-flyttas-till-boras

Allt är åt helvete!
Citera
2010-05-04, 15:17
Medlem
Råsundas matta blir godkänd men inte Ullevis, undra vad det kan bero på...

(och nej jag tror inte det beror på att AIK skulle favoriseras).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in