2010-01-26, 11:29
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
De flesta av sorkarna härinne svalde allt med hull och hår, men nu när det uppdagas som ett skämt så måste man vara lite putslustig för att försöka få över skämtet mot någon annan..
Med tanke på att det finns folk som på fullaste allvar hävdar att vi hade tur och inte förtjänade att vinna allsvenskan förra året så blir det inte helt solklart vem som skämtar och inte.
Citera
2010-01-26, 21:50
Medlem
RobEngströms avatar
Gabriel Özkan tvingas till operation för vilken gång i ordningen?

http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=2189
Citera
2010-01-26, 22:06
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström

Detta känns dock endå som en lindrigare operation som ska påskynda återhämtningen.
8 veckor är inte hela världen på försäsongen, trist dock att han inte får springa ut i AIK tröjan med en hel försäsong bakom sig.
Citera
2010-01-26, 22:13
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Detta känns dock endå som en lindrigare operation som ska påskynda återhämtningen.
8 veckor är inte hela världen på försäsongen, trist dock att han inte får springa ut i AIK tröjan med en hel försäsong bakom sig.

Jo absolut, men vi känner till Gabbes läkekött. Han var väl typ förkyld förra året och blev borta i ett par månader...

Riktigt tråkigt på en sån duktigt fotbollspelare att han ska vara gjord av typ glas.
Citera
2010-01-27, 13:26
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:

En sak som jag verkligen inte förstår med det här och som faktiskt gör mig smått förbannad är. Varför i helvete kom han/de inte på det här i November? Var det viktigare för Gabbe att få kunna åka och bada i Thailand eller?

Ja jag förstår att de kanske ville vänta till efter vilan under jul/nyår osv för att se om det skulle ordna sig av sig själv. Men jag blir bara så jävla frustrerad på hans evinnerliga skador. Gossen är inte gratis och någonstans måste det börja betala av sig. Det gör det sannerligen inte i rehab på bosön...
Citera
2010-01-27, 13:49
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Özkan är en spelare som gör max 5-10 matcher på en säsong.
Citera
2010-01-27, 14:27
Medlem
Tråkigt för Özkan och för AIK. När han spelar är han oftast bra. Men man kan ju undra hur länge AIK:s ledning har tålamod med alla hans skador. Özkan, snart på en bakgård nära dig?
Citera
2010-01-27, 15:24
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Tråkigt för Özkan och för AIK. När han spelar är han oftast bra. Men man kan ju undra hur länge AIK:s ledning har tålamod med alla hans skador. Özkan, snart på en bakgård nära dig?

Undra vad han tar i lön om man skulle anställa honom som trädgårdsarbetare?
Citera
2010-01-27, 15:30
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Så länge försäkringen betalar när han är skadad, och gabbe kommer in och gör avgörande mål som förra säsongen tror jag inte ledningen gråter blod!
Citera
2010-01-27, 15:31
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Det ryktades om närmre 100k med hans nya kontrakt.
Citera
2010-01-27, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Ring och fråga. Han är säkert sugen på ett sommarjobb mellan rehabpassen .
Citera
2010-01-27, 15:36
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
En sak som jag verkligen inte förstår med det här och som faktiskt gör mig smått förbannad är. Varför i helvete kom han/de inte på det här i November? Var det viktigare för Gabbe att få kunna åka och bada i Thailand eller?

Ja jag förstår att de kanske ville vänta till efter vilan under jul/nyår osv för att se om det skulle ordna sig av sig själv. Men jag blir bara så jävla frustrerad på hans evinnerliga skador. Gossen är inte gratis och någonstans måste det börja betala av sig. Det gör det sannerligen inte i rehab på bosön...

Pratade om exakt samma sak med en kompis igår kväll. Stod att han haft besvär sen mars förra året!

Precis som du säger så kanske han vill vänta och se om det är nånting som kan lösas utan en operation. Men han har alltså gått med den här skadan hela säsongen.
Vill dock tacka Gabbe för hans mål så kanske var bäst på detta vis trots allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in