Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Därför att ofta skylls på skador när en upphausad spelare i aik underpresterar gång på gång. Visst Burgic har varit skadad, men det är inte hela sanningen. Sen verkar du inte ha så vidare koll på burgic när du påstår att han aldrig fått chansen att visa upp sig. Han har spelat 45 minuter eller mer i 47 matcher.
Jag har sett en del matcher med aik och även andra allsvenska lagen i 25 år, så jag anser nog att jag har skaplig koll. Jag är inte som du som glider in i allsvenska trådarna för första gången september 09 när aik huxflux ligger i vinnarhålet. Så jag skulle nog passa mig för att kalla folk troll när jag är i din sits
Klockrent, ett troll gör ju inget annat än att glida in i trådar
Om du verkligen har följt allsvenskan i 25 år så måste du vara väldigt enögd, då du sällan lyckas vara objektiv.
Burgic har varit skadad kanske 3/4 av tiden han varit i AIK, och när han väl vart frisk så har han stått i skuggan av spelare som Obolo och Wilton (som petar de flesta anfallare i allsvenskan).
Jag finner det oerhört lustigt hur IFK:are grät blod över deras skador förra säsongen, men så fort man nämner att ett annat lag inte heller hade det så lätt så attackerar de det påståendet med näbbar och klor.
Nåja, eftersom du som göteborgare tror dig veta mer om AIK:s trupp än jag som följt AIK på nära håll sedan jag var väldigt liten så kanske det är bäst att vi avslutar diskussionen, blir ju bara pinsamt när du tar mig på sängen med all din AIK-kunskap