2010-04-25, 06:10
Medlem
Bornets avatar
För första gången i mitt 24:a åriga liv kan jag faktiskt konstatera att IFK som lag spelar en sämre fotboll än oss i GAIS. Inte att dom som lag är sämre, utan att de, sett ur en fotbollselitiskisk synvinkel, spelar en 'sämmre' fotboll än oss. Sånt gör en glad när mna sitter och räknar på hur länge ens klubb kan leva kvar...

I övrig undrar jag varför inte Christensen tar straffarna i blåvitt. Han är ju den enda som någonstans utstrålar självsäkerhet, resten utav laget såg ut som mellanstadiepojkar på disko. Visst kontring, men va fan... 2 straffar, 2 horribla skott, 2 missade straffar...

Nog med pointers, hata kalmar!
Citera
2010-04-25, 10:29
Medlem
Rubarth23s avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article7016939.ab
TV 4 bojkottar AIK. Underbart, nu slipper vi bli utnyttjade och dessutom kanske folk börjar gå på matcherna..?
Citera
2010-04-25, 10:38
Medlem
Vad är det för fel på folk när de sjunger "skicka hem eguren" och samtidigt säga att Bojan är sämst på plan osv, om det är någon som ska dra i nuläget är det Bojan! Man kan inte förutsätta att Eguren ska göra 15 baljor när man köper honom som anfallare(!) när han egentligen är defensiv mittfältare. Vad skulle ni sagt om han hade gjort de där målet i slutminuten "aaa men nu gjorde han inget mål" NEJ MEN HAN ÄR INGEN JÄVLA ANFALLARE HELLER
Citera
2010-04-25, 10:48
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJA
Vad är det för fel på folk när de sjunger "skicka hem eguren" och samtidigt säga att Bojan är sämst på plan osv, om det är någon som ska dra i nuläget är det Bojan! Man kan inte förutsätta att Eguren ska göra 15 baljor när man köper honom som anfallare(!) när han egentligen är defensiv mittfältare. Vad skulle ni sagt om han hade gjort de där målet i slutminuten "aaa men nu gjorde han inget mål" NEJ MEN HAN ÄR INGEN JÄVLA ANFALLARE HELLER
Och vem fan har krävt mål!?
Han slog bort så sjukt jävla många passningar igår så jag mådde illa av att se honom på planen.
Att han sen ligger o grinar på plan för minsta tackling gör inte saken bättre.
Har någon här krävt mål av honom?
Knappt någon på GF heller vad jag vet.
Och det är ändå GF där folk kommer med alla möjliga åsikter.
Citera
2010-04-25, 10:54
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Och vem fan har krävt mål!?
Han slog bort så sjukt jävla många passningar igår så jag mådde illa av att se honom på planen.
Att han sen ligger o grinar på plan för minsta tackling gör inte saken bättre.
Har någon här krävt mål av honom?
Knappt någon på GF heller vad jag vet.
Och det är ändå GF där folk kommer med alla möjliga åsikter.

Känns ändå fel att folk buar ut en av våra spela, oavsett hur dålig han är.
Citera
2010-04-25, 10:56
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Känns ändå fel att folk buar ut en av våra spela, oavsett hur dålig han är.
Kan till viss del hålla med, även om Eguren inte känns som en egen spelare.
Men jag sa inte att det var bra att bua ut honom, utan svarade på HJA's inlägg där han påstod att folk buade för att de krävde mål.
Citera
2010-04-25, 10:59
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Men jag sa inte att det var bra att bua ut honom, utan svarade på HJA's inlägg där han påstod att folk buade för att de krävde mål.

Okej, my bad!

Ut med Eguren och Bojan iaf, spelar dessa nästa match kommer jag för första gången ställa mig kritisk till Stahre som tränare. Känns inte riktigt som om han lär av sina misstag.
Citera
2010-04-25, 11:04
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Okej, my bad!

Ut med Eguren och Bojan iaf, spelar dessa nästa match kommer jag för första gången ställa mig kritisk till Stahre som tränare. Känns inte riktigt som om han lär av sina misstag.
Håller med, men tror inte han vågar bänka dem. Eguren har 7 matcher kvar, och tror inte man har inte råd att bänka honom.
Bojan och Martin känns som de sista Stahre skulle bänka, och jag tror inte han bänkar Bojan i nästa match heller.
Skulle vara intressant att se vilket utspel Bojan skulle göra vid en bänkning.
Citera
2010-04-25, 11:27
Medlem
RuterKungs avatar
Citat:
Okej, my bad!

Tänkte samma sak inför denna match, spelar Bojan är jag fan tveksam med vad Stahre sysslar med. Och han spelade ju som bekant, 90 minuter dessutom, och han var i särklass sämst på planen.
Citera
2010-04-25, 11:30
Medlem
Heinzes avatar
Det är ju rent ångestladdat att gå in i denna forumsdel numera. Jag är inte mycket för att sparka tränare, tror inte riktigt det löser alla problem på en gång och med tanke på Rehn/Olssons facit med Blåvitt skulle det inte kännas riktigt bra men det är tydligt att något behöver göras. Att förlora mot Åtvidaberg finns inte på kartan, seriöst.
Citera
2010-04-25, 11:52
Medlem
Citat:

De som buade och som jag ifrågasätt har sagt "Han gör ju fan inga mål". Sen har jag inte orkat läsa alla inlägg här eller på GF, så det var inte något personligt påhopp på någon här inne.
Citera
2010-04-25, 12:42
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJA

Eh!? Det han får kritik för är ju att han inte slår en passning rätt. Han har dessutom svårt att släppa bollen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in