2010-05-02, 21:58
Medlem
MFF spelade bra idag fan. Hyffsat tryck på läktaren, även ett stilrent tifo. Tillskillnad från TFF's som blev KNAS.

Dommartrion idag var för jävla dåliga. Sålt sig som en hora?
Citera
2010-05-02, 22:01
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Men du kan väl ändå för helvete inte påstå att det bara var vi som sjöng i medgång idag? Pajas..

Om det var vi som slog in ett ledningsmål med kvarten kvar hade jag inte sagt ett ord om ni tom hade tappat rösten och lämnat Råsunda. Vore konstigt om man inte tappade lite i styrka med ett så pass sent mål i arslet.

Men ni var ju knappt hörbara från minut 1 och fram till 1-2 i princip, Kermit.
Citera
2010-05-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 819Xras819
MFF spelade bra idag fan. Hyffsat tryck på läktaren, även ett stilrent tifo. Tillskillnad från TFF's som blev KNAS.

Dommartrion idag var för jävla dåliga. Sålt sig som en hora?
Speciellt linjemannen, han var ju helt sjuk. Jävla viktigpetter som skulle visa sig stark och vägrade döma för MFF en enda gång, med den horribla offsidevinkningen på Larssons mål som kronan på verket. Årets pajas, hade gärna personligen deltagit i lynchningen om TFF kontrat in en kvittering istället.
Citera
2010-05-02, 22:04
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Om det var vi som slog in ett ledningsmål med kvarten kvar hade jag inte sagt ett ord om ni tom hade tappat rösten och lämnat Råsunda. Vore konstigt om man inte tappade lite i styrka med ett så pass sent mål i arslet.

Men ni var ju knappt hörbara från minut 1 och fram till 1-2 i princip, Kermit.

Vad har ni att säga om matchen eller är ni främst intresserade av körsång?
Citera
2010-05-02, 22:15
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Kan bara säga om matchen, båda lagen lika jävla dåliga... sen att turgårn slipper undan en straff är ju bara AIK anno 2010...

Styrkan är i antalet, ingen klarar det ensam, Styrkan är i antalet, ingen klarar det ensam.
Citera
2010-05-02, 22:15
Medlem
Allsvenskan är inte min passion så jag har dålig koll, men Oremo såg ut som en riktig striker med sitt 2-1 mål. Skickligt att hålla bort backen, skapa vinkel och bra avslut med vänstern. Överhuvudtaget ett väldigt bra inhopp.

AIK hade inte marginalerna idag, Djurgården vann helt logiskt. De skapade bättre chanser och var klart vassare i andra. De borde dock klara av att ta sig bort från streckstriden om de bara hittar lite flyt, har svårt att tänka mig att stolpen ut hänger kvar hela säsongen.

På tal om något annat: Hade Djurgården några med svensk nationalitet i startelvan idag? Är Ayuba och Ceesay svenska medborgare? Hämäläinen, Lyyski, Toivio är väl finnar? Touma, spelar han för Syrien eller Sverige?
Citera
2010-05-02, 22:16
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

För dagen är de nog mest synen riktad mot klackmatchen (AB kan ha en artikel med + om röststyrka, tifo m.m. ni kan gotta er åt) eftersom resultat och spel inte var något vidare.

Gnaget, hysch hysch.
Citera
2010-05-02, 22:19
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
För dagen är de nog mest synen riktad mot klackmatchen (AB kan ha en artikel med + om röststyrka, tifo m.m. ni kan gotta er åt) eftersom resultat och spel inte var något vidare.

Gnaget, hysch hysch.

Pajas!
Citera
2010-05-02, 22:20
Bannlyst
allt är katastrof!!

http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU
Citera
2010-05-02, 22:20
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Pajas!

Okej..
Citera
2010-05-02, 22:23
Medlem
Den stora frågan för dagen är ändå vart Viking och Mackie är?Har de problem med internetanslutningen eller är de fortfarande bakis efter valborg? Något annat skäl till deras frånvaro kan jag inte komma på.
Citera
2010-05-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Allsvenskan är inte min passion så jag har dålig koll, men Oremo såg ut som en riktig striker med sitt 2-1 mål. Skickligt att hålla bort backen, skapa vinkel och bra avslut med vänstern. Överhuvudtaget ett väldigt bra inhopp.

AIK hade inte marginalerna idag, Djurgården vann helt logiskt. De skapade bättre chanser och var klart vassare i andra. De borde dock klara av att ta sig bort från streckstriden om de bara hittar lite flyt, har svårt att tänka mig att stolpen ut hänger kvar hela säsongen.

På tal om något annat: Hade Djurgården några med svensk nationalitet i startelvan idag? Är Ayuba och Ceesay svenska medborgare? Hämäläinen, Lyyski, Toivio är väl finnar? Touma, spelar han för Syrien eller Sverige?

Kebba Ceesay, Sharbel Touma och Yosif Ayuba har svensk nationalitet. Det var dom enda svenskarna i startelvan.

Dock kan man väl räkna Jani Lysski och Pa Dembo Touray som svenskar också. Dembo har ju ändå spelat i DIF i 10 år.
Senast redigerad av Soulsic 2010-05-02 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in