Vi passar konstant felvända spelare, så varje anfall stannar upp, eftersom vi dessutom har noll hot på djupet så blir detta löjligt när tre stycken (förvisso bollsäkra) spelare alla vill ha, och därefter kladda lite, på bollen. När bollen sedan kommer ut till den förtillfället helt ok Mutumba finns den ingen som löper eller fyller på (för utom vid 1-0 målet eller ibland en fladdrande Eguren). Eller om bollen letar sig ut till den ofantligt värdelöse Bojan så ska han först ta emot bollen med minst två touch, sedan vände sig inåt i banan eftersom hans höger fot på sin höjd fungerar som ett stödjeben, och sedan slå en tre meters passning till Chibuke. Bojan är just nu så dålig att jag inte ens kan beskriva det, han får fan Stephenson att se ut som Ginola. Att sedan det tas två skott utifrån idag säger en del, att dessa två skott tas av Backman respektive Eriksson säger desto mer. Alla som såg matcher kan säga att AIK inte spelade speciellt bra, alla kan dessutom säga att det var två spelare som utmärkte sig med en helt egen nivå av värdelöshet, dessa två var Bojan och Eguren, vad gör Stahre? Jo han byter ut Burgic och Dulle, hur fan tänkte han där? Är så jävla trött på Stahres mystiska romans med Bojan så jag vet inte ens vad jag ska säga. Suck....
Felaktigt bortdömt säger kommentatorn men personligen ser jag inte på bilden de har då vinkel är rätt sned.
Kan hålla med att bilden är inte tillrättavisande men visst ser det ok ut.
Sedan är det bara att skratta sin lyckliga stjärna att AIK spelaren inte åker på ett rött då det är en ren hämndaktion och han inte har en chans på boll.
Håller faktiskt inte med, tycker det sett till spelet var fullt rättvist. Sett till allt annat så var det ett dåligt resultat. Häcken kändes vassare när de kom upp i banan och de kunde ju jogga förbi vårat 3 man starka innermittfält. Däremot ser man flera ljusningar och mycket kan ändras till det positiva med ett par justeringar. Att vi gör mål återigen är positivt men hela mittfältet är bedrövligt idag med undantag för M9 som gjorde 2 bra aktioner och Dulles mål.
Håller faktiskt inte med, tycker det sett till spelet var fullt rättvist. Sett till allt annat så var det ett dåligt resultat. Häcken kändes vassare när de kom upp i banan och de kunde ju jogga förbi vårat 3 man starka innermittfält. Däremot ser man flera ljusningar och mycket kan ändras till det positiva med ett par justeringar. Att vi gör mål återigen är positivt men hela mittfältet är bedrövligt idag med undantag för M9 som gjorde 2 bra aktioner och Dulles mål.
Vi har tappat på tok för mycket poäng hemma nu...
Jag menade att sett till spelet var det här en motgång. Alltså spelade vi dåligt, sa inte att vi var det bättre laget.
Nu har jag krökat i snart 12 timmar så vi får se det här går men bare with me
Alla sa innan säsongen att vi sålt våra bästa spelare och att det skulle gå åt helvete för AIK. dom hade rätt. jag trodde faktiskt verkligen på ett bra år. jag hade fel. bara att erkänna. satte stor tillit till wesström stahre och trodde dom skulle styra upp det på ett bra sätt men våren kommer oavsett vara ett misslayclkande (dra åt helvete sebastian).
toppplacering är förstås borta. nu handlar allt omatt hitta tillbaka till ett spel vi behärskar och är trygga i, plocka tillräckligt med poäng för att slippa tänka på bottenstrid (!) och förbereda oss för att göra ett ordentligt försök att göra bra ifrån oss i europaspelet. jag är ok med det. vi fick vårt guld dubbel förra året, och om det kräva ett mellan år när vi tappat våra bästa spelaere så får det vara ok.
Hemma från Åtvid, vete fan vad man ska tycka egentligen. Jag är bara så jävla less på allting. Missade straffar som kostat oss kanske sex poäng vilket hade gett oss arbetsro även om spelet varit uselt, skador hit och dit som gör att det inte går att spela in ett lag, usel coaching i vissa situationer där det hade behövts något helt annat, spelare som inte visar i närheten av det jävlaranamma som funnits tidigare.
Lik-jävla-väl känner jag på mig att jag sitter i en bil/buss till Mjällby nästa måndag för att uppleva samma skit igen.