2010-04-24, 23:25
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
1-1 mot häcken är väl knappast en motgång
Sett till spelet, jo.
Citera
2010-04-24, 23:25
Medlem
RuterKungs avatar
Måste skriva av mig lite.

Citera
2010-04-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Sett till spelet, jo.
Häcken kändes vassare, ja. Måste hålla med funeral här. Det kan väl inte ha funnits en ända sansad fotbollskännare som trodde att AIK skulle vinna?
Citera
2010-04-24, 23:31
Bannlyst
Jag som tänkte lägga en laxing på IFK. Tur att man inte gjorde det! skönt att kunna njuta av deras motgång istället!
Citera
2010-04-24, 23:43
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
http://svtplay.se/t/103738/sportnytt
06:05 in i klippet

Felaktigt bortdömt säger kommentatorn men personligen ser jag inte på bilden de har då vinkel är rätt sned.

Kan hålla med att bilden är inte tillrättavisande men visst ser det ok ut.
Sedan är det bara att skratta sin lyckliga stjärna att AIK spelaren inte åker på ett rött då det är en ren hämndaktion och han inte har en chans på boll.
Citera
2010-04-24, 23:45
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
På TV ser det ut att vara onside, men jag litar på assisterade. ;-)

Första gången du litar på assisterade domare när det är åt "rätt håll"?
Citera
2010-04-24, 23:59
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Sett till spelet, jo.

Håller faktiskt inte med, tycker det sett till spelet var fullt rättvist. Sett till allt annat så var det ett dåligt resultat. Häcken kändes vassare när de kom upp i banan och de kunde ju jogga förbi vårat 3 man starka innermittfält. Däremot ser man flera ljusningar och mycket kan ändras till det positiva med ett par justeringar. Att vi gör mål återigen är positivt men hela mittfältet är bedrövligt idag med undantag för M9 som gjorde 2 bra aktioner och Dulles mål.

Vi har tappat på tok för mycket poäng hemma nu...
Citera
2010-04-25, 00:03
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
Håller faktiskt inte med, tycker det sett till spelet var fullt rättvist. Sett till allt annat så var det ett dåligt resultat. Häcken kändes vassare när de kom upp i banan och de kunde ju jogga förbi vårat 3 man starka innermittfält. Däremot ser man flera ljusningar och mycket kan ändras till det positiva med ett par justeringar. Att vi gör mål återigen är positivt men hela mittfältet är bedrövligt idag med undantag för M9 som gjorde 2 bra aktioner och Dulles mål.

Vi har tappat på tok för mycket poäng hemma nu...
Jag menade att sett till spelet var det här en motgång. Alltså spelade vi dåligt, sa inte att vi var det bättre laget.
Citera
2010-04-25, 00:09
Medlem
rudes avatar
Nu har jag krökat i snart 12 timmar så vi får se det här går men bare with me

Alla sa innan säsongen att vi sålt våra bästa spelare och att det skulle gå åt helvete för AIK. dom hade rätt. jag trodde faktiskt verkligen på ett bra år. jag hade fel. bara att erkänna. satte stor tillit till wesström stahre och trodde dom skulle styra upp det på ett bra sätt men våren kommer oavsett vara ett misslayclkande (dra åt helvete sebastian).
toppplacering är förstås borta. nu handlar allt omatt hitta tillbaka till ett spel vi behärskar och är trygga i, plocka tillräckligt med poäng för att slippa tänka på bottenstrid (!) och förbereda oss för att göra ett ordentligt försök att göra bra ifrån oss i europaspelet. jag är ok med det. vi fick vårt guld dubbel förra året, och om det kräva ett mellan år när vi tappat våra bästa spelaere så får det vara ok.

SLUTSATS : NÄSTA ÅR DÅ JÄVLAR
Citera
2010-04-25, 00:12
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Jag menade att sett till spelet var det här en motgång. Alltså spelade vi dåligt, sa inte att vi var det bättre laget.

Ah okej tolkade det fel då.
Citera
2010-04-25, 00:30
Medlem
feldgraus avatar
Hemma från Åtvid, vete fan vad man ska tycka egentligen. Jag är bara så jävla less på allting. Missade straffar som kostat oss kanske sex poäng vilket hade gett oss arbetsro även om spelet varit uselt, skador hit och dit som gör att det inte går att spela in ett lag, usel coaching i vissa situationer där det hade behövts något helt annat, spelare som inte visar i närheten av det jävlaranamma som funnits tidigare.

Lik-jävla-väl känner jag på mig att jag sitter i en bil/buss till Mjällby nästa måndag för att uppleva samma skit igen.

/feldgrau
Citera
2010-04-25, 00:55
Medlem
McKarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau

Lik-jävla-väl känner jag på mig att jag sitter i en bil/buss till Mjällby nästa måndag för att uppleva samma skit igen.

/feldgrau

Samma här. Och det är efter såna känslor och tankar man förstår att Blåvitt är som en drog man aldrig kommer bli kvitt. På både gott och ont...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in