2010-04-14, 16:22
Medlem
olllies avatar
För oss som inte följt Åtvid hitills. Kan de hota HIF ikväll?
Citera
2010-04-14, 16:24
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
För oss som inte följt Åtvid hitills. Kan de hota HIF ikväll?

Om de backar hem hela laget kan de kanske försvara oavgjort. Det är det på sin höjd. Deras offensiv har varit kass.
Citera
2010-04-14, 16:28
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Idag måste första segern komma.
Jag säger 3-0 till AIK.
Hoppet är det sista som överger människan.
Förutsättningarna finns onekligen. Perfekt väder här i Solna. Man får hoppas på bra uppslutning av fansen.

Det blir intressant att se om Dulee spelare med Eguren på mitten, jag tror att det kan vara en lyckad kombination. Eguren var ändå helt okej mot Gefle om man bortser från missen i slutet. F.ö. hoppas jag att Engblom får starta istället för Miran.
Citera
2010-04-14, 16:47
Medlem
Ratzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Förutsättningarna finns onekligen. Perfekt väder här i Solna. Man får hoppas på bra uppslutning av fansen.

Det blir intressant att se om Dulee spelare med Eguren på mitten, jag tror att det kan vara en lyckad kombination. Eguren var ändå helt okej mot Gefle om man bortser från missen i slutet. F.ö. hoppas jag att Engblom får starta istället för Miran.

Ja fan idag måste första 3 poängaren komma annars börjar man ju onekligen bli riktigt jävla orolig, Hoppas också på mycket publik men det har ju inte vart något jättestort intresse vilket känns konstigt, vi är ändå regerande svenska mästare (känns fortfarande underbart att skriva det). 2-0 till AIK idag efter mål av Flavio och Nisse.
Citera
2010-04-14, 16:59
Medlem
charkovs avatar
Malmö FF vinst idag med minst 2-0 mot Häcken låter inte helt omöjligt. Go, Malmö, go!.
Citera
2010-04-14, 17:24
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Läs artikeln en gång till.

Smart jag är som missade det på slutet Skyller på att jag jobbat som ett as hela dan.

Hörde på radiosporten idag att KFF officiellt säger upp Bapupa då fängelsedomen på 2 år står fast. Kalmars chef/ledare/VD/whatever ville inte kommentera hur det blev med det utlovade sign on bonusen på 3 miljoner. Fick Bapupa den eller inte, någon kalmarit som vet?

edit: För övrigt känns det -av nån anledning- som att det släpper för gnaget idag.
Citera
2010-04-14, 17:29
Medlem
Har Dulllllle spelat någon match för AIK hitills i Allsvenskan? Är han eran nyckelspelare eller?
Citera
2010-04-14, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Detta är verkligen en måstematch, annars ryker väl Stahre m.fl...Så blir det som vilken säsong som helst. Vi spelar dåligt, tränaren sparkas och sedan blir det mitten resten av säsongen.

Inte en sportsmössa att Stahre eller Wesström ryker. de sitter grymt säkert i båten efter trippeln. AIK har i år ett mittenlag om man ser till spelartruppen. Malmö, Göteborg, Elfsborg och Heif har starkare trupper spelare för spelare. Det avspeglade sig också i när Stahre var den enda tränaren i Allsvenskan som tippade AIK som slutsegrare. De kommer att hamna 3-5:a, sanna mina ord. Det överlägset vilkigaste i år är att kvala in till gruppspelet i CL. Där ligger degen för att säkra en satsning för framtiden.
Citera
2010-04-14, 18:04
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Detta är verkligen en måstematch, annars ryker väl Stahre m.fl...Så blir det som vilken säsong som helst. Vi spelar dåligt, tränaren sparkas och sedan blir det mitten resten av säsongen.

Stahre kommer inte sparkas.
Citera
2010-04-14, 18:08
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Malmö FF vinst idag med minst 2-0 mot Häcken låter inte helt omöjligt. Go, Malmö, go!.
Men samtidigt låter inte 0-2 till häcken helt omöjligt, men jag tror dock på MFF eller X.

Tror också att AIK torskar igen, ev. vinner med uddamål.

hmmm undra om de flesta lagen som spelat mot AIK köpt dessa tröjor http://www.aikshop.se/system/content/news.asp?id=20
Senast redigerad av Amex88 2010-04-14 kl. 18:11.
Citera
2010-04-14, 18:11
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Men samtidigt låter inte 0-2 till häcken helt omöjligt, men jag tror dock på MFF eller X.

Tror också att AIK torskar igen, ev. vinner med uddamål.

hmmm undra om de flesta lagen som spelat mot AIK köpt dessa tröjor http://www.aikshop.se/system/content/news.asp?id=20

här helgarderas det
Citera
2010-04-14, 18:24
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
Stahre kommer inte sparkas.

Sitter han så säkert?

Citat:
Ursprungligen postat av Pocca
Inte en sportsmössa att Stahre eller Wesström ryker. de sitter grymt säkert i båten efter trippeln. AIK har i år ett mittenlag om man ser till spelartruppen. Malmö, Göteborg, Elfsborg och Heif har starkare trupper spelare för spelare. Det avspeglade sig också i när Stahre var den enda tränaren i Allsvenskan som tippade AIK som slutsegrare. De kommer att hamna 3-5:a, sanna mina ord. Det överlägset vilkigaste i år är att kvala in till gruppspelet i CL. Där ligger degen för att säkra en satsning för framtiden.

Du har en poäng. Men AIK-fansen har en tendens att bli otåliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in