2010-01-13, 17:04
Medlem
Salorms avatar
Kan ni inte hålla era startelvor till svenskafans forum eller liknande. Det är fan det värsta som finns att sitta och läsa allas troliga startelvor, speciellt redan nu. :/
Citera
2010-01-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Hmm....våran backlinje är både bättre och bredare. Betänk att man han Lund, Kalle svensson, Turunen, Carlsson på bänken. Mittfältet är ganska snarlikt skulle jag vilja påstå. Anfallet slår vi er hur som helst ganska klart i. Söder, Hysen, Bärkroth, Killer-Stiller, Pärlan. Inte många som kan matcha det anfallet i Sverige
Jo det har Salorm rätt i. Vi borde skippa snacket om startelvor.
Citera
2010-01-13, 17:19
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Robin Söder kommer inte kunna spela under våren. .Där kommer Bjarnarsson sannorlikt spela. Och Maanoja ska juvara utlånad till Väsby. Sedan undrar jag hur mycket du sett av Backman, och hur stor tilltro man ska ha i en kille som startade en match på en hel säsong?

Och jo, Blåvitt spelar inte 4-4-2 heller så hela uträkningen av lagdelar är skev.
Måste bara poängtera att det är långt ifrån klart.
Har stått på Väsbys ryktessida, ingen annanstans så det ryktet får man nog ta med en rejäl nypa salt
Citera
2010-01-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Måste bara poängtera att det är långt ifrån klart.
Har stått på Väsbys ryktessida, ingen annanstans så det ryktet får man nog ta med en rejäl nypa salt
Okej, jag trodde det var klart. My bad.
Citera
2010-01-13, 17:55
Medlem
Ronaldinho80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Hur tänkte du nu? Förutom att du trollar likt du gjorde förut, så skulle de vara intressant och höra dina motiveringar.

kim är bättre än mannoja
1-0GBG
adam j är bättre än lorentzzon
sigu är bättre än backman
p.karsson är bättre än h.jonsson
nisse är bättre än dyrestam
2-2
mutumba är bättre än sela
ortiz och dulee är bättre än s.eriksson
g.svensson är bättre än dulee
bojan är bättre än söder
3-1 AIK
flavio är bättre än p.ericsson
hysen är bättre än burgic.
1-1

jag jämför ytterback mot ytterback
innerback mot innerback osv

då fick jag fram det resultatet

och sluta gnäll jag vet att jag har rätt.
Flavio säger shhhhhhhhhhhhhy
Senast redigerad av Ronaldinho80 2010-01-13 kl. 17:58.
Citera
2010-01-13, 17:58
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Hmm....våran backlinje är både bättre och bredare. Betänk att man han Lund, Kalle svensson, Turunen, Carlsson på bänken. Mittfältet är ganska snarlikt skulle jag vilja påstå. Anfallet slår vi er hur som helst ganska klart i. Söder, Hysen, Bärkroth, Killer-Stiller, Pärlan. Inte många som kan matcha det anfallet i Sverige
Tror nog jag föredrar AIK:s backlinje alla dagar i veckan.
Kalle Svensson har ju knappt spelat hela året av olika skäl, Turunen var inte alls bra i de inhopp jag såg utav honom. Lund är väl ok, men han har inte heller glänst i mina ögon.
Angående anfallet så räcker det att ni har Hysen egentligen, sedan så tycker jag personligen att varken Bärkroth, Stiller eller Pär Ericson är något att hänga i granen, inte för ett potentiellt guldlag iaf. Söder kan också floppa då han vart skadad länge, men det är svårt att säga nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho80
kim är bättre än mannoja
1-0GBG
adam j är bättre än lorentzzon
sigu är bättre än backman
p.karsson är bättre än h.jonsson
nisse är bättre än dyrestam
2-2
mutumba är bättre än sela
ortiz och dulee är bättre än s.eriksson
g.svensson är bättre än dulee
bojan är bättre än söder
3-1 AIK
flavio är bättre än p.ericsson
hysen är bättre än burgic.
1-1

jag jämför ytterback mot ytterback
innerback mot innerback osv

då fick jag fram det resultatet

och sluta gnäll jag vet att jag har rätt.
Flavio säger shhhhhhhhhhhhhy

Lol
Citera
2010-01-13, 18:06
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Tror nog jag föredrar AIK:s backlinje alla dagar i veckan.

Jo föredrar man 2 oprövade superettan spelare framför ett koppel landslagsmän så visst
Citera
2010-01-13, 18:14
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Jo föredrar man 2 oprövade superettan spelare framför ett koppel landslagsmän så visst
Jag är lite skeptisk till dina landslagsmän, dessutom litar jag fullständigt på våra ledare. Inte direkt så att Hjalmar, Dyrestam eller Lund är spelare jag skulle vilja se i AIK, Sigurdsson är den enda jag kan tänka mig från fjolårets backlinje.
Citera
2010-01-13, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Jag är lite skeptisk till dina landslagsmän, dessutom litar jag fullständigt på våra ledare. Inte direkt så att Hjalmar, Dyrestam eller Lund är spelare jag skulle vilja se i AIK, Sigurdsson är den enda jag kan tänka mig från fjolårets backlinje.
Ja, hellre än superettanspelare än Adam Johansson.
Citera
2010-01-13, 18:27
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Ja, hellre än superettanspelare än Adam Johansson.
Lustigt, jag trodde att Adam Johansson var en spelare, och inte en backlinje.
Citera
2010-01-13, 19:19
Medlem
feldgraus avatar
Eller så gör man såhär

Christensen vs Mannoja

Johansson vs Lorentzson
Sigurdsson vs Karlsson
Jonsson vs Backman
Dyrestam vs Johansson

Bjarnason vs Djordjic
Svensson vs Ortiz
Eriksson vs Dulee
Selakovic vs Mutumba

Ericsson vs Burgic

Hysén vs Flavio

så är det 9-2. Eller så parar man ihop dem hur man vill och får andra siffror. Eller väljer vilken spelare man personligen tycker är bättre och får andra siffror.

Eller så skiter man i det eftersom det ytterst sällan är på pappret serien avgörs...

/feldgrau
Citera
2010-01-13, 20:27
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Hur menar du nu, har du ingen koll alls människa? Putte är ju välkänd i sportkretsar och har sällan fel, vi har värvat lovande finländare, en väldigt lovande anfallare från superettan. Samt vi har tagit bort överflödsspelare, de äldre spelarna har slutat och därigenom kommer vi få mer speed i backlinjen. Vi har fått behålla Sjölund, blivit av med Dahlberg. En anfallare och en vänsterback till så är jag väldigt nöjd med dagens trupp.
Jag börjar tro på Djurgården när jag ser det. Kul att du är så optimistisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in