Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-15, 12:37
  #1297
Medlem
Gå in i "premium" - "rymdäventyr" välj den dyraste (det är gratis).
Gå in på lagerutrymmen - klart.
Citera
2010-06-15, 15:45
  #1298
Medlem
Darthbongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Gå in i "premium" - "rymdäventyr" välj den dyraste (det är gratis).
Gå in på lagerutrymmen - klart.

funkar inte för mig :S
Citera
2010-06-16, 20:36
  #1299
Medlem
Kolla på engelska FAQ, ett tag sedan jag var där, men tror att det var så man skulle göra.
http://help.xs-software.com/online/g...9/en/game.html
Citera
2010-06-16, 20:52
  #1300
Medlem
Arthass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Gå in i "premium" - "rymdäventyr" välj den dyraste (det är gratis).
Gå in på lagerutrymmen - klart.

Tack det funka!
Citera
2010-06-21, 00:19
  #1301
Medlem
Då var det klart, vi segrade över admin! (Tog bort sitt konto och skapade ett nytt vad vi tror, för det finns en spelare med 3000 poäng endast som kan styra hela TBB's flotta.)

Citat:
Vi vill informera dig om att omgången kommer att sluta snart.
Alliansen †Doomsday╬Machines† har börjat bygga på sin Super Stjärnvägs Port som kommer att vara färdiga om 2010-06-27 XX:XX:XX. I det ögonblicket är topp 3 spelarna Darnit , Linus och SWE-Greven . Tänk på att dom slutliga topp 3 spelarna kommer att känna till när Super Stjärnvägs Port är klar. När det händer startar deathmatch-läget med x10 hastighet.
Citera
2010-07-04, 02:45
  #1302
Medlem
b4jss avatar
Är forumet nere nu eller? Lite synd eftersom det är rätt nostalgiskt att läsa, om man kan uttrycka det så hehe.
Citera
2010-09-17, 09:37
  #1303
Medlem
Robss avatar
Blir lite fundersam, min bann har försvunnit och den var satt till 2011 någon gång (har heller inte bytt ip), kanske har de bytt admin eller att adminen har skärpt sig och insåg sina fel?

Hursomhelst tänker jag testa lite igen, precis reggat mig, heter Necken.
Citera
2010-09-20, 04:17
  #1304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Blir lite fundersam, min bann har försvunnit och den var satt till 2011 någon gång (har heller inte bytt ip), kanske har de bytt admin eller att adminen har skärpt sig och insåg sina fel?

Hursomhelst tänker jag testa lite igen, precis reggat mig, heter Necken.

Han ändrade om de flesta ip-bannar till en vecka till en månad efter att vi tjafsat fram och tillbaka med huvudhönsen.

Tror det finns ca 120 aktiva spelare nu, spelet håller på att dö ut.
Citera
2010-09-20, 17:33
  #1305
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Han ändrade om de flesta ip-bannar till en vecka till en månad efter att vi tjafsat fram och tillbaka med huvudhönsen.

Tror det finns ca 120 aktiva spelare nu, spelet håller på att dö ut.

Vad konstigt, vem kan inte gilla ett spel som verkar drivas av en paranoid tjackpundare med storhetsvansinne?
Citera
2010-09-20, 17:49
  #1306
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacLulz
Han ändrade om de flesta ip-bannar till en vecka till en månad efter att vi tjafsat fram och tillbaka med huvudhönsen.

Tror det finns ca 120 aktiva spelare nu, spelet håller på att dö ut.
Hur fan kan det finnas 120 pers som är så sinnesslöa att dom orkar med idiotfan till Admin?
Hade han betett sig normalt så hade han tjänat minst 1000kr/månad på mig och de vänner jag lyckades få med, fan hade kunnat blivit mer också beroende på hur det gick.
Citera
2010-09-20, 19:18
  #1307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Hur fan kan det finnas 120 pers som är så sinnesslöa att dom orkar med idiotfan till Admin?
Hade han betett sig normalt så hade han tjänat minst 1000kr/månad på mig och de vänner jag lyckades få med, fan hade kunnat blivit mer också beroende på hur det gick.

Ingen av dem jag känner har köpt något denna rundan.

Vi spelar en runda till bara för att vinna över admin återigen.
Citera
2010-11-23, 00:36
  #1308
Medlem
The Crashs avatar
Jag reggade mig nu. Får se hur länge jag orkar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback