Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-23, 03:19
  #1309
Medlem
The Crashs avatar
Jag tröttnade...
Citera
2010-11-23, 06:23
  #1310
Medlem
Qwakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Jag reggade mig nu. Får se hur länge jag orkar.
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Jag tröttnade...
meh det var ju du som startade tråden :P
Citera
2010-11-23, 08:44
  #1311
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwake
meh det var ju du som startade tråden :P
Jo men jag förstår honm, det var skitkul när vi var ett gäng (fan vi var många), men jag tror knappast det är speciellt kul ensam.
Citera
2010-11-23, 09:16
  #1312
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Jo men jag förstår honm, det var skitkul när vi var ett gäng (fan vi var många), men jag tror knappast det är speciellt kul ensam.
Håller med, började själv för ett tagsedan (Se föregående sida) men tröttnade också direkt, satt väl några få timmar den dagen och sen gav jag upp.

Men det jag märkte då var att de blev mer stavfel, mer blandat med engelska och svenska och flera gramatik fel, kan det varit så att adminen slutat och att de sedan översatte spelet med t.ex Google Translate? För vad jag minns var de inte alls så mycket fel.
Citera
2010-11-23, 14:01
  #1313
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwake
meh det var ju du som startade tråden :P
Yep. Det var ett väldigt kul spel på den tiden. Men jag insåg nu att det inte är värt att lägga ner tid någonstans jag inte är önskad. Jag blev bannad förra rundan utan anledning. Jag var moderator på forumet för alliansen och officiella nemexiaforumet.
Citera
2010-11-23, 23:13
  #1314
Medlem
Notumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Yep. Det var ett väldigt kul spel på den tiden. Men jag insåg nu att det inte är värt att lägga ner tid någonstans jag inte är önskad. Jag blev bannad förra rundan utan anledning. Jag var moderator på forumet för alliansen och officiella nemexiaforumet.
Och jag var den stora Uber Führen för alliansen, det var kul så länge det varade. Synd på det där spånet till admin.
Citera
2010-11-23, 23:15
  #1315
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notumlord
Och jag var den stora Uber Führen för alliansen, det var kul så länge det varade. Synd på det där spånet till admin.
Absolut Annars hade vi lätt vunnit. Vi var största och starkaste alliansen ett tag, va?
Citera
2010-11-24, 08:40
  #1316
Medlem
b4jss avatar
Ajuste fan. Minns när vi körde detta och hade ett eget clanforum! Det var riktigt mysigt. Många som kör fortfarande? The crash? Adminsen var ju helt åt helvete.
Citera
2011-12-28, 17:44
  #1317
Medlem
Artimuss avatar
Men sen när er ledare blev inaktiv så kunde ni inte skapa en alliansplanet och då hamnade er allians nästan sist i alliansrankingen

Ingen som är sugen på att börja spela igen? Finns ett gäng duktiga bulgarer på server som tog 1-5 platsen som kanske borde, som ni säger, idkas i tvåan... Det stod ju förövrigt på er allianssida första rundan att alla som var era fiender (eller nåt sånt) skulle idkas i tvåan. ^^Mysigt

Finns plats för er på servern ifall ni vill spela, och blir ni inte fullt så många för en egen allians finns det säkert plats för er i allianser som redan finns
Citera
2011-12-28, 20:27
  #1318
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artimus
Men sen när er ledare blev inaktiv så kunde ni inte skapa en alliansplanet och då hamnade er allians nästan sist i alliansrankingen

Ingen som är sugen på att börja spela igen? Finns ett gäng duktiga bulgarer på server som tog 1-5 platsen som kanske borde, som ni säger, idkas i tvåan... Det stod ju förövrigt på er allianssida första rundan att alla som var era fiender (eller nåt sånt) skulle idkas i tvåan. ^^Mysigt

Finns plats för er på servern ifall ni vill spela, och blir ni inte fullt så många för en egen allians finns det säkert plats för er i allianser som redan finns
Med den korrupta ledning som sitter där så är det knappast troligt att jag återvänder iaf, och jag kommer göra allt jag kan för att inte få någon jag känner att spela heller.

Finns så många liknande spel som faktiskt har en engagerad admin/stab, inte ett gäng fuskare.
__________________
Senast redigerad av chaoswithin 2011-12-28 kl. 20:30.
Citera
2011-12-29, 02:48
  #1319
Medlem
Artimuss avatar
Om man inte köper krediter är det enda man kan förlora på det tid, och då är en dålig ledning inte lika stort bekymmer
Citera
2013-11-10, 23:07
  #1320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Med den korrupta ledning som sitter där så är det knappast troligt att jag återvänder iaf, och jag kommer göra allt jag kan för att inte få någon jag känner att spela heller.

Exakt så kände jag och troligtvis vi alla som spelade i Flashback alliansen.

Pga speltorka så började jag leta efter något skoj webbläsarspel att köra tills Wildstars släpps men det är svårt att hitta så jag körde igång med Nemexia igen.

Det har hänt lite saker sen 2010, allt verkar skötas från "huvudkontoret" numera (troligtvis pga idioter som Peter).

Jag spelar på Universe 2 (recommended speed) som har varit uppe i bara fem dagar och jag är just nu rankad tvåa.

Det skulle vara skoj om Flashback alliansen uppstod igen så vi får revansch på de oförrätter vi fick utstå.

http://www.nemexia.com
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback