Citat:
Det är väl ingen högoddsare att Maxwell pratar varmt om Zlatan då han är Zlatans bäste vän:-)
Här har vi ett uppmärksammat bråk i Milan.. rena brottningen.. motståndaren lämnade snabbt Milan..
http://www.expressen.se/sport/fotboll/serie-a/bilden-pa-zlatans-brak-med-onyewu/
Här har vi ett uppmärksammat bråk i Milan.. rena brottningen.. motståndaren lämnade snabbt Milan..
http://www.expressen.se/sport/fotboll/serie-a/bilden-pa-zlatans-brak-med-onyewu/
Jag hoppas att det OK att jag väljer att citera ett av dina sju svar (du vet att man kan länka till flera artiklar i samma inlägg va?).
Så Maxwell är diskvalificerad.
Då borde väl Onyewu också vara det eftersom han förmodligen står rätt långt ut på andra sidan kompisskalan?
Bråk inträffar ofta på fotbollsplanen. Det vittnar flera spelare om, och detta kan omöjligt ses som något extraordinärt av någon insatt. Sen kan man kanske diskutera huruvida Zlatan är den värsta i den situationen då han först blev tacklad, därefter gav han igen, och efter det blev inledde Onyewu slagsmålet.
Zlatans humor är märklig kan jag erkänna. När Zlatan själv säger att sparken var ett skämt har jag svårt att tro det, men när Strasser själv har sagt det blir det lite tydligare.
Att Zlatan och Ljungberg inte kom överens är väl ingen nyhet? Jag kan, objektivt, köpa hur Zlatan förklarar situationen (läs din länk). Sen är det märkligt att Ljungberg är OK i dina ögon. Han startade ju slagsmål på träningar...
VdV-situationen, för vadå 13-14 år sedan, kan jag hålla med dig om. Zlatans ego krockade med VdVs ego och det var dåligt för de båda och givetvis för laget.
Läs Mido-incidenten. Att Mido betedde sig är väl knappast Zlatans fel?
Yes. Zlatan skickades hem, tillsammans med Chippen och Mellberg, på grund av en sen kväll. Oproffsigt och korkat.
Sista där, med Pep och Zlatan, nämnde jag snabbt i förra inlägget. Zlatan var frustrerad på grund av hans spelmässiga situation och hamnade i en rutten situation med tränaren som slutade med att tränaren inte pratade med honom. Jag förstår inte heller här vad den stora grejen är? Att Zlatan har en enorm vinnarskalle och är brysk, och aningen korkad (även om vi inte vet i vilket stadie av den minst sagt frostiga relationen detta var), i sitt sätt att lägga fram det?
Edit: Oj, det kom ytterligare tre svar under tiden jag skrev. Jag förstår att du försöker boosta mängden inlägg, men snälla, skriv ett långt inlägg i framtiden.
Barcelona-grejen är, som sagt, avhandlad.
Rabiot: Det hettade till lite mellan mig och ”Ibra” på planen. Vi pratade om det i omklädningsrummet efter matchen. Allt är som vanligt nu igen, det är inga problem. Det här är saker som händer på planen. Vi skrattade åt det, sa Rabiot till PSG:s hemsida.
Juventus: Dumt agerande som han straffades för.
Senast redigerad av J.G.R 2017-06-13 kl. 14:03.
Senast redigerad av J.G.R 2017-06-13 kl. 14:03.