Tack för att du visar vart din nivå ligger, så vi slipper läsa mer.
Du hade alltså inte mer att komma med?
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Du gråter så mitt eget tangentbord ligger i farozonen. Kalla det vad du vill.
Återigen: moget! Mycket moget! Men jag förtydligar en gång till:
Varje gång Zlatan missar, skjuter i ribban, felpassar, tappar boll till motståndarna... ja, då njuter jag. Jag älskar när det uppstår såna situationer där jag kan säga "Vad var det jag sa?" och hånflina min debattmotståndare (i detta fallet du) rakt upp i synen. Jag sa före EM att Zlatan kommer floppa i både EM och PL ("om han går dit", vilket vi idag vet att han till slut gjorde). Jag fick rätt i EM och jag har hittills haft rätt i PL.
Kolla highlights. Finns som vanligt för endast Zlatans kavalkader av insatser. Utan fantomenräddningen och om ribbskottet gått in hade han hyllats som planens absoluta kung. Små marginaler man kan sura över för dagen om man vill.
Benämningen kungen är lite väl urvattnat vid det här laget.
Du behöver inte grämas länge till förhoppningsvis.
Räcker att han sätter dit en enkel tåfjutt, så lär han åter ha tystat alla kritiker igen.
Du behöver inte grämas länge till förhoppningsvis.
Räcker att han sätter dit en enkel tåfjutt, så lär han åter ha tystat alla kritiker igen.
Seriöst, för din egen skull, höj nivån. Alla bör inte ha samma problem som introverto.
Det är helt uppenbart att jag är jättenöjd med Zlatans insats mot Burnley, och det kräver inte ens normalförmåga att läsa sig till. Anledningen att jag gillar honom är att han är modern tids största offensiva trollkarl, och det faktumet lyste med sin totala frånvaro i United innan den matchen. Han hade en halvlyckad bicykleta på försäsongen, sen var det lunk varenda match.
Introverto:
Varje gång Zlatan missar, skjuter i ribban, felpassar, tappar boll till motståndarna... ja, då njuter jag. Jag älskar när det uppstår såna situationer där jag kan säga "Vad var det jag sa?" och hånflina min debattmotståndare (i detta fallet du) rakt upp i synen. Jag sa före EM att Zlatan kommer floppa i både EM och PL ("om han går dit", vilket vi idag vet att han till slut gjorde). Jag fick rätt i EM och jag har hittills haft rätt i PL.
Ja. Vi vet. För varje mål Zlatan gör bygger du upp en större och större klump i halsen, och sedan måste det ut. Som vanligt är det ni "hatare" som är både emotionellt förstörda och vokala. Det ni kallar "zlatanister" må vara ensidiga i kritiken, men de är inte lika ledsna och ganska lätta att ignorera för den som vill.
Personligen tappar jag snabbt intresset för att diskutera honom när han har en period där han inte är unik, och jag skulle tro det gäller de flesta som gillar honom som spelare. Det är ju liksom anledningen man följer honom. Den dagen han slutar, varvar ner, eller helt enkelt aldrig presterar sjukliga konster längre så kommer ni sitta ensamma och skrika i öronen på varandra, medan vi fotbollsnjutare tyvärr kommer följa någon annan redan och missa att ni sitter och säger "vad var det vi sa?" om en 40-årig has been.
Senast redigerad av Trillske 2016-10-31 kl. 21:14.
Seriöst, för din egen skull, höj nivån. Alla bör inte ha samma problem som introverto.
I vanlig ordning så klankar du ner på alla som inte håller med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Introverto:
Ja. Vi vet. För varje mål (det är ju inte så många nu för tiden /introverto)Zlatan gör bygger du upp en större och större klump i halsen, och sedan måste det ut. Som vanligt är det ni "hatare" som är både emotionellt förstörda och vokala. Det ni kallar "zlatanister" må vara ensidiga i kritiken, men de är inte lika ledsna och ganska lätta att ignorera för den som vill.
Haha, du är en typisk "zlatanist", eller Zlatanrunkare som jag hellre kallar det, som i detta nu sitter och tjuter för att den store idolen inte dyrkas av alla andra. Att han spelar som en påse nötter numera går dig helt förbi, i din värld är han bäst och alla som inte håller med är dumma i huvudet. Det lyfter du fram i ett resonemang som går ut på att förlöjliga din debattmotståndare när argumenten tagit slut. Efter det ber Du (!) andra att höja nivån.
Edit: du satte väl någon användare på ignore just för att denne inte höll med dig om Zlatans storhet. Var det inte så?
Senast redigerad av introverto 2016-10-31 kl. 21:17.
skulle dock vilja påstå att la liga o bundes (kraftigt underskattad liga) är på samma nivå eller bättre än PL tom.
Håller absolut med om att bundes är underskattad. Men i la liga och bundes är det bara 2-3 lag som är bra. Resten är otroligt långt efter jämnheten i PL. Mittenlag i PL sopar hem CL titeln. Chelsea och Liverpool bla, det säger allt.
Zlatan petad i forman for Wayne Rooney mot Fenerbache.
Givet att han skulle få vila denna match för att kunna vara tillbaka i startelvan mot Swansea. Kollar inte matchen men verkar ju inte bli några mål med Rooney heller.
Zlatan petad i forman for Wayne Rooney mot Fenerbache.
Aftonbladet har julafton med sina jojo-klickare. Vi har alltså en jippo-match mitt i ett tungt schema, där Mourinho av en massa skäl - varav många kända - kommer att rotera laget. Zlatan startar inte och svensk media passar på att dra upp en liten notis om detta, där merparten av notisen istället handlar om att Zlatan inte har gjort mål på X matcher och att de har hittat en artikel i en engelsk tidning där skribenten ville se honom petad.
Jag förstår precis vad de försöker åstadkomma, men vad jag inte kan få huvudet kring är precis hur dumma de tycker att sin genomsnittsläsare är. Kan inte någon kommentera och förklara lite hur ni tänker och fungerar om dagarna?
Aftonbladet har julafton med sina jojo-klickare. Vi har alltså en jippo-match mitt i ett tungt schema, där Mourinho av en massa skäl - varav många kända - kommer att rotera laget. Zlatan startar inte och svensk media passar på att dra upp en liten notis om detta, där merparten av notisen istället handlar om att Zlatan inte har gjort mål på X matcher och att de har hittat en artikel i en engelsk tidning där skribenten ville se honom petad.
Jag förstår precis vad de försöker åstadkomma, men vad jag inte kan få huvudet kring är precis hur dumma de tycker att sin genomsnittsläsare är. Kan inte någon kommentera och förklara lite hur ni tänker och fungerar om dagarna?
Zlatan inbytt i 30:e minuten och mållös i en förlustmatch mot Fenerbahce. Vad säger du om det?
Vänta, låt mig gissa: Zlatan var grym och hade gjort 18 mål den här matchen om det inte vore för att alla utom du är dumma i huvudet?
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Givet att han skulle få vila denna match för att kunna vara tillbaka i startelvan mot Swansea. Kollar inte matchen men verkar ju inte bli några mål med Rooney heller.
Zlatan var medioker. I den här matchen har han planens minst intressanta position så länge han inte hittar på messi-räder, så det var inte ens sekundärt att bry sig om den saken. Totalt ointressant att zooma in Zlatan här.
Att kalla det hat vore alltså helt klart en komplimang; det insinuerar någon slags bearbetning av information.
Introverto tycker vi nog alla synd om, även "hatare".