Citat:
Ursprungligen postat av
56k
Man United spelade dåligt igår och det var egentligen inte först en bit in i andra halvlek som spelarna insåg att om vi inte taggar till så kommer vi att förlora.
Just nu lever united på Zlatans mål och enskilda prestationer men Martial gör inte en soloräd med mål varje match och Pogbas långskott sitter sällan i mål.
Ska united ta en topp fyra plats behöver de börja spela som ett lag och att spelarna höjer sig en nivå.
Denna titel vann de med lite flyt inte för att de var det bättre laget.
Spelar united så här dåligt så kommer de få det svårt i både EL, liga och FA cup framöver OM inte martial sätter sin soloräd och pogba får in sitt långskott för att det förstår ju vem som helst att zlatan kommer inte snitta 2 mål per match.
Nu nämnde jag martial och pogba men ni kan byta ut dem mot rashford, lingaard, mkhitaryan etc.
nja, jag vettefan. sedan 4-0 förlusten mot chelsea i slutet av oktober så ser deras facit ut såhär: 9-7-0
visst att vissa oavgjorda resultat borde ha varit vinster men jag skulle inte oroa mig alltför mycket om jag höll på manchester united. dom är i fin form, har tagit ikapp mycket på topp-4 och kommer in i slutspurten med bättre självförtroende än lagen ovanför. en dålig match betyder ju inte någonting utan man måste ju se det från ett större perspektiv. dessutom finns det säkert något positivt att hämta från att man var det sämre laget igår men ändå vann med 3-2.